ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

متاسفانه با وجود توهين هاي فراواني كه به ايران شده بود و البته مشاهده واكنش مردم ايران باز هم امروز متوجه شدم که 2 ، 3 روز قبل روزنامه کلمبوس ديسپچ , روزنامه اصلي چاپ شهر کلمبوس در اوهايو امريکا ، يک کاريکاتور يا بهتر بگويم يک نقاشي در اهانت به ايران چاپ کرده که مي توانيد آن را در وبلاگ برگ نگاه ببينيد .

همه با هم خشم خود را به اين اهانت ها ابراز مي داريم

منتظر حضور غيرتمندتان هستم

خوب چون مدير وبلاگ نيستم ظاهرا از اينجا بايد جواب دوستان عزيز را بدهم :
خانم نگار خرسند ممنون از نظرتون . خدمتتون كه عرض كنم اكثر كساني كه بنده ميشناسم و و اهل ماهواره هستند معمولا شبكه هاي سياسي را دنبال نميكنند و اگر هم دنبال كنند فقط براي خنده است ... همين ! اين درد ماست كه هنوز مردم ما در حسرت خنده هستند. چرا فيلم هاي طنز در سينماي ايران فروش زياد داره؟ اكثر افراد شبكه هاي ماهواره اي خود ايران را ميبينند يا دنبال فيلم سينمايي و راز بقا و علوم پزشكي شبكه هاي ماهواره اي كه از خارج پخش ميشه هستند .
--------------------------------------------------------------------------
آقاي حسين كه نام و نشان شما مشخص نيست . اينكه فقط كلمه برادر را بگيريد و بگوئيد همه چون از اين لفظ استفاده كرده اند شما را به اشتباه مياندازد . اين كلمه يك كلمه انقلابي است و اكثر انقلابيون از ان‏استفاده ميكنند . اما تفاوت ماهوي بين استفاده كنندگان وجود دارد . اگر بلشويك به رهبرش گفت برادر فلاني مطمئن باش با برادر گفتن شهيد رجايي از زمين تا آسمان تفاوت وجود داره . اينكه در خارج از كشور و حتي در بي بي سي كساني باشند كه زماني شايد جزو ياران انقلاب بودند (گرچه به نظر من همون موقع هم انقلابي نبودند و خودشون را انقلابي جا زدند ) و الان برگشته اند اين چيز عجيبي نيست . خوب برادر عزيز شما بني صدر را نميبيني ؟ رئيس جمهور ايران بود . حالا كجاست ؟ پس بگو مقر رياست جمهوري ما الان در خارج از كشور است !!! اينهايي كه شما ميبيني ريزش هاي انقلابند . رويش ها را ببينيد ... و باور كنيد اين انقلاب صاحب داره و هركس به صاحبش خيانت كنه بايد بره كاسه ليسي اجانب و شايد بي بي سي . ان شاءاله موفق باشيد
+ حسين 
يك توضيح كلي براي دنبال كردن اصل ماجراها نه در ايران بلكه در كل جهان. واژه برادر يك واژه مختص به ايران نيست اين واژه را بايد در رابطه با فراماسونfree )و يا اشراقيون(Illuminatie) دنبال فرمائيد. اخوان المسلمين در مصر، فدائيان اسلام در ايران . اينها شعار نيست عنايت فرمائد به گوگل مراجعه كنيد و بدنبال واژه illuminatie بگرديد. برادر سيد جمال الدين اسدابادي، محمد عبدوف حسن البنا، نواب صفوي از فراماسونهاي معروف هستند و برادر خميني هم فراماسون تشريف داشتند مراجعه كنيد به اين واژه هاي انگليسي در utube , google.or templier,or brotherhoed تا كمي جريانات فرامسونري برايتان روشن تر شود. اگر وقعن به دنبال واقعيت وجود جمهوري اسلامي و جرياناتي از اين دست مي باشيد.
+ حسين 

با درود مجدد

كاركنان بخش فارسي بي بي سي از سربازان گمنام امام زمان هستند مانند مسعود بهنود، مهدي جامي كه الان به راديو زمانه اسباب كشي كرده است است 3 مسئول فعلي بخش فارسي كه نامش را نمي برم اما اسم كوچكش محمد است و از سربازان گمنام هستند اما شاغل در بخش فارسي بي بي سي فراموش نفرمائد همين برادر بي بي سي در بقدرت رساندن جمهوري اسلامي نقش داشت و نيز برادر ژاك شيراك و برادر شرودر و ديگر برادراني كه نتيجه اش هم غارت ايران توسط شركتهاي نفتي اين برادارن از جمله بريتيش اويل شركت نفتي توتال و و.. اما اين داستان در ميان ايرانيان خارج از كشور روشن است اما در ايران بدليل سانسور و اختناق و اعتياد و استحمار ملت كمي كم رنگ تر است

+ حسين 

با درود

اين گزارش ضد و نقيض است 1 اگر بيننده ندارد چكونه است كه بر تعدادشان افزوده مي شود 2 اگربيننده ندارد چگونه است كه از ايران هم به آنها آگهي مي دهند3 همگان مي دانند كه سايت بي بي سي سايت برون مرزي جمهوري اسلامي است

سلام . وبلاگي متفاوت با قبليست . ممنون . لينك دادم قربان . يا علي

به نام خدايي كه زن سوره لطف اوست

سلام عليكم ؛

جناب آقاي سياست چرا با وجود همين اطلاع رساني ها نمي گوييد كه خيلي از هموطنانمان هنوز هم گوششان را به رسانه هاي بيگانه و شبكه هاي ماهواره اي فارسي زبان چسبانده اند و ذره اي هم اين را درك نمي كنند كه اين شبكه ها قصدي جز به تمسخر گرفتن آن ها را ندارد .
درد من از آن آدمهايي است كه با وجود دانستن هم هنوز شبكه محبوشان هم شبكه هاست و وقايع داخل كشور را از خارج دنبال مي كنند.
الهي ! معرفت و بينش حقيقي را نسبت به همه چيز به ما عنايت فرما!
التماس دعا
يا زهراي مرضيه

بنام خدا
با سلام
مطلب جالبي بود .
از شما جهت شركت در مسابقه بزرگ وبلاگ نويسي معبر دعوت بعمل مي آيد .
بمنظور حمايت معوي از مسابقه بر ما منت گذاشته نسبت به درج لوگوي مسابقه در وبلاگ خود اقدام فرماييد .
منتظر حضور گرم شما هستيم .
موفق و سربلند باشيد .
التماس دعا