تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ علي 

سلام دوست بزرگوار!

ابتدا شما را دعوت مي كنم كه اخلاق علوي را در مباحثه نگهداريد!

اما بعد، تنها به بيان يك نكته اكتفا مي كنم. دوست عزيز! برادر گرامي! متني كه شما منتشر كرده ايد را دوباره بخوانيد! تاريخي كه بالاي آن زديد، متعلق به سال 1380 است!

متن شما فرمان 8 ماده اي رهبري در خصوص مبارزه با فساد است كه با فرمان 8 ماده اي امام كه در راستاي حفظ و صيانت از حريم خصوصي بود تفاوت دارد.

چشم! لينك ديگري مي دهم، فرمان 8 ماده اي امام به همراه تحليل آقاي مهريزي را در اين سايت ببينيد:

http://www.hawzah.net/Per/Magazine/HE/012/04.asp

انشاالله بيشتر بخوانيم و بدانيم!

+ ممد 

سلام

به دکتر احمدي نزاد راي بديد

http://mir-hossein-mousavi-vs-mahmoud-ahmadinejad.free-opinion.com/US/EN/vote/page/1

سلام دوست عزيز
وبلاگ خوب و مفيدي داريد
دوست عزيز تالار گفتمان مذهبي داريم خوشحال مي شويم به ما بپيوندي و در مباحث ما شرکت داشته باشيد.
و همچنين اگر ممکن است شما لينک تالار گفتمان ما را در وبلاگ خود قرار دهيد
http://www.nooreaseman.com
همچنين مسابقه خاطره نويسي مذهبي داريم با جايزه خوشحال مي شويم شرکت کنيد
http://www.nooreaseman.com/showthread.php?tid=1069
و همچنين مبحثي با موضوع شيعه بهتر است يا سني علاقه داشتيد شرکت کنيد
http://www.nooreaseman.com/thread-1218.html
يا علي
درود بر شما با اين بصيرت و آگاهي - هميشه موفق باشيد
+ علي 

دوست عزيز سلام!

به والله من نگرانم، نگرانم از سرمايه هاي چون شمايي كه اين چنين احمدي نژاد را برايتان جلوه داده و با سواستفاده از اطلاعات كم تان، اين چنين فريب تان داده كه حتي مجبور مي شويد در جهت مثلا انتقاد از كانديداي رقيب، هر كاري بكنيد و هرچيزي بنويسيد و بعد هم سايت سرتاسر كذبي مانند رجانيوز، آن را برايتان منتشر كند!

بردار عزيز من! دوست گرامي!

از سر دلسوزي و برادري مي گويم، ابتدا برويد بيشتر تحقيق كنيد و تفحص نماييد و اطلاعات كسب و بعد تصميم بگيريد، به والله اكنون شما بيشتر بر مبناي حب و بغض و علاقه ناآگاهانه نسبت به رئيس دولت، اين گونه مي نويسيد، نمونه اش هم همين نوشته تان.

فرمان 8 ماده اي امام با فرمان 8 ماده اي رهبري تفاوت دارد، مي گوييد نه، اينجا را ببينيد:

http://mirhossein.barnegar.com/view-220.html

تو را به خدا، اندكي، فقط اندكي بيشتر بخوانيد، نمي گويم كه رايتان را عوض كنم، مي گويم چون معتقدم امروز بايست تلاش كرد تا آگاهي هاي تك تك افراد جامعه افزايش يابد.

در پناه حضرت حق، موفق و سربلند باشيد

پاسخ

عليكم السلام بزرگوار بنده و اين همه مردم و دنيا اشتباه ميكنيم و تنها شما هستيد كه فريب نخورديد. و از اين همه دغدغه شما خوشحالم پس خودتان بيشتر تحقيق كنيد و در اين مورد عرض كنم بنا به برداشت بنده شما با ولايت هم مشكل داريد و اينهم اضافه كنم حالا يه سايت رو سفارش ميكردين كه اين همه سه نباشه تا بنده مطالعه كنم . بنده هم بايد عرض كنم اين فرمان هشت ماده اي امام را از سايت حفظ اثار امام گذاشتم البته خلاصه اينكارو كردن از اين همه ذكاوت شما متحيرم كه چطور شما هم براي اينكه يك نفر كه به اصلاح جانباري مي فرمودن مثل مين خنثي نشده تازه سر از زير خاك بيست شاله بيرون آورده و خطرناك است و هر لجظه ممكن است هر كس در بيرون كشيدن آن پيش رود همراه آن نابود شود و به بقيه صدمه برساند. آخر اين بزرگوار شما چرا چشم بر اين همه مدت بد بختي و به قول شما از بين رفتن هويت بست و يك باره از خواب زمستاني خويش برخاست. و چه زيبا رسوم غربي را با خود دارد همراه با همسر خود به ديدار مردم مي شتابد البته در شيراز مردم بيشتر ياران همراه ايشان از تهران بودند و دانشجوياني كه از دانشگاه هاي آزاد استان با سرويس اياب و ذهاب منتقل شده بودند. دلم مي خواست بودي و مي ديد دختركي را كه از ايشان دفاع ميكرد و پرچم جمهوري اسلامي كه نشان مردم قهرمان ماست را چگونه لگد كوب مي نمود .واقعا كه برادر بزرگوار و دلاور ميدان اين بار ميدان را چشم بسته آمدين و بد ميداني را انتخاب كرده ايد بنده تنها اين رو گوشزد كنم كه امامم و مقتداي رهبرم و بنده روزي فرمودند اگر دشمنان تورا ستودند بدانيد كه اشتباه كردي و بايد در اعمال خويش تجديد نظر كني و اگر دشمن از تو جري بود و از توو اعمالت دلخور بود بدان كه درست عمل كردي و راهت صحيح بوده است نقل به اين مضموم بود و خوشحالم كه در زير سايه ولايت همواره سخن و حرفي به بيش و خلاف واقعه و اوامر ايشان نگفته و ننوشته ام و از افشاگري و بر ملا سازي حيله و نيرنگ قدرت طلبانه افراد بيم و هراس ندارم تنها خدا را در نظر دارم و خشنودي اقا و مولايمان حضرت حجت و نايب بر حق اش .شما هم سعي كن دست از اين اطاعت كور كورانه برداريد و حق را بدون لباس بد خواهان ببينيد . .و الله كه اگر بخواهيد از روي حب و بغض اينچنين باشيد مسئوليد و بنده شهادت خواهم داد كه در آگاه كردنتان قدم ژيش گذاشتم ولي خودتان اصرار بر اين طرز فكر داشتيدالحمد الله علي ما هدانا
+ نيما 
داشتم واكنش ها به حرف فايزه هاشمي رو دنبال مي كردم ديدم وبلاگي به اسم انتظار واكنش منفي نشون داده... برام جالب بود كه بالاخره يه نفر پيدا شد تذكر بده كه همين چادر سياه خلاف شرع هست. اون آقاي عضو مجلس خبرگان هم كه خواسته چادر سياه زنان رو استثناء‏ كنه مثل اغلب موارد زنان رو از قواعد شرعي و اخلاقي مستثناء ‏شمرده... يعني ما دو جور شرع و دو جور قانون داريم:‏يكي واسه زنان و يكي واسه مردان كه گاهي احكامشون با هم متناقض هم درميان! تقريباً همه جاي دنيا رنگ مشكي رنگ عزاست در فرهنگ ايراني- اسلامي ما هم رنگ عزاست. لباس سنتي زن ايراني هم هيچ گاه سياه نبوده (اگر باور نمي كنيد به عنوان نمونه به لباس زنان عشاير نگاه كنيد كه تا حدود زيادي سنت رو در طرز پوشش رعايت كردند ببينيد چه تنوعي در رنگ هاي انتخابي دارند!)‏ چادر مشكي اختراع روحيه ي مذهبي بيمارگون هست كه حس ديني و عمل ديني رو غمگسارانه تعريف مي كنه. يه نمونه ي ديگه هم همين آهنگ وبلاگ شماست! واقعاً چرا بايد نوحه يا مرثيه رو انتخاب كنيد؟ چي شده مگه؟ غير از اينه كه شماها تحت تأثير روحيه ي بيمارگوني هستيد كه اون خانم بهش اشاره مي كرد؟ نمي شه مذهبي بود و مثل بقيه ي مردم بهنجار رفتار كرد؟