• وبلاگ : پايگاه تحليلي( فصل انتظار)
  • يادداشت : پشت پرده پروژه امير کبير
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    من اين حرف هارو قبول ندارم..شما ديگه چرا؟!!!

    سلام عليكم

    در هر زماني يك عده با چهل و كوته بيني خوراك تبليغاتي دشمان مي شوند كه بايد گفت رسم كار استكبار هميشه همين بوده تفرقه بينداز و حكومت كن اما خداوند هميشه دشمنان ما را از احمق ها آفريد و من بايد اضافه كنم كه از اونها احمق تر كساني هستند كه گول دشمنان را مي خورند به هر حال از طرح موضوع ممنونم و انشا الله براي آگاهي دادن مستدام باشين موفق و منصور باشين

    سلام

    به مساله خوبي پرداختين خيلي جالب بود اخه اين حوادث هيچوقت درست منعكس نمي شن

    مثل همون مادري كه اخرش همه حرفا رو تكذيب كرد

    موفق و برقرار باشيد

    بنام خدا
    با سلام
    به يقين برپاكنندگان غائله 18 تير پشت پرده اين ماجرا بودند تا با اين حربه بتوانند غائله ي ديگري در دانشگاه ايجاد نموده و خوراك تبليغاتي براي اربابانشان فراهم كنند و از اين طريق ايران را تحت فشارهاي بين المللي فرار دهند و مابقي ماجرا ... اما از آنجايي كه خداوند دشمنان را از احمق ها آفريده اين نقشه آنها هم نقش بر آب مي شود .
    موفق و سربلند باشيد .
    التماس دعا

    سلام

    دلم براي اين طفلكي ها مي سوزد. طراحان اصلي با اطلاعي كه من دارم با دلارهاي كلان ساپورت مي شوند آن وقت چند جوان دانشجو براي اينكه خودي نشان دهند و خود را داراي شجاعت نشان دهند خطا مي كنند و به زحمت مي افتند.

    و تاريخ از اين ماجراهاي تكراري زياد به ياد دارد.

    سلام

    همان هايي كه قبلا پروژه 18 تير را رقم زده بودند خيال مي كردند الان هم دوره خاتمي است كه بتواند با تحريك چند دانشجو اهداف خود را پياده كنند!

    جالب آنكه اين دانشجوها براي آنان نه حكم دستمال كاغذي كه حكم دستمال توالت را هم ندارند. اين را مي توانيداز مقايسه سخنراني هاي همان منافقان در تشنج هاي 18 تير 78 و سخنان گستاخانه آنان در رد كارايي جنبش دانشجويي در سالهاي پس از آن در يابيد!

    يا علي