• وبلاگ : پايگاه تحليلي( فصل انتظار)
  • يادداشت : ديانتي چون سياست
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام. طاعات قبول. شرمندم اينقدر دير به حضورتون مي آم. خيلي وقته لينك شدين

    درباره روز قدس فراخوان شناسي کردم و نوشتم:

    ...اين خاصيت نفاق است. به هر سمت که منافع ايجاب کند بايد متمايل بود و هر روز به رنگي در آمد که اقتضاي ((کسب نان)) و ((رضايت شيطان)) است. چرا چنين چرخش واضحي در مواضع ((ظلمت زدگان تاريخ)) رخ مي دهد؟ به اين علت که کار به جايي رسيده که همان اندک حمايت اجتماعي هم در حال نابودي است و لذا بايد اينگونه اظهار کرد که جنس ما و مردمي که در راهپيمايي حاضر مي شود يکي است. از طرفي تجربه هاي شکستهاي پي در پي به آنها اين نکته را فهمانده که چنانچه از اين راهپيمايي عظيم بهره نبرند فقط قادر خواهند بود، داستان خيانتها و جنايتهاي خود را در پشت ميله هاي زندان به ياد آورند و با آنها تا عذابي مهين آرزو به گور شوند.

    استدلال آنها اين خواهد بود که ?. ما فراخوان داديم و اينهمه جمعيت آمد ?. ما با انقلاب و اصول اساسي آن همگام و همقدم هستيم ?. انقلاب آن است که ما مي گوييم نه آنکه امام مي گفت و رهبر مي گويد ?.ما بيشماريم و از خواستهاي خود کوتاه نخواهيم آمد ?. خواست ما همان خواست توده هاي ميليوني مردم است!

    از طرفي در راستاي هزينه سازي و اساسي ترين استراتژي مبارزاتي آنها ((مردم در برابر مردم)) قرار خواهند گرفت. در لشکرکشيهاي روزهاي پس از ?? خرداد مردم فهيم و انقلابي گوششان به نداي رهبر آسماني خويش بود و از هرگونه تجمعي پرهيز کردند و در همان معدود تظاهرات خويش که قبل از بروز فتنه بود از هر گونه درگيري اجتناب ورزيدند و پس از آن نيز به حکم رهبر گرانمايه سکوت کردند.

    آنچه در روز قدس احتمال روي دادن بسيار دارد تحريک مردم توسط ((عده اي مست از خدا بي خبر)) مي تواند باشد که ((خشم انقلابي)) ((توده هاي استخوان در گلو و خار در چشم)) صبوري پيشه کرده را نثار آن بخشي از غفلت زدگان که ((به سياهي مي گويند سبز)) و آن را براي نشان دادن جهالت خويش بر تن کرده اند، مي کند.

    ….

    + علي 
    آمريکا که هيچ غلطي نتونست بکنه ? تا سبزه مزبله هم نمي تونه کاري کنه!