سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

 

TeamViewer

http://www.downloada2z.com/wp-content/uploads/2010/05/teamviewer41build6911ru.jpg

دوستانی که تجربه کار با Remote Desktop را داشته اند در جریان مشکلات  و مسائل آن هستند. اکثر نرم افزارهایی که برای این کار ارائه می شوند اولا که نیاز به یک Agent بر روی سیستم مقصد دارند و ثانیا مهمترین مساله انها دانستن IP سیستم مقصد است.

بدست آوردن IP یک سیستم در یک شبکه داخلی کار ساده ای است ولی امکان چنین کاری برای کامپیوتری خارج از شبکه داخلی وجود ندارد.

 مشکل داشتن Agent توسط نرم افزارهایی که با دانستن IP سیستم مقصد Agent خود را ارسال و نصب و فعال می کنند و یا با استفاده از Remote Desktop خود ویندوز برطرف می شود ولی مشکل دانستن IP همچنان باقی می ماند.

 در هر بار اتصال شما به اینترنت حتی در سرویس ADSL شماره IP تغییر می کند. هزینه IP ثابت هم بالاست. مثلا اگر شما بخواهید یک سرویس ADSL با IP ثابت داشته باشید باید ماهیانه هزینه ای را برای IP ثابت بپردازید.

 اما TeamViewer این مشکل را برطرف کرده است. این نرم افزار با گفتن اطلاعات سیستم شما و تخصیص یک ID به آن و ثبت آن ID در سرور خود باعث می شود که مشخصه سیستم شما همیشه ثابت بماند و سیستم مقصد با هر IP با هر بار اتصال به سرور این نرم افزار با ID ثابت شناسایی و امکان اتصال به آن میسر شود. خود نرم افزار هم به صورت مقیم در حافظه باقی می ماند و همیشه برای اتصال آماده است.


 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سرباز::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی