آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ «ا» من همونم 
سلام دوستان من قبلآ حرفم رو زدم ««دنبال بازي نباشيد»» ضمنآ به «محسن» اعتماد نكنيد «از اون آدماي لاف زنه»

سلام

جاسوسي در حكومت اسلامي شايع ترين كاسبي منافقين است اونا با اين كار هم جگرشونو خنك مي كنن،هم جيبشونو پر مي كنن هم پيش مسلمونا و منافقا آبروشون نميره.

من به روز شدم ومنتظرتونم.

سلام سادات علوي

آمديم به رسم ارادت

با سلام و عرض احترام خدمت شما دوست بزرگوار

در ادامه سلسله جلسات نقد وبلاگها ، اين هفته با نقد وبلاگ حاج حميد(hajhamid.com) در خدمت شما دوست گرامي هستيم . لذا بدينوسيله از جنابعالي جهت شرکت در اين جلسه دعوت بعمل مي آيد. پيشاپيش ازحضور گرم و صميمي شما تشكر و قدر داني مي شود .

وعده ديدار ما :

يکشنبه 11/9/86 ساعت 17 الي 19 - خيابان سيد جمال الدين اسد آبادي ( يوسف آباد ) - خيابان 21 - پارک شفق - فرهنگسراي دانشجو - سراي کتاب

با تشکر . روابط عمومي

سلام دوست عزيز

بازم سياسي

يا علي

سلام دوست عزيز

همينطور كه همه ما ميدونيم براي اينكه وب ما بازديدهاي زيادي داشته باشه به تبليغات احتياج داره كه با تبادل لينك و لوگو اين كار امكان پذير هست.

ما حاضر به تبادل تبليغات با شما هستيم ، اگر مايل به اين كارين يا لينك يا لوگوي ما رو در وب خودتون قرار بدين تا ما هم اين تبادل رو انجام بديم

براي اين كار لينك ما رو با نام "دانلود جديدترين موزيك و نرم افزارها" قرار بدين و در قسمت نظرات سايت براي تبادل به ما خبر بدين .

بنام خدا
با سلام
هدف اين جرياني كه پشت سر موسويان هستند و با فشار به قاضي رأي برائت براي وي گرفتند همانهايي هستند كه از روز اول با دولت نهم و شخص احمدي نژاد دشمني كردند تا به امروز ، شما قضيه بنيزين رو ببينيد غير از وزير نفت كه منصوب دولت نهم هست بقيه مسئولين وزارت نفت از كساني هستند كه تمام و كمال در پي اجراي سياست هاي آقاي ..... هستند تا مردم را در زمينه سهميه بندي ناراضي و زمينه را براي شكست دولت نهم فراهم كنند .
مردم ما بايد هوشيار باشند تا فريب كساني را كه پشت سر چهره هاي سرشناس نظام پنهان شده اند را نخورند و با تبعيت محض از ولي فقيه كه همواره حمايت از دولت را مورد تاكيد و سفارش قرار دادند ، از دولت عدالت محور حمايت و پشتيباني نمايند .
موفق و سربلند باشيد .
التماس دعا
+ رضا 
مي دانيد كه اگر موسويان محاكمه علني شود مجبور مي شود اسامي زيادي را اعلام نمايد كه شايد خطر ناك باشد اميد وارم روزي معلوم شود رابط انفجار دفتر رياست جمهوري در هشت شهريور چه كسي بوده است انفجار حزب جمهوري با هماهنگي چه كساني رخ داده است در مورد پرونده هسته اي چه كساني اطلاعات را به خارجي ها مي دادند
حاميان هاشمي و اطرافيان روحاني در پوست خود نمي‌گنجند و خون طرفداران دولت از خشم و عصبانيت به جوش آمده است (مثل من).

سلام عليكم و رحمه الله و بركاته ...

فكر ناقص من اينست كه قانون و عدالت در اين مملكت تا جايي محترم است كه به عبا و قباي بعضي ها بر نخورد! اگر قرار باشد كسي را متهم كنيم و به دادگاه ببريم و ... و به اين بهانه اسم بعضي آقايان را هم در دادگاه مطرح كنيم، كه اوضاع خيلي قمر در عقرب خواهد شد.... پس زياد جدي نگيريد! فقط به تماشاي اين سريالهاي كمدي بنشينيد و بخنديد... باور نمي كنيد؟ باشه مثالي مي آورم... در زمان رياست همان آقاي يزدي اعلي الله مقامه مهدي نصيري از آقاي غرضي وزير محترم مخابرات شكايت كرد و كلي مدرك و نامه محرمانه در مجله اش چاپ كرد كه تنها يكي از آنها مي تواسنت يك كوه را جابجا كند! اما در مملكت ما شايد ميزان وزن و جرم با همه جاي عالم كمي تفاوت داشته باشد. آقاي غرضي از جايش تكان نخورد. سرانجام راي دادگاه صادر شد و دو طرف تبرئه شدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهدي نصيري داد مي زد كه اي بابا يا من دروغ گفته ام يا اين آقاي مهندس! لااقل مرا زندان بيندازيد...