سفارش تبلیغ
صبا ویژن










 

حکایت چهره های هنری و سیاسی ایران که بعد از مدت ها تبدیل به معضل لاینحل برای کشور می شوند حکایت گلوله برفی پسر بچه لاغر اندام ضعیفی است که همبازی هایش به او بازی نداده اند به جرم بی عرضه بودنش !

تصور کنید پسر بچه ای لاغر اندام در یک روز برفی گلوله ای برفی درست می کند و آن گلوله برفی را می غلطاند و در پستی بلندی های محل بازی اش این گلوله برف کم کم تبدیل به کره ای بزرگ از برف و یخ و سنگ و شیشه ریزه میشود و این پسرک لاغر اندام ما نه اینکه جلوی پایش را نمی بیند همینطوری این کره بسیار بزرگ برفی را با خود تا دامنه های کوهی که در آن حوالی است بالا می برد تا کار به جایی می رسد که دیگر نه می تواند خود را از زیر کره یخی بیرون کشد و نه می تواند کاری کند که این پرورده دست خودش تغییر مسیر دهد تا لاقل  آسیبی به خود نزند !!!

حکایت اصغر فرهادی و بسیاری چهره های مختلفی که پس از مدتی تبدیل به معضل می شوند برای مملکت،از این قماش کارها هستند .

اصغر فرهادی همان کارگردانی است که برای جدایی نادر از سیمین او همین جشنواره مفخم فجر سینمایی در سالی که گذشت همه آنچه در انبان داشت دو دستی تقدیم کرد و لابد هیأت محترم داوران سرخوش از انتخاب خود در شب اختتامیه آن با آرامش وجدان سر بر بالین نهادند و به خواب خوش مستی رفتند ؛ اما سوال اینست که چه شده است  امروز اصغر فرهادی و جدایی نادر از سیمین را تقبیح می کنند ؟؟!

اگر خوب بودند و شما انتخاب شان کرده اید بگذارید کلکسیون افتخارات اصغر فرهادی ادامه یابد که آغاز کننده این سریال خودتان بوده اید و اگر بد بوده است اصغر و ساخته اش چرا سوئیچ  استارت قطار افتخاراتش به دست شما چرخیده است ، اول بار ؟؟

اگر اصغر فرهادی همان کره یخی است که کنترلش از دست پرورش دهندگان آن خارج شده است که همین است ؛ به زعم حقیر باید کسانی که از اصغر فرهادی ، اصغر فرهادی ساختند محاکمه شوند نه اینکه او را بخاطر روبوسی با کیت بکینسل مواخذه کرد که جنس امثال اصغر فرهادی و سیمین(فاطمه) معتمد آریا از اول مشخص بوده است .

آنجا مجری مرد برنامه ای که سیمین معتمد آریا در حالتی میان مستی و هشیاری به روی سن دعوتش می کند بازیگر زن ایرانی را به پاس 30 سال خدمت به صنعت سینما می بوسد و اینجا مدل زن امریکایی اصغر فرهادی را بخاطر جدا کردن نادر از سیمین و این حکایت عجیبی است که در هر دو حال ما بوس می دهیم !!!

حال کسانیکه امثال اصغر و سیمین را تبدیل به کوهی از یخ کرده اند بیایند و خود را برای شنیدن دشنه های دشنامی که بخاطر ندانم کاریشان بر پیکر هنر و هنرمند و هنرمندی فرو می آید مهیا کنند و باز هم مثل همیشه توجیه کنند؛ که اکسیر توجیه همه چیز را زیر و رو می کند



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی