سفارش تبلیغ
صبا ویژن







هشدارهای نماینده محترم ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه فجر فارس را نسبت به برگزاری مراسم نوروز به سبک جشن فرهنگ و هنر کاملا به حق دانسته و اعلام می کنیم در صورت رخداد چنین خیانتی دوشادوش دیگر اقشار مردم متدین شیراز،کفن پوشان به مقابله با مهاجمان به فرهنگ غنی 

اسلامی خواهیم پرداخت.

به گزارش شیرازه تعدادی از تشکلهای دانشجویی دانشگاههای شیراز در واکنش به برنامه ریزیهای انجام شده برای برگزاری برنامه های مبتذل و غیر معنوی بیانیه ای به شرح زیز صادر نمودند:

مَنْ اَصْبَحَ ولا یَهْتمَّ با مور المسْلِمینْ فَلَیسَ بِمُسْلِمْ

هر که روز آغازد و به کار مسلمین همت نگمارد مسلمان نیست

اکنون که نظام استکباری با تمام قوت وارد در صحنه شده است تا نهضتهای بیداری اسلامی را در جای جای دنیای اسلام سرکوب نماید بار دیگر شاهد پایمال کردن انسانیت انسان از سوی منادیان حقوق بشر شده ایم.دول استعماری غرب به واسطه ی ایادی طماع و پول پرست خود در منطقه مردمی را هر روز به خاک و خون می کشند که آخرین شعارشان الله اکبر است. عشق به سیادت بر عالم و تسلط بر منابع مادی این کشورها چنان ظالمان و شیاطین دنیا را کور کرده است که از هیچ رفتار دون اخلاقی فروگذار نکرده اند. اما فراموش کرده اند که "یریدون لیطفئوا نور الله بأفواههم والله متمّ نوره ولو کره الکافرون". امروز نفس سلطه گران و زورگویان عالم به شماره افتاده است و تا فروپاشی دستگاههای ظلم و جور جز ایامی معدود باقی نمانده است.

چه باید گفت در حالی که دنیای اسلام امروز صحنه تقابل گلوله و سینه های سرخ، قرار گرفته است و درست زمانی که به مدد الطاف الهی و نفس قدسی امام راحل (ره) و افاضات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، ایران اسلامی الگوی آزادیخواهان جهان شده است و نگاه مظلومان و مستضعفین جهان معطوف به این مرز و بوم است، معدودی از مسئولین کشور نه تنها موضع انفعال در قبال جریانات امروز ملل اسلامی پیش گرفته اند بلکه در صددند این بار در اقدامی تحیر برانگیز به بهانه نوروز جشن به راه اندازند و همچون گذشته بار دیگر بر طبل ایرانیت جدای از اسلام بکوبند.

نوروز 90 در حالی قرار است در ایران به سبک دوران پهلوی دوم خبیث جشن گرفته شود که هم کیشان مظلوم ما در لیبی و یمن و از آن بالاتر شیعیان مظلوم بحرین زیر آتش خصمانه ظالمان و دیکتاتورهای دیوانه به فجیع ترین شکل قتل عام می شوند. آنچه این داغ را بر ما گران می کند این است که جشن نوروز 90 در سومین حرم اهل بیت و البته در کنار نماد ایران باستان یعنی تخت جمشید برگزار شود و مسئولین استان از آن به فرصتی طلایی یاد کنند و گویا همه دست به دست هم داده اند که خاطره ی جشن های 2500 ساله را این بار تحت لوای جمهوری اسلامی زنده کنند.

دانشجویان دانشگاه های شیراز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن نوروز و آغاز سال نو ، به تأسی از مراجع و علما  ، به شدت نسبت به هزینه نمودن بیت المال جهت دعوت از ده ها گروه موسیقی و احیای سنت های منسوخ شاهنشاهی به بهانه  برگزاری جشن نوروز  موضع گیری کرده و این روند غلط فرهنگی را محکوم می کنند و آن را مخالفت صریح با توصیه حضرت امام خمینی در دوری گزیدن از ملی گرایی دانسته و خطر آن را به همگان هشدار می دهد.

تقدس شیراز به نگاشتن عبارت "شهر مقدس شیراز" بر بنرها و پوسترهای تبلیغاتی سطح شهر نیست و هزینه کردن اعتبارات فرهنگی استان در ترویج موسیقی و برجسته کردن تخت جمشید به عنوان نماد ایرانیت گسسته از اسلام دقیقا به معنای از بین بردن خون شهیدان و معنویت این حرم اهل بیت خواهد بود و نمی توان آن را خدمت تلقی کرد.

بیانات حضرت آیت الله ایمانی در خطبه های نماز جمعه که فرمودند" مسئله ی عَلَم کردن تخت جمشید و پاسارگاد و حافظیه در مقابل حرم سوم اهل بیت جنایت و خیانت است" و همچنین سخنان فرمانده سپاه فجر مبنی بر آنکه" آنان که ادعای مکتب ایرانی دارند؛ یا جاهل هستند و یا خائن" را یادآور می شویم و به همه جهال و خائنین به  فرهنگ،به نام فرهنگ که با اقدامات ضد فرهنگی تیشه به ریشه باور هایمان می زنند گوشزد می کنیم که صبر دانشجویان انقلابی رو به اتمام است.

هشدارهای نماینده محترم ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه فجر فارس را نسبت به برگزاری مراسم نوروز به سبک جشن فرهنگ و هنر کاملا به حق دانسته و اعلام می کنیم در صورت رخداد چنین خیانتی دوشادوش دیگر اقشار مردم متدین شیراز،کفن پوشان به مقابله با مهاجمان به فرهنگ غنیمان خواهیم پرداخت.

والسلام علی من اتبع الهدی

لینک اعتراضات و تذکرات دیگر در همین ارتباط

بیانیه حزب ا... شیراز در محکومیت برگزاری مراسم غیر معنوی و مبتذل

انتقاد بسیج دانشجویی 90 دانشگاه استان فارس از برگزاری جشن جهانی نوروز

نامه جامعه روحانیت شیراز به احمدی نژاد
واکنش آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب به برنامه های طراحی شده نزدیکان دولت در فارس



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی