• وبلاگ : پايگاه تحليلي( فصل انتظار)
  • يادداشت : سقوط كروبي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محصل 
    اگر با قرص و كپسول مي توان از متهماني مثل حجاريان و عطريان فر اعتراف گرفت، امريكاييها كه از تكنولوژي بالاتري برخوردارند مي بايست در اين امر از ما جلوتر باشند؛ درحالي كه نه اسراييليها توانستهاند از اسراي حزب الله اين گونه اعتراف بگيرند و نه امريكايي ها توانستند از ديپلمات هاي ايراني دستگيرشده در بغداد و اربيل كوچك‌ترين اعترافي بگيرند. اگر ميشد با كمك قرص و كپسول اعتراف گرفت، اين همه انسانهاي بي‌گناه در زندانهايي مانند ابوغريب و گوانتانامو در زير شكنجه جان نميدادند و حاج اخمد متوسليان و دوستانش چند دهه در زندان هاي مخوف اسراييل بلاتكليف نميماندند. ضمناً خود متهمان به‌ويژه ابطحي اين سخن را مضحك و توهين به خود و شعور مردم دانستند.
    سلام به دوستان خوب خودم
    مطلب خوبي بود.منم با مطلب تهديد اسرافيليان به روزم.ياعلي
    + آنتي بسيجي 
    خيلي جالبه شما كه يك مطلب جسورانه مي نويسيد كمي جسور باشيد و نظرات رو هم خصوصي نكنيد . با همين كار ميزان عقل و منطق در مطلب خود را نشان مي دهيد .
    + سبيل 

    كروبي به علت اين كه ازكساني كه درزندان موردتجاوزقرارگرفتنددفاع كردساده لوح است؟چقدرپست هستيدشما!

    + محصل 
    سلام
    در بعضي از سايت هاي لباس سبزي ها ديدم که مطالبي با اين مضمون نوشته بودند که گروهي مي گويند چون رهبر انقلاب از احمدي نژاد حمايت کرده است از دايره عدالت بيرون رفته و ديگر رهبر نيست.
    بد نيست راجع به عدالت جناب صانعي هم مطالبي نوشته شود و چون ايشان از موسوي حمايت کرده اند عدالت ندارند و از مرجعيت ساقط هستند.
    + neda 
    خداوند قاضي بي نظيري است براي قضاوتش صبر کنيد...