• وبلاگ : پايگاه تحليلي( فصل انتظار)
  • يادداشت : چهره زنان برجسته در دفاع مقدس
  • نظرات : 2 خصوصي ، 7 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام دوست من

    ممنون كه به وبلاگ من سر زديد.

    خواهان تبادل لوگو با شما هستم.

    اگه موافق بوديد منو خبر كنيد.

    ياعلي


    بسم الرب شهدا و الصديقين

    سلام
    خسته نباشيد.
    وبلاگ بسيار زيبا و پرمحتوايي داريد.
    به من هم سري بزنيد.
    با تبادل لينک موافقيد؟

    در ضمن يک گروهي در سايت ياهو تشکيل شده که کاملا مذهبيه و فقط به موضوعات مذهبي ميپردازد.(مثل عکس مذهبي ،کليپ مذهبي،مداحي ،مطالب مذهبي و...)

    با عضويت در اين گروه هر روز تعدادي عکس مذهبي ،کليپ مذهبي،مداحي ،مطالب مذهبي وکلا مواردي با موضوعات مذهبي به ايميل شما فرستاده ميشود و محلي ميشود براي بچه مذهبيها . ميتوانيد هر نوع مطلب مذهبي ،عکس مذهبي، کليپ مذهبي ،حکايت ،حديث و... را در گروه قرار دهيد تا دوستان ديگرتان نيز از آن بهره ببرند و همچنين ميتوانيد وبلاگ خود را درآن معرفي کنيد .


    از تمام دوستان دعوت ميکنم که در اين گروه عضو شده و دوستانتان را نيز دعوت کنيد.


    گروپي براي بچه مذهبيها

    http://groups.yahoo.com/group/hezbollah_iranian

    http://groups.yahoo.com/group/hezbollah_iranian

    منتظرتان هستم.

    التماس دعا

    يا حق


    سلام عليكم
    بقول مقام معظم رهبري امروز زنده نگهداشتن ياد شهدا كمتر از شهادت نيست. دستتون درد نكنه كه ياد و خاطره دفاع مقدس و شهدا و ايثارگران را زنده نگه ميداريد . موفق باشيد . ميلاد كريم اهل بيت(ع) هم بر شما مبارك باد

    بنام حق

    زنگ و رنگي براي «عاطفه» پول دارها

    آقاي رئيس جمهور! برگزاري جشن عاطفه ها، براي ايران و ايراني، افتخار است؟!

    و باز همچون دوران «سازندگي» و «اصلاحات»، و سالهايي که نفت، بشکه اي 10 دلار قيمت داشت، در هنگامه اي که قيمت نفت از مرز 80 دلار براي هر بشکه گذشته، و احمدي نژاد، رئيس جمهور ايران، با از حق و عدالت گفتنش در نيويورک، غوغا به پا کرده و دوست و دشمن را به تحسين واداشته است؛ در مدرسه اي از مدرسه هاي نظام آموزشي طبقاتي ايران، با حضور وزير آموزش و پرورش دولت نهم، زنگ عاطفه ها، با خنده و رنگ ترحم بصدا در آمد، تا مشخص شود که با همه شعارها و وعده هاي رئيس جمهور، هنوز بي عدالتي و فقر و تبعيض، در ايران امروز بيداد مي کند، و در کشوري که نماد عدالت آن، مدارس غيرانتفاعي اسلامي و کنکور و کلاس هاي «تضميني» کنکور است، براي کمک به دانش آموزان بي بضاعت و مستمند، نه دولت بعنوان وظيفه، که توانگران و پولداران جامعه، بايد همراه با فرزندانشان، لباس فخر بپوشند، و علني در جشن عاطفه ها شرکت کرده، و عاطفه داشتن خود را با «پول» و «صدقه» به فقيران نشان دهند!

    آري اينجا! امشب! تنها کساني مي توانند عاطفه داشته باشند و با خنده و عاطفه، در جشن عاطفه ها شرکت کنند، که پولدار و سرمايه دار باشند، و اما! بسياري از دانش آموزان مستمند و محروم و فقير، سرشان را از شرم و فقر بزير مي اندارند، بذر بغض و کينه را با نفرت، در باغچه استعدادشان مي کارند و گوشهايشان را مي گيرند، تا صداي زنگي را که سرمايه داران و ثروت اندوزان مي زنند، نشنوند!

    آقاي رئيس جمهور! برگزاري جشن عاطفه ها، براي ايران و ايراني، افتخار است؟!

    سلام دوستم

    مطلب خوبي نوشتيد استفاده كردم . موفق باشيد .

    التماس دعا.........

    سلام
    فايل صوتي مصاحبه احمدي نژاد با CBS آمريکا، سخنراني در دانشگاه کلمبيا و سخرناني در مجمع عمومي سازمان ملل، بر روي سايت قرار گرفت.

    همچنين مطلب "سوالاتي پيرامون سفر احمدي نژاد" نيز در يک پست نوشته شده است.
    منتظر نظرات شما هسنم...
    www.iran1414.com