• وبلاگ : پايگاه تحليلي( فصل انتظار)
  • يادداشت : اسرافهاي نهان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    قاي خامنه اي مي توانستند بگويند: «ملت روسيه ملت بزرگي است و ما به تلاشهاي آزاديخواهانه و مقاومتش دربرابر دولتهاي متجاوز در مقاطع مختلف احترام مي گذاريم» چون اين حرف ديگر نتايج حرف قبلي را نداشت.
    سلام عليكم
    به اطلاع برسانم براد محترم رئيس جمهوري و حتي رئيس جمهور قبل هم به همه تاكيد كرده بودند كه ما با ملتها مشكلي نداريم و اين دولتها هستند كه سر ناسازگاري و خصومت را با ملت ما داشته اند و بعضا هنوز دارند امامراحل هم بارها تاكيد كردنند كه ما با دولت امريكا و روسيه سابق مشكل داريم ملتهاي اين كشور ها خود تخت ستم و ظلم بو دولتهايشان بوده اند
    در ثاني اگر مر رهبري به اين بوده است كه ما ديدگاه خوبي نسبت به ملت روسيه داريم و يا به اينمعني كه در ذهن ملت مااز مردم روسيه دهنيت بدي نداريم به اين دليل است كه بعضي ها جسارتا نم يتوانند مفهموم نظر ر هبري چنان كه هست درك كنند ايشان در اين مورد مي خواستند به رئيس جمهور و مردم روسيه پيام دهند كه اگر دولت و ملتي همسو به ايرانو ملت ايران و ارزشهاي مقدس ملتما احترام بگذارند ملت و دولت ما پذيراي ايشان هستند و حاضرند از ربابط خوبي في ما بين برخوردار شوند و اين تازه يك طرفه قضيه است و يكي ديگر براي كوري چشم دولت مردان كشورها ي متخاصمي كه به ايران به چچشم يك لقمه چرب نگاه م يكنند است كو تا ما بتوانيم مفاهيم عميق فرمايشات رهبري را در كنيم....
    سادات علوي مدير گروه
    (شنبه 28/7/1386 - 2:16 ص ) علي
    در پاسخ به اقاي دانشطلب :
    آخه مرد مومن ميذاشتي يه ايراد درست و حسابي ميگرفتي . شما برو تو خيابون از مردم بپرس شما از مردم و ملت روسيه چه سابقه اي داريد؟ يا حتي مردم امريکا ؟ ببين چي ميگن .
    رهبر انقلاب دقيقا درست گفت : ((از ملت روسيه تصوير بدي نداريم)) ما و مردم ما حتي اگر سابقه بدي در ذهنشون هست از ارتش شوروي و روسيه است نه همه مردم و ملت روسيه . تفکيک بين ايندو آسونه . نميدونم چرا متوجه نشديد. ميدونيد اين عينک بدبيني چيز بدي است و توصيه ميکنم برش داريد . شما اگر در مصدر امور قرار داشتي و کنار گود نبودي بهتر ميتونستي قضايا را درک کنيد و اين ايرادهاي بني اسرائيلي تون به انتقاد و تذکر هاي سازنده تبديل ميشد .
    تازه همه اينها به کنار اگه شما مهموني داشتيد و بهش تعارف کرديد که مثلا خيلي مخلصيم و تاج سر مائيد . حالا واقعا شما مخلصي يا واقعا اون تاج سر شماست ؟
    اينجا هم منافع بزرگتري در ميان بود و تعارفي که دروغ نباشه اگر گفته بشه هيچ ايرادي نداره . نکنه انتظار داشتيد به پوتين بگن شما چه جنايت هاي که مرتکب نشدي و اونم بشينه و بخنده و توافق نامه امضاء کنه؟ واقعا که ...
    در ضمن با شناختي که همه ما اعم از حزب اللهي و ضد انقلاب از جناب خامنه اي داريم ايشان به هيچ وجه اهل تعارف نيستند و در سخنان خود واجد هوش سياسي بالا و تجربه زيادي مي باشند و همچنين اگر يک نفر در حکومت ايران باشد که خواهان عزت و سر بلندي و باج ندادن و استقلال ايران باشد جناب خامنه اي است و مواضع ضد استکباري ايشان بر همگان واضح است. همچنين دشمن شناسي ايشان بسيار دقيق است و نکته ديگر اينکه به هر چيز ايشان ايراد گرفته شود به ادبيات آقاي خامنه اي و استفاده دقيق ايشان از کلمات نمي توان ايراد گرفت.
    موفق باشيد
    پست الكترونيكي bidelaneh@yahoo.com siasatmadar.ParsiBlog.com نشاني سايت
    پاسخ مدير وبلاگ
    در پاسخ به يکي از نويسندگان وبلاگ گروهي انتظار در پاسخ به محمد الياس هم نوشته بودم که: فراموش نکنيم که به برکت کتابهاي درسي جمهوري اسلامي شايد تصوير روسها براي ملت ايران ـ درست يا غلط ـ حتي از تصوير انگليسي ها هم بدتر باشد. حالا اگر سراغ تک تک مردم برويم متوجه مي شويم که يا هيچ تصوري از "ملت روسيه" ندارند، يعني روسها برايشان مهم نيستند که بهشان فکر کنند، يا اگر اهل تاريخ و سياست باشند تاريک ترين و کثيف ترين تصورات ممکن را نسبت به "روسها" در خاطره شان ثبت کرده اند. پس همانطور که کسي نبايد چنين حرفي را راجع به ملت انگليس يا ملت آمريکا بزند کسي هم نمي تواند چنين نوشابه بزرگي براي ملت روسيه باز کند. به هر حال مردم ما حتي تصوير روشني از ملت دوست و برادر عراقي ندارد چه برسد به روسها ... البته منشأ اصلي اين موضوع به همان تفکيک نادرست ملت ها از دولت ها بر مي گردد که اگر نگاه فعلي به آن تصحيح نشود در آينده ممکن است هزينه هاي سياسي زيادي به بار بياورد "از توجه شما متشکرم"
    سلام
    خوب است همگي با تذكر اين گونه موارد به يكديگر اسراف را از جامعه ريشه كن كنيم كه اسراف چناچه شما هم در مقاله اشاره كرديد خويشاوندي با شيطان است
    يه نظر اين نهي ا منكر بايد عمومي شود
    يا علي
    به نام خدا. سلام و خداقوت! واقعا استفاده كردم. خوشحال مي‏شوم كه با هم تبادل لينك داشته باشيم. التماس دعا!