سفارش تبلیغ
صبا ویژن







سیب گلاب»
86/6/21 2:2 ص

وقتی در خیابان رد می شوم چیزهائی می بینم که خیلی ناراحت کننده هستند .و کسانی را می بینم که نشان می دهند  دیگر آن  غیرت ایرانی توی رگهایشان نیست فرهنگ و اصالت خودشان رو فراموش کردند و اصلا نمی دانند چه سرمایه های با ارزشی را از دست دادیم تا این آزادی و آسایش را به دست آوردیم منظورم خانم هائی هستند که با لباس های زننده و ا آرایشی عجیب و غریب توی خیابان پا می گذارند و. . نمی دام با چه تفکری این کارها راانجام می دهند و می خواهند چه چیزی را ثابت کنند ، به نظر شما شخصیت این افراد با این نوع پوشش بالاتر جلوه می کند یا مردم با  احترام بیشتری با آنها بر خورد می کنند !؟ براستی پس آن غیرت مردان  ایرانی کجا رفته  است اصلا چه طور اجازه می دهند که ناموسشان با این حالت به خیابان پا بگذارند با چه تفکری ؟ آیا می خواهند مخالفت  با نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان بدهند و دل دشمنان اسلام را شاد کنند یا به خیال خودشان متشخص تر می شوند یا به قول خودمان با کلاس تر  .
وقتی که چنین چیزهائی و را می بینم احساس می کنم چند تا فرشته بالای سر طرف حرکت می کنند و لحظه به لحظه یک گناه به گناهان آن شخص اضافه می کنند ، و باعث قهر خدا می شوند . 

براستی الگوی این افراد چه کسانی هستند  ، زنان خود فروخته غربی که برای اندکی پول دست  به هر کاری می زنند و حاضرند خودشان را عروسک خیمه شب بازی مردان اجنبی کنند و تنها چیزی که باعث می شود به معروفیت برسند زیبائی آنهاست و دیگر هیچ که به روی مردم از طریق رسانه ها بزرگ جلوه داده می شوند ولی در آن سوی ماجرا بسیار خوار و ذلیل هستند مگر تا به کی این زیبائی باقی خواهد ماند .
حال ما مسلمانیم و می دانیم بعد از این دنیای دیگری وجود دارد و یک روز باید جواب همه اعمالمان را بدهیم  پس چرا ...؟
ما الگو های برگزیده و به بسیار بزرگواری داریم که مهر و عشق به آنها هزاران بار می ارزد به یک لحظه نگاه به الگو های غربی ، و از بزرگواری و کرامتشان هیچ کس قادر نیست به طور کامل آنان را وصف کند .
آیا این نوع پوشش اعتماد به نفس می دهد یا بزرگواری و کرامت !!!!!؟
یا اینکه باعث مزاحمت جوانان هرزه  می شود  و هزاران مشکل رفتاری دیگر ؟
امیدوارم با قرار دادن الگو های اخلاقی و رفتاری صحیح به شخصیت واقعی یک انسان پی ببریم و خود را با الگوهای غربی فریب ندهیم و کاری نکنیم که جان در بدن احساس اسارت کند و باعث پژمردگی آن شویم . انشاءالله .
استاد محمد علی معلم در مورد دختر خانم ها ترانه ای زیبا سروده اند که با کمی تفکر به معنی آن پی خواهیم برد .

سیب گلاب
کی میگه بین دو تا نی یکیشون شکر نداره

نه عزیزم برا بابا دختر و پسر نداره
. . .
دخترا سیب گلابند مثل برفند مثل آبند

برف جاده گل و خاکه آب چشمه اما پاکه

دخترا شاخه نباتند چشمه ی آب حیاتند

اجر حافظ که می گن شمس حقه شاخه نباته

چشمه آب حیات  تو کوچه نیست تو ظلماته

ظلمات طرح یه پرده است

مثل پرچین مثل نرده است

آب که بی پرده می شه دریای شوره

آب روشن توی چشمه است توی یک تنگه بلوره



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی