سفارش تبلیغ
صبا ویژن







روز 25 خرداد که با اعلام نتایج انتخابات به ظاهر شکست را قبول کردیم .چند ساعتی در کما بودم تا اینکه پیام تبریک آقا به رئیس جمهور منتخب صادر شد .وقتی پیام تبریک مقام معظم رهبری به حسن روحانی را دیدم و دیدم که آقا از خداوند تبارک و تعالی با صفت حکیم نام بردند فهمیدم که حتما حکمتی در این انتخاب بوده است.

از آن روز حکمت هایی به ذهنم رسید به طور مثال دلایلی که باعث شکست در انتخابات شد(که تفصیلش بماند!) و همه باید از آن درس بگیرند و یا اینکه به همه ثابت شد سال 88 تقلبی نبوده است و این انگ ها به جمهوری اسلامی نمی چسبد.اما با دیدن اتفاقات هفته اخیر مجلس و جلسات بررسی رای اعتماد به کابینه حسن روحانی حکمت های دیگری برایم نمایان شد .

یکی از آنها ، شفاف سازی وقایع فتنه 88 برای مردم بود! حالا هرچه قدر هم که حجت الاسلام حسن روحانی بعد از بکار بردن لفظ “اردو کشی خیابانی ” لفظ “کهریزک” را بگوید.مردم فهمیدند آنچه را که از نظر دشمن نباید می فهمیدندو براستی نظام چقدر باید هزینه می کرد و صدا و سیما چقدر برنامه می ساخت تا برای مردم فضای فتنه را تشریح کنند.با اتفاقات هفته گذشته مجلس و انتخاب و نصب های حسن روحانی به خوبی برای مردم تشریح شد ظلمی که به نظام از سال 88 شده بود تا امروز ! یا چقدر راحت بعضی آقایان برای رسیدن به قدرت همه گذشته خود را انکار ، توجیه و به دروغ متوسل می شوند! واینها موضوعاتی است که ما 4 سال بعد نتیجه آن را خواهیم دید.

حسن روحانی -رئیس جمهور-  کلید حسن روحانی - دلایل شکست اصولگرایان - حکمت-  پیام تبریک رهبر انقلاب به حسن روحانی  -  رئیس جمهور منتخب - مقام معظم رهبری - پیام تبریک - فتنه 88 - حقایق فتنه 88 - سران فتنه - بابای فتنه - عوامل فتنه 88- انتخابات ریاست جمهوری - محمد علی نجفی - میلی منفرد - کابینه حسن روحانی - مجلس شورای اسلامی - علی لاریجانی - عکس حسن روحانی -

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی

اما این انتخابات حکمت های دیگری هم داشت. به عنوان مثال غربال گری بیشتر ما برای دوران ظهور حضرت است.اگر بخواهم به عنوان نمونه از خروار برای شما از هم صنفان خودمان مثال بزنم ، پیشنهاد می کنم کمی سایت های خبری را ملاحظه کنید و بعد از کمی سیر در این سایت ها به آرشیو دو ماه قبل آنان مراجعه نمایید .

شاهد این خواهید بود که برخی از دوستان عجب نان به نرخ روز خورند و چقدر راحت از مبانی و اصول خودشان تنزل می یابند.اگر یادتان باشد روزهای نخست بعد از انتخابات پیامکی بین بچه حزب اللهی ها رد و بدل می شد با عنوان ” بچه ها اگر شهر سقوط کرد آنرا دوباره فتح می کنیم ،مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند .شهید محمد جهان آرا ” خدا بیامرزد شهید جهان آرا و یارانش را ، چقدر خوب می بینیم و احساس می کنیم که برخی دوستان ما به راحتی ایمانشان سقوط می کند.

بد نیست ببینید:

++ابراز ارادت سایت هاشمی رفسنجانی به فیس‌بوک

++صحبت های تاسف بار سرپرست وزارت علوم!(فیلم)

++گام به گام با شما در شمال! (کاریکاتور )



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی