سفارش تبلیغ
صبا ویژن







حضرات غربى و رؤساى استعمار ،،،

میلیاردها دلار در عراق و افغانستان هزینه کردید به بهانه آزادى و مقابله با تروریسم ، مردم بى گناه  و زنان و کودکان را کشتید باز هم به بهانه مبارزه تروریسم ، منابع طبیعى و ملى کشورها را غصب کردید باز هم به بهانه مبارزه تروریسم ، زندان هاى مخفى و مخوف راه انداختید باز هم به بهانه مبارزه تروریسم و الخ ... مگر دنیا چقدر تروریست دارد که با این همه اقدامات شایسته شما هنوز هم دارید بى هیچ چشم داشتى ! با آن مبارزه میکنید آن هم از جنس جوانمردانه !!! .

خودتان را گول نزنید حضرات ، آتشفشان تروریسم خیلى وقت بود که خاموش شده و سرد بود و به یمن لشکر کشى هاى شما دوباره فعال شد و از دلش القاعده و دزدان دریایى سومالى و هزارن جماعت شرور فوران کرد براى یارى شما در گسترش صلح و آزادى !!! .

شما صلح و آزادى براى مردم عراق و افغانستان و غیره به ارمغان آوردید که لنگه کفش به سمت بوش کوچک برتاب کردند و از شما با تخم مرغ و گوجه فرنگى و فحش و ناسزا استقبال کردند ، پرچم تان را به آتش کشیدند و از هر ده کلمه که میگویند 9 تایش میشود مرگ بر آمریکا .

شما به اسم دموکراسى و آزادى بیان ملیاردها دلار از دست رنج مردم آمریکا را میدهید به دست نشانده هایتان که در جا جاى دنیا آشوب و کنند و انقلاب هاى رنگین به راه بیندازند و مع ذلک جواب سلامتان را با لعنکم الله و الموت لأمریکا میدهند ، مردم دنیا واقعا قدرشناس زحمات بى شاعبه شما هستند که وقتى یک مسئول رده زیر صفر دولت شما هم به جایى سفر میکند با شعارهاى استعمار ستیز و تخم مرغ روز و گوجه نوبر به استقبالش میروند .

شما را به خدا دیگر بیش از این خودتان و مردمتان را گول نزنید و نگویید که آمریما و غرب مدافع دموکراسى و آزادى هستند ، حنایتان دیگر در هیچ جاى دنیا و براى کسى رنگى ندارد ، دستتان براى ملت ها خوب رو شده است و آنهایى که روزگارى لقمه از دهان مردم خویش میگرفتند و در دست شما میگذاشتند امروز برایتان تره هم خور نمیکنند .

ایران اسلامى اگر در دنیا عزیز است که عزیز ترین است و اگر در رفتار و کردار صادق است که صادق ترین است ، رهبرى چون آیت الله العظمى امام خامنه اى ( حفظه الله )  و رئیس جمهورى همانند دکتر احمدى نژاد ( نصره الله ) دارد که جهانى را مات و مبهوت خویش کرده اند و هر جا که میروند و هر کار که میکنند دعاى خیر مردم بدرقه راهشان و ذخیره آخرتشان است .

رئیس جمهور عزیز و دولتمردان ما به هر کجاى دنیا که سفر میکنند و به هر کشور که پا میگذارند مردش آنچنان استقبالى از آنها میکنند که شما در کاخ سفید و باکینگهام خوابش را هم نمیتوانید ببنید ، ما اگر به قول شما حامى تروریسم بودیم مردم با پلاکارت هایى که مزین به تصویر مبارک رهبر عزیز و رئیس جمهور محبوب است به استقبال نمیامدند و با پرچم مقدس ایران عزیز بدرقه مان نمیکردند ، شما ببنید با مردم چه کرده اید که نسیبتان از این رفتن و آمدن ها چیزى به جز ناسزا و کاریکاتور سران شما بر در و دیوار نیست .

شما از آن میسوزید که ملل آزادیخواه جهان از خواب زمستانى بیدار شده اند و ایران عزیز را الگویى والا میبینند در مبارزه با استعمار و استکبار و همت والاى ایرانیان در مقابله با تحریم ها و رسیدن به خودکفایى در تمامى عرصه ها را سر مشق خود قرار داده اند و به اشک تمساح و دلسوزیى هاى خاله خرسه شما اهمیتى نمیدهند .

من لا یَرحم لا یُرحم ، آنچه شما با صدام ملعون و ابومصعب و غیره از یاران خود کردید روزى دامان ناپاک خودتان را خواهد گرفت ، دیگر براى توبه و بازگشت شما خیلى خیلى دیر شده است و مطمئن باشید که هیچ کس نه ایکنه قبول نکند ، حتى باور هم نخواهد کرد که شمایان روزى بخواهید از ظلم و جور برگردید ، ما خوب میدانیم که توبه گرگ مرگ است .

و العاقبة للمتقین ،،،



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی