سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله الرحمن الرحیم
فریاد خشم و نفرت دانشجویان مسلمان ومسلمانان در اروپا و آمریکا نسبت به فجایع بحرین

مسلمانان و بویژه دانشجویان مسلمان اروپا و آمریکا همگام با سایر امت اسلامی در حمایت یکپارچه از قیام مردم بحرین و اعتراض به دخالتهای نظامی و نسل کشی صورت گرفته از سوی نظامیان امارات و عربستان سعودی در شیخ نشین بحرین، در روزهای آینده در سراسر اروپا دست به راهپیمایی و تجمعات مختلف خواهند زد.
بر پایه این گزارش، هیجده تشکل اسلامی در فرانسه، پنج تشکل اسلامی در هلند و تشکلهای دینی در انگلیس طی روزهای یک شنبه و دوشنبه آینده، آتش خشم و نفرت انقلابی خویش را بر سر حکام نالایق و مرتجع سعودی و امارات فرو خواهند ریخت.
این تجمع ها در فرانسه و هلند در مقابل سفارت عربستان سعودی در این کشورها و میدان تروکادرو پاریس صورت خواهد گرفت. معترضان انگلیسی هم عصر دوشنبه در مقابل رسانه دولتی این کشور تجمع خواهند کرد.
از سوی دیگر طبق هماهنگی صورت گرفته در آمریکا هم معترضان در مقابل نمایندگی عربستان در سازمان ملل تجمع خواهند کرد. تا لحظه مخابره این خبر دولت آمریکا با هر گونه تجمعی در مقابل سفارت عربستان در این کشور مخالفت کرده است.
از سوی دیگر طبق اعلام برخی تشکلهای اسلامی در فرانسه، دولت سعودی با تقسیم پول در بین برخی تشکلهای اسلامی در فرانسه تلاش کرده تا هر گونه اعتراض احتمالی علیه اقدامات این کشور در بحرین را فرو نشاند.
تشکلهای اسلامی در یکی دو روز اخیر با پخش صحنه های کشتار مردم توسط نظامیان سعودی در بحرین، به خشم آمده و نفرتشان را به رژیم وهابی سعودی ابراز داشته اند.

تصاویر دردناک مجروحان بحرین

دانشجویان وبلاگ نویس ایران اسلامی برای اعزام به بحرین آماده ایم



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی