سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 سفر رئیس جمهور محترم و سخنان سراسر غرور آفرین و افتخار آمیزشان علاوه بر روسیاهی برای مستکبران و زور گویان غربی ، نوعی خواری و ذلالت نیز برای برخی از غرب زده های داخلی هم بود . کسانی که می گفتند احمدی نژاد از سیاست خارجی سر رشته ندارد . کسانی که خودشان را حامی اصلاحات کشور می دانند ولی با اعمال و رفتار و سخنان ناشی از کم فهمیشان جز خوشحالی و رضایت دشمنان اسلام چیزی در بر نداشته اند ، خواب زدگانی که ادعای سیاسی دارند ولی خود بازیچه دست سیاست های غربی شده اند ، کوته فکرانی که برای رسیدن به منافع خود دست به هر کاری می زنند و خون شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را نادیده می گیرند و هیچ ترسی از آه مادرانشان ندارند . حقیران و کور دلانی که دم از آزادی می زنند و یادشان رفته است امام امت(ره) ، آن پیر فرزانه ، بزرگ مرد تاریخ ، آزادی را برای ما به ارمغان آورد و دست کثیف ظالمان و بیگانگان را از میهن عزیزمان کوتاه ساخت . کسانی که برای تخریب رئیس جمهور مردمی و برگزیده شده توسط یک ملت دست به هر کاری می زنند . وقتی در دانشگاه امیر کبیر در کشور خودمان عکس ریاست جمهوری خودمان را در مقابل خودش آتش می زنند آن وقت از غربی ها و کسانی که سالها گوششان پر شده از دروغها و اهانت ها به ایران و اسلام چه انتظاری می توان داشت . الحق دانشجویان دانشگاه کلمبیا با پاکی و صداقتشان به عده ای از دانشجو نماها و نوچه های بعضی به اصطلاح روشنفکر نشان دادند که  دنبال حقیقت هستند نه دنبال منافع شخصی خود و با عذر خواهی خود از دکتر احمدی نژاد به خاطر اهانت های رئیس دانشگاه کلمبیا روی بعضی ها را سیاه کردند همانهائی که در دانشگاه به رئیس جمهور خود اهانت کردند و همان هائی که باعث و بانی این حتک حرمت بودند .

مردی با ایمان قوی و سرشار از معنویت ، شجاع و بدون ترس از هیچ ابر قدرتی ، پوزه هزاران سیاستمدار مستکبر و ظالم و دولت مردان مستبد و خون خوار را به زمین کشید و کشور و ملت شریف ایران اسلامی را به بلند ترین و شایسته ترین جایگاه ارزشی در دنیا رساند و به دیگر ملتهای جهان نشان داد ایران و ایرانی بهترین ، پاکترین و عدالت مندترین مردمان روی زمین اند . همان مقامی که لیاقت و شایستگی اش را داشتیم اما در گذشته به علت بی کفایتی برخی کوچک دلان ساده بینان و به اصطلاح سیاست مدارن ، آن را از دست داده بودیم .

و اما حرف اخر
هرکس که با آگاهی و بینش کامل حرفی بزند ، مطلبی بنویسد ، گامی بردارد که باعث شادی دل دشمنان ایران و اسلام شود منافق و کافر است و بیهوده دم از مسلمانی می زند هرچند در این کشور زندگی می کنند و به خوبی از آزادی بیان سوءاستفاده می کنند .

پس ای کسانی که با بیان آزادی اندیشه و اسلام میانه و سخنان بیهوده سعی بر رسیدن به اهداف شخصی و رسیدن به جایگاه های مهم دولتی دارید و برای رسیدن به آن دل رهبری را و دل مادران و خانوداده های شهدا را خون کرده اید ، بترسید از آه مادران شهید بترسید از روزی که قرارست جواب ذره ذره اعمالتان را بدهید و در جایگاه عدل الهی روسیاه شوید .
 

 رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق واجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

پروردگارا مرا به (قدم) راستگوئی و نیکوئی داخل کن ، و به (قدم) راستی و نیکوئی خارج گردان ، و به من از جانب خود سلطه ای نیرومند عطا فرما .

 

 



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی