سفارش تبلیغ
صبا ویژن







کمتر از 4 ماه به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است
در این بین جریانی که بخشی از هدایت فتنه سال 88 را برعهده داشت، خود را خارج از گود انتخابات دیده و به شدت دچار چالش و سردرگمی است. این جریان گمان داشت که از پایگاه اجتماعی قابل توجهی برخوردار است که حاضرند برای حمایت از آنها به صحنه آیند، اما گذر زمان نشان داد که این هواداران خیالی فراموش کار بوده و خیلی زود نام و نشان این افراد را از خاطر برده اند!
یک نمونه از این اقدامات صدور بیانیه‌ای به امضا 36 نفر از مجرمین حوادث پس از انتخابات است که در میان آنها اسامی اعضای برجسته گروههای غیرقانونی مشارکت و مجاهدین انقلاب به چشم می‌خورد.
این مدعیان نمایشی بودن انتخابات، خود اغلب روزگاری نه چندان دور در این نظام عضو مجلس و یا کابینه بوده و توسط همین انتخابات نمایشی!؟ شهرت یافته و به قدرت رسیده‌اند؟
در نظام مردم سالار دینی انتخاب مردم از میان صاحبان صلاحیتی صورت می‌گیرد که صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان احراز شده باشد. جرائم انجام شده توسط این افراد در انتخابات 22 خرداد و پس از آن، مواردی نیست که به مشمول مرور زمان شده و بتوان تائید صلاحیت مجدد این افراد برای حضور در انتخابات‌های گوناگون را متصور نمود! لذا این آقایان بهتر است این تصور خام را از اذهان خود خارج کرده و تدبیری دیگر برای حیات سیاسی خود بیندیشند.
نویسندگان روسیاه این بیانیه، مجلس کنونی منتخب ملت را به مجلس دوران "حسنی مبارک" در مصر مشابه می‌دانند که متشکل از نمایندگان واقعی مردم نیستند! این در حالی است که نمایندگان منتخب مجلس هشتم در رقابتی با مشارکت بیش از 57 درصدی ملت برگزیده شده اند، که آماری مشابه با مجالس پیشین دارد. البته ملت در آن انتخابات نیز به این جریان شکست خورده کمتر اقبال نشان داده و اکثریت آراء خود را در سبد اصولگرایان ریختند

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :مهدی سعیدی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی