• وبلاگ : پايگاه تحليلي( فصل انتظار)
  • يادداشت : استراتژي شما شكست خورده است
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    وب خوبي داريد موفق باشيد

    به نام خدا

    خواهر مبارز و انقلابيم متن بسيار عدالتخواهانه و اصولگرايانه شما را با دقت مطالعه نمودم نوشته شما انباشته از حقيقتهاي ناب در اين وانفساي دروغ و نيرنگ و دغلبازي مدعيان پيروي از امام خميني (ره) مي باشد موسوي با تهاجم و دروغ بافي و بي ادبي نسبت به رئيس جمهور انقلابي بيش از هرچيز تلاش مي كند گذشته ساكت خويش را كه همراهي با باندهاي مافيايي بود را از مردم عدالتخواه و هوشيار اين ملت پنهان كند امروز او با ناجوانمردي تمام به مبارزين و عدالتخواهان اين سرزمين هجمه مي برد او ديگر براي ما يادآور ارزشي ترين دوران دفاع مقدس نيست او ديگر كسي نيست كه ما براي دفاع از او با همه در افتاده بوديم او براي رسيدن به قدرتي چند روزه با كساني پيمان بست كه هرگز مشروعيت شرعي و انقلابي ندارند سازمان مجاهدين انقلاب در نزد ملت ما سالهاست مشروعيت ديني و انقلابي ندارند آنها سالهاست با دشمني با امام و رهبر اين انقلاب و ارزشهاي انقلابي اين كشور هيچ ارزشي در نزد اين ملت ندارند خدا به شما جزاي نيك بدهدكه مردانه نوشته و بر سر اصول ايستاده ايد.

    مطلب شما با حاشيه اي لينك داده شد .آرش كماندار

    سلام دوست گرامي. واقعا بايد برايش متاسف بود . چون خيلي از افراد از او وجهه خوبي در نظرشان بود كه خودش به دست خودش خراب كرد آن وجهه رو.

    كسي كه خودش خالي است براي پر نشان دادن خود ديگري را خالي مي كند و تخريب...

    بنام خدا
    با سلام
    جالب بود .
    متاسفانه حضرات آقاياني كه مدعي پيروي از خط امام (ره) هستند براي چند رأي بيشتر دست به هر عملي مي زنند از ميتينگهاي آنچناني گرفته تا دروغگو خواندن رئيس جمهور محبوب و زير سوال بدن خدمات دولت عدالت محور !
    خداوند عاقبت همه را ختم بخير نمايد .
    التماس دعا