سفارش تبلیغ
صبا ویژن







به نام خداوند بخشنده مهربان

سوره روم آیه 5 و6  

به یاری الهی هر که را بخواهد یاری می دهد . اوشکست نا پذیر مهربان است. (5)

وعده خداست ، خدا وعده اش را خلاف نمی کند ولیکن بیشتر مردم نمی دانند.(6) 

 

 همگی خبر اهانت عده ای محدود را به کلام مقدس خداوند شنیده ایم . قبلمان را به درد آورد ، نفرت و کینه ما را از دشمنان دین خداوند که همه انبیا یکی پس از دیگری برای آن آمدند ، بیشتر از همیشه کرد. اما .......

اما یادمان باشد این نمایش احمقانه پشت صحنه هایی دارد که نباید آنها را رها کرد و به حاشیه ها پرداخت!!

سوال اینجاست ، چرا آمریکا بعد از 9 سال به یاد اهانت به قرآن، کتاب مقدس مسلمانان افتاده است؟!

 

آن به اصطلاح کشیش مسیحی یک عروسک بود برای این نمایش و آن عقب نشینی های تاکتیکی یک کاهش فشار بود تا در موقع لازم نقشه را عملی کنند!!!

 

مهم پروژه قدیمی صهیونیستی – آمریکایی ایجاد موج اسلام هراسی است تا بتوانند به راحتی بر دنیای اسلام که هم مهد تمدن بشری است ، هم سرشار از منابع است و از همه مهم تر با انقلاب اسلامی ایران روح بیداری و استکبار ستیزی در آنها بیدار شده ، مسلط شوند .

دیگر مستقر کردن حاکمان خود فروخته هم فایده ای ندارد!! با فکر ناقص خود به این نتیجه رسیدند که باید مسقیما وارد منطقه شوند تا تسلطشان بر اوضاع بیشتر شود!!! اما در باتلاقی فرو رفتند که هر روز بیشتر آن ها را به سقوط و فروپاشی نزدیک می کند!

آری 9 سال پیش بزرگترین جنایت را در حق مردم خود کردند و 11 سپتامبر را خلق کردند!!! پروژه خونباری که در آن قطره ای خون از دماغ یک صهیونیست نیامد!!! امروز دیگر خیلی از مسائل برای مردم دنیا و حتی مردم واقع بین کشور آمریکا ثابت شده ! امات هنوز می خواهند از آخرین شلعه های این آتش استفاده کنند و آتش افروزی کنند!!!!

 

 

11 سپتامبر را آفریند و به افغنستان حمله کردند ، خواستند با تررورسیت مبارزه کنن ترروریست پروری کردند!!! آنجا شد مرکز تولید مواد مخدر در دنیا!!! به عراق حمله کردن سلاح کشتار جمعی پیدا کنند !! پیدا نکردند ، هر روز کشتار جمعی به راه انداختند که بتوانند در عراق بمانند و نفت و منابع این کشور را غارت کنند!!!

اما با این نقشه به اصطلاح هوشمندانه خود باعث ایجاد موج بیداری در جهان اسلام شدند!!! عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!!

اما در افغنستان هر روز به تعداد کشته های افغان کشته می دهند!! جنگ فرسایشی شده!!! در عراق به ظاهر مجبور به عقب نشینی شدند که بزرگترین ضربه را به هیمنه آمریکا زد!!! امروز نیاز به حفظ آبرو در میان مردم کشور خودشان و مردم جهان دادند نیاز به قدرتمند دیده شدند!!!

پس به پاکستان چشم دوخته اند!!!!

نزدیک به یک سال است مرتب هواپیما های بدون سر نشین  آمریکایی خاک پاکستان را بمباران می کند ، بمب گذاری های زیادی در مناطق مهم پاکستان و به خصوص مراسم های شیعیان این کشور رخ می دهد و هزارن کشته بر جای گذاشته و امروز..........

امروز با دیدن مصیبت عظیم وارده بر این مردم مظلوم ، سازمان های جهانی نه تنها کمک چندانی به آنها نمی کنند ، بلکه آمریکا به بمبارن های خود ادامه می دهد ، آری سران صهیونیستی آمریکا اینبار به پاکستان چشم طمع دوخته اند و میخواهند از این وضعیت بحرانی و ضعف دولت این کشور سوء استفاده کرده و با کمترین هزینه آنجا را اشغال نظامی کنند!!!!!

 

رهبر با بصریت انقلاب ، اما خامنه ای این خطر را در خطبه های عید فطر به همه دنیا اسلام گوشزد کرد:

ما از بى‌ثباتى سیاسى پاکستان نگرانى داریم. قدرتهاى متجاوز و سلطه‌طلب از این وضعیت دارند استفاده میکنند، فرصت‌طلبها دارند سوءاستفاده میکنند. بعضى از دولتهاى متجاوز میخواهند پاکستان را به پادگان نظامى خودشان تبدیل کنند؛ اینها هم هست. اینها هم نگرانى‌هاى دیگرى است که امیدواریم ملت رشید پاکستان خودشان متوجه باشند.

آری انها بعد از 9 سال به این نمایش احمقانه ( اهانت به کتاب مقدس خداوند!!) روی آورده اند به دو دلیل

 

1-     بسنجند که هنوز مردم کشورشان این دروغ بزرگ خطر مسلمانان برای کشورشان را باور می کنند یا خیر ؟! که اگر باور کنند می شود پشتوانه ای  باشد برای آنها برای اشغال مجدد یکی از کشور های اسلامی برای حفظ قدرت و منافع خود!!!

2-     ببینند عکس العمل مسلمانان جهان در مورد این نمایش چیست و آیا زمینه برای اشغال نظامی کردن بخشی دیگر از جهان اسلام فراهم است یا خیر!!!!

 

اما  ما مردم ایران به رهبری رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای آرمان های رهبر کبیر انقلاب امام خمینی را سر لوحه کارمان قرار می دهیم و نمی گذاریم این بار  توطئه دشمن عملی شود . مردم ایران وظیفه سنگین بیداری جهان اسلام و ایجاد موج استکبار ستیزی در میان دنیای اسلام و همه مردم آزاده جهان را دارد 

در آخر نقشه راهی که امام خمینی برای ما به یادگار گذاشتند تا در ادامه راه انقلاب به بیراه نرویم به دوستان هدیه می کنم.

این جملات کوبنده مربوط به قطعنامه 598 است که همه از جام زهرش برای ما گفتند اما سنگین ترین مسئولیتی بود که امام خمینی به عهده ما گذاشت

 

مامظلومین همیشه تاریخ ، محرومان و پابرهنگانیم . ما غیر از خدا کسی را نداریم . و اگر هزاربار قطعه قطعه شویم ، دست از مبارزه با ظالم بر نمی داریم.
·        راهی جز مبارزه نمانده است ، و باید چنگ و دندان ابرقدرتها و خصوصا امریکا را شکست ، و الزاما یکی از دو راه را انتخاب نمود: یاشهادت . یا پیروزی . که در مکتب ما هر دوی آنها پیروزی است .

معتقدین به اصول انقلاب اسلامی ما در سراسرجهان رو به فزونی نهاده است و ما اینها را سرمایه های بالقوه انقلاب خود تلقی می کنیم

·      امروز جنگ حق و باطل ، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار، و جنگ پابرهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است .

  • و من دست و بازوی همه عزیزانی که درسراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند و عزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده اند می بوسم.
  • مردم ایران ثابت کرده اند که تحمل گرسنگی و تشنگی را دارند، ولی تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را هرگز نخواهند داشت 
  • تنهاآنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند. .ما برای احقاق حقوق فقرا در جوامع بشری تا آخرین قطره خون دفاع خواهیم کرد.
      
  • جنگ ما جنگ عقیده است ، و جغرافیا و مرز نمی شناسد. و ما بایددر جنگ اعتقادی مان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم .
  • ما می گوییم تا شرک و کفر هست ، مبارزه هست . و تا مبارزه هست ، ما هستیم . ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم 

·        ما تصمیم داریم پرچم "لا اله الا الله " را بر قلل رفیع کرامت وبزرگواری به اهتزاز درآوریم . 

 

·        راستی اگر بسیج جهانی مسلمین تشکیل شده بود، کسی جرات اینهمه جسارت و شرارت را با فرزندان معنوی رسول الله -صلی الله علیه و آله و سلم - داشت ؟

    آنان مرزی جز عدول از همه هویتها و ارزشهای معنوی و الهی مان نمی شناسند. به گفته قرآن کریم ، هرگز دست از مقاتله و ستیز با شما بر نمی دارند مگر اینکه شما را ازدینتان برگردانند.

     من به صراحت اعلام می کنم که جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود برای احیای هویت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان سرمایه گذاری می کند. و دلیلی هم ندارد که مسلمانان جهان را به پیروی از اصول تصاحب قدرت در جهان دعوت نکند و جلوی جاه طلبی و فزونطلبی صاحبان قدرت و پول و فریب را نگیرد.

 ما اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی ایران برای همیشه حامی و پناهگاه مسلمانان آزاده جهان است.

 



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی