سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله الرحمن الرحیم

یا هادی اهدنا الصراط المستقیم و خلصنا من هواء نفسی


در مختصر قبل نکاتی را درخصوص مطالب درج شده در مورد یکی از برادران متدین و زحمتکش در سایت صراط تقدیم نمودم که در مختصر زیر سعی می کنم کمی بیشتر راجع به آن مطالب توضیح تقدیم کنم و انشاالله به قصد قربت است و نه خصومت و ... .

سایت صراط مدتهاست که شروع به فعالیت نموده و در بالای صفحه خود نیز تصاویر حضرت امام رحمه الله علیه و مقام معظم رهبری حفظه الله را قرار داده و از چنین سایتی انتظار میرود که در گام به گام در خط رهبری و در صراط ولایت قدم بردارد که امیدواریم با چنین نیتی تاسیس شده باشد و ادامه کار دهد اما نباید فراموش کرد که وظیفه یک سایت خبری مانند صراط این است که اولا اخبار صحیح  را درج نماید و درثانی سعی کند در دام خبرسازانی که بدنبال ایجاد اخبار جنجالی با مقاصد نامعلوم هستند گرفتار نشود که در صورت گرفتار شدن در چنین دامهایی باید به بصیرت گردانندگان این سایت کمی اعتراض کرد و اما در خصوص خبر درج شده پیرامون سید رضا موسوی مدیر عامل منطقه آزاد قشم توضیحات زیر تقدیم می گردد :

1 – سید رضا موسوی از فعالین رادیو قران بوده و فردی است آشنا به مبانی اسلامی و متدین که در خانواده ای مذهبی رشد یافته و تربیت شده است ، انتصاب چنین فردی به ارتباط با وهابیون نه تنها اجحاف در حق یک فرد مسلمان متدین بلکه ظلم در حق یک خانواده اصیل شیعی است و تنها بادرج یک خبر که آن هم پایه و اساس درستی نداشته می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای این خاندان بدنبال داشته باشد که این ظلم و عواقب آن نه تنها در دنیا که در آخرت نیز متوجه نویسنده این مطالب در صراط خواهد بود .

2 – تاریخ انعقاد قرارداد جنجالی درج شده در خبر صراط برمی گردد به دوسال قبل از حضور این برادر در جزیره قشم و قطعا ارتباطی با ایشان ندارد ، البته شاید اشکال کنند که ایشان بایستی برروی ادامه قرارداد تجدید نظر می کرد که در این خصوص باید مفاد قرارداد را دید تا ببینیم امکان تجدید نظر و قطع همکاری وجود داشته یا خیر ؟

3 – فرض محال اینکه این قرارداد در زمان ایشان منعقد شده و وی بدلیل عدم تحقیق بایستی مواخذه شود آیا این از انصاف دور نیست که اول آبروی وی را در جامعه و نزد خانواده ای متدین و اصیل ببریم و بعد در مواخذه متوجه بشویم که از اساس اشتباه بوده ویا ؟؟؟

4 – سایت صراط مدعی است که در صراط ولایت و در چارچوب منویات مقام معظم رهبری حرکت می نماید ، آیا درج این خبر آن هم با این آب و تاب در فردای دیدار مقام معظم رهبری با سران قوه قضائیه و تذکر ایشان راجع به اعلام اسامی و حفظ آبروی حتی برخی مجرمین که تنبیه شده اند و قرار است به جامعه بازگردند خلاف منویات ایشان نیست ؟؟؟

5 – آیا صراط د ر قضیه واگذاری قرار داد چند صد میلیاردی ساخت هتل در جزیره کیش به شرکتی که تنها دو روز از تاسیس آن می گذشت بدون رعایت ضوابط مناقصه توسط آقایان رحیم مشایی و بقایی نیز چنین واکنشی را نشان داد و حال آنکه در آن قضیه سازمان بازرسی کل کشور و سایر دستگاههای مربوطه صراحتا خلاف قانون بودن این عمل را اعلام کردند .

6 – در خصوص قرارداد چند میلیاردی استانداری فارس با یک شیخ نشین اماراتی که توسط یکی از مسئولین شهر شیراز افشاء شد عکس العمل برادران صراط چگونه بود ؟؟؟ ایا از فرد اخراجی حمایتی هم انجام شد ؟؟؟ با استاندار متخلف چگونه برخورد شد ؟؟؟

البته در این خصوص می توان موارد بسیاری را ذکر نمود که در حوصله این مقال نمی گنجد اما بایستی این اصل را مد نظر داشت که مقتدا و صراط مستقیم ما مقام عظمای ولایت حضرت سید علی حفظه الله هستند و هر صراطی غیر از خط ایشان باطل است و گمراهی پس به هوش باشیم همانگونه

که در نمازهای یومیه می خوانیم پیرو صراط مستقیم باشیم نه خط گمراهان و نه مغضوبین درگاه الهی نکته ای که باید در پایان به گردانندگان سایت صراط بعنوان یک دلسوز عرض کنم این است که :

دوستان گاهی انسان بدلیل حجم اخبار و عجله خبری را درج می کند که بعدا متوجه می شود خبر از پایه کذب بوده دلیلی ندارد که بر آن پابفشاریم چون وظیفه شما اطلاع رسانی دقیق است و در این رابطه حقیر به شما توصیه خاضعانه می کنم که :

اولا – از سیاه نمایی وظعیت کشور که خواسته دشمنان است پرهیز کنید و در درج اخبار کمی بیشتر دقت کنید .

ثانیا – چنانچه در درج خبری مردد شد ید ابتدا صحت و سقم خبر را جویا شوید و در ثانی بسنجید که درج خبر به صلاح کشور است یا درج خبر ممکن است باعث سوء استفاده دشمنان شود که در این صورت بایستی کمی بیشتر تامل نمائید .

ثالثا – همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند در درج اسامی افراد دقت بفرمائید با آبروی انسانها بازی نشود زیرا دیگر بازگشتنی نیست .

رابعا اینکه هر خبری شاید قابل درج نباشد و دوستان باید مد نظر داشته باشند که دشمنان قسم خورده انقلاب همواره در کمینند تا از کاهی کوهی بسازند و برسر جوانان ما خراب نمایند پس اگر ما که خود را قائل به پیروی از ولایت می دانیم در نوشتار خود سیاه نمایی کنیم و همه ارکان کشور را متهم به فساد و اشتباه و ... نمائیم چه تفاوتی خواهیم داشت با آقایانی که به سفارش دشمنان انقلاب فیلم می سازند و به کشورهای ینگه دنیا می برند و جایزه می گیرند و برایشان مهم نیست که چه ضربه ای به آبروی این نظام می زنند پس مراقب باشیم تا در دام نیفتیم .

در پایان امیدوارم همه ما با عمل به دستورات و منویات مقام عظمای ولایت بتوانیم در جهاد عظیمی که در پیش روی داریم به وظایف خود عمل نمائیم و خدای ناکرده در دام غفلت گرفتار نگردیم .

بارالها ظهور آقا و مولایمان حضرت ولی عصر (عج ) را نزدیک بگردان ودر این دنیا به ما نعمت پیروی محض از ولی امر مسلمین حضرت سید علی حفظه الله و شهادت در راه خودت را مرحمت بفرما و در آخرت هم ما را ازشفاعت ائمه هدی (ع) و همنشینی با دوستان شهیدمان و امام الشهدا حضرت روح الله  محروم نفرما



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :آرش کماندار::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی