سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله النور 
هل من ناصر ینصرنى ؟ ... این نداى حضر حسین ( ع ) است که بعد از 1400 سال هنوز هم در عالم تنین انداز است ، آنان که ندا را لبک گفتند رستگار شدند و آنان که به حضرت عشق پشت کردند تا امروز تاریخ منفورترین ، بدنا ترین و ظالمترین مردمند .
 
آرى ، نسل بنى هاشم امتداش امروز رسیده است به نامى که براى اسلام سند است و براى ملت نعمت ، اویى که بیرق اسلام را او دستان بریده  حضرت عباس ( ع ) گرفت و همو انشاالله به دست حضرت صاحبرالأمر ( عج ) ش میدهد .
 
9دى 1388 ، نسل 72 تن و بازماندگان قوم عاشقان ، یک صدا و یک دل و یک زبان رو به سوى کربلا کردند و با اقتدا به جمهورى اسلامى فریاد زدند : لبیک ، لبیک ، لبیک ... یا سدینا و مولانا .
 
بله ، آن حماسه اى که ملت شیرف و غیور ایران اسلامى در یوم الله 9دى آفریدند بیعتى دوباره بود با ولایت ، این مردن امام زمان خویش را شناخته اند و ایمان دارند حضرت آیت الله العظمى سید على حسینى خامنه اى ( حفظه الله ) نائب بر حق امام زمان ( عج ) است و کلامش امر است و امرش مطاع .
 
اما 9دى 1388 ، مردم به خواست و درخواست شخصى یا ارگانى به خیابانها نیامدند و جز براى خوشنودى خدا و نصرت دینش و دفاع از امامش شعار نداند و فریاد نزدند و ترس به دل قوم الجاهلین نینداختند ، آنچه این ملت عزیز از ارادت و بیعت و طاعت خویش مقابل چشمان از حدفه بیرون زده قوم  خوارج واصحابشان به نمایش گذاشتند جز به خواست خدا و براى پیروزى حق بر باطل و نصرت ولایت نبوده است که إن الباطل کان ذحوقا .
 
بر هیچکس پوشیده نیست که یوم الله 9دى 1388 ، حجت مردم را بر اصحاب فتنه و استعمار تمام کرد و خطر قرمزى کشید به حول باورهاى ناب انقلابى و اسلامى مردم به وسعت تاریخ این خاک عزیز .
 
حال اگر اصحاب فتنه و استعمار متنبه شدند که فه بها ، و اگرنه که 9دى تنها گوشه اى از آنچه این مردم در چنته دارند است و آنچه در پى خواهد آمد بسیار مهیب تر و براى آن ها شدیدتر خواهد بود .
 
و العاقبة للمتقین ،،،


  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی