سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسیاری از حوادث و جریاناتی که در فضای مجازی اتفاق می افتند مطلوب ما نیستند. بسیاری را نمیپسندیم و تائید نمی کنیم، از بعضی بیزاریم و با برخی نیز مخالفیم. اما یکی از جریانات ایجاد شده در فضای مجازی، که موجب انزجار من و بسیاری از کاربران اینترنتی را فراهم آورد، جریان توهین به مقدسات شیعه علی الخصوص توهین و تمسخر شخص حضرت امام هادی علی النقی صلوات الله و سلامه علیه بود.

جریانی که بیش از یک سال است سوهان روح بچه شیعه‌هاست، پدیده‌ای که آشکار و نهان از سوی مجامع صهیونیستی و ضد دین مورد حمایت قرار گرفته و حتی به شکل واضحی تعدادی کاربر ثابت و شبانه‌روزی شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و گوگل پلاس به ترویج آن و فعال نمودن مجدد آن مشغول هستند.

حالا پس از گذشت حدود یک سال، برخی از دوستان حاضر در شبکه‌های اجتماعی تصمیم گرفته اند با ایجاد صفحات و ارسال مطالب روزانه و بازنشر آن در پروفایل‌های شخصی خود، دهه‌ای را به بزرگداشت آن امام همام اختصاص دهند و از مناقب و کرامات حضرتش گفته و از این ظلمی که به ائمه هدات و سبل نجات می‌رود بکاهند.

برای ارتباط با این دوستان به صفحه امام هادی در شبکه اجتماعی افسران، صفحه بزرگداشت امام هادی در گوگل پلاس، و یا صفحه بزرگداشت امام هادی در فیس بوک مراجعه فرمائید.

شما نیز اگر کاربر شبکه‌های اجتماعی هستید و یا وبلاگ و یا هر رسانه‌ای دارید در بازنشر این گونه مطالب و بیان کرامات حضرت هادی علیه السلام بکوشید که کوتاهی در این امر خطیر موجب تقویت مجدد جریان توهین به ائمه خواهد شد.

میعاد ما از 23 الی 31 فروردین در سراسر فضای مجازی... می خواهیم کاری کنیم که فضای مجازی بچه‌شیعه‌ها را با نام امام هادی بشناسد...



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی