mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
سلام با ساخته شدن فيلم هاي متعدد اشكال كار مشخص مي شود و بعد مي توان نقد خوبي هم ارائه داد حيف كه در اين زمينه فعاليت نمي شود

سلام

بماند از اين متن و متنهاي مشابه.... كاش واقعا ميشد كه پاس شهيدان داشت.

برادر گرامي در موردي كه پيشنهاد فرموديد راستش بنده بدون اون پيش شرط حاضرم در اين پروژه با شما همكاري كنم.... حقيقت اين است كه نوشتن حس و حالي ميخواهد كه بعضي از اوقات نويسنده از آن خالي است. حرفي هم كه از دل برنيايد لاجرم بر دل اثري نخواهد كرد.

در ضمن

به روزم

يا علي

يك حرف بس است!

سلام ناصر جان

دو روز پيش تلويزيون يه فيلم گذاشته بود كه در آن يه مرد دنبال يه شهيد مي گشت و آخرش هم كارش به عشق و عاشقس و دل و قلوه دادن به دختر همون شهيده كشيد!!!!!!!!!! مادر بزرگم مادر شهيده. همون موقع يه آهي از ته دل كشيد و گفت: چرا واقعيت ها را فيلم نمي كنند؟؟؟؟؟؟؟

در جواب آنهاكه گفته اند پيدا شدن اين جعبه سياه چه دردي را دوا مي كند مي گويم كه خيلي از درد ها را دوا خواهد كرد. درد دروغ . درد ريا. درد مكر و حيله حاكمان وقت. و هزار درد بي درمان ديگر. حد اقل فايده اش اين است كه هر ننه قمري بر ندارد با كمال بي حيايي و به نام فيلم دفاع مقدس يه سوزه مزخرف از آن دوران بسازد و هيچ مخالفتي با او نشود ولي كسي كه واقعيت ها را منعكس كند فيلمش سانسور يا توقيف شود.

به آن عزيزي كه گفته بياييم و فرهنگ و منش شهادت و هدف و نيت شهيد را در جامعه پرورش بديم؟!!!! مي گويم كه عزيز دل برادر. مگر ساختن فيلم هايي از اين دست همان پرورش فرهنگ شهادت نيست؟ نكند فكر كرده ايد جنگ فقط اين بود كه يه جوان پاك رفت جنگ و بعد جنگيد و آخرش هم با نداي يا حسين شهيد شد و حالا ما هي بنشينيم خاطرات او را مرور كنيم و گريه كنيم تا فرهنگ شهيد حفظ شود؟ نخير جانم اين شهدا همان برو بچ كوچه و بازار بودند كه رفتند تا از خاك و دين و ناموسشان دفاع كنند و بعد جبهه از آنان اينچنين شهدايي ساخت.

اينهايي كه به دهنمكي ايراد مي گيرند يا از آن دوران خبر ندارند و يا از رو شدن وقايع آن دوران واهمه دارند. و گرنه چه معنا دارد اينقدر به اين فيلم كه تنها گوشه اي از آنچه گذشت در آن جبهه هاي غربت را به نمايش در آورده گير بدهند؟

من دارم خاطراتم را توي گفتگوهاي پارسي بلاگ مي نويسم. همون اولش اصل حرفم را زده ام و آن اين بوده است: تو جنگ هم همش...

سلام.
متاسفانه بعضيها كه خودشون رو صاحب جنگ ميدونن، ميترسن از اينكه اسراري كه به نفع خودمون هست،‏ گفته بشه. اينها همه به ما كمك ميكنه كه دوباره اشتباه نكنيم و اگه ما ضعف خودمون رو نشناسيم پس كي بايد بشناسه؟

سلام

من براي اين فعاليت جديدي كه شروع كردين احترام قائلم و اميدوارم همگي شما موفق باشيد ولي يه پيشنهادم دار م

بهتر همتون توي يه سمت و سو باشيد

من دوست ندارم راجع به نوشته شما خداي نكرده بخوام انتقادي كنم

. ولي خوب شايد توي فيلم اخراجي ها زياده روي شده بود ولي شما از من بهتر مي دونيد ما از اين حقايق توي جامعه و جنگ داشتيم و داريم .

حالا اگه خدا پرده پوش نبود شايد برامون درك اين واقعيات بهتر مي شد

حالا هم اگه جعبه سياه جنگ پيدا هم بشه دردي از ما دوا نمي كنه

ما فقط بايد سعي كنيم ارزشهامون به ضد ارزش تبديل نشه .

موفق و برقرار باشيد

با سلام!

با تمام احترامي كه براي نظرات و افكار افراد قائلم، ولي يه سؤال:

با پيدا شدن جعبه سياه جنگ چه مي شود؟ چه رخداد تازه اي روي مي دهيد؟ چه چيزي گير من،‏شما و ديگري مي آيد؟
آيا بهتر نيست به جاي اين همه كشمكش و نزاع بر سر رويداد هاي توي جنگ، فعال بودن فلان گروه و دسته و عدم همكاري فلاني ها و .... بياييم و فرهنگ و منش شهادت و هدف و نيت شهيد را در جامعه پرورش بديم؟!!!! چگونه بهتر مقابله كردن و به چه نيت دل به نبرد داشتن رو باز كنيم؟

موفق باشيد.

سلام مطلبتون رو خوندم ان شاء الله فيلم هاي بهتري در مورد دفاع مقدس ساخته بشه و واقعيات رو هر چه بيشتر بيان كنه

سلام دوست گرامي يا بهتر است بگم همكار گرامي بسيار دقيق و خوب نوشتين

انشا الله با كمك همه بچه هاي جنگ بشودكه حقيقت بارز جنگ و در واقع دفاع مقدس را به نسل جديد انتقال داد

از نظر شما هم ممنون در پناه حق مويد باشين