سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

شبکه های اجتماعی یه فرصت خوب برای کاربران محسوب میشن برای ابراز نظر در خصوص موضوعات مختلف و بسته به شخصیت و جایگاه اجتماعی افراد این حسن و قبح ها شدت و ضعف داره و چند نکته در این مورد قابل بحث هست :

1- شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و... میدان دشمن محسوب میشه در میدان دشمن امکان آسب دیدن وجود داره ولی اینطوری هم نیست که نشه کار موثری انجام داد .

2- اگه معاون رئیس جمهوری ، وزیری و مسئولی در هر سطح توی این میدان و در معرض دیدن و تیر دشمن واقع بشه هم انگیزه هدف قرار گرفتن از طرف دشمن و هم امکانش نسبت به کاربرهای دیگه بیشتره و باید جوانب احتیاط رعایت بشه

3- از روزی که خبر حضور این آقایون و خانوما در فیس بوک و توییتر و... مطرح شده اکثر کاربران سوال می کنند که آیا استفاده از پروکسی برای این افراد وجاهت داره و برای بقیه نه ؟!

و اگر کاربری عادی ادعایی در این حد در این سایت ها داشته باشه چه تبعاتی برای اون به همراه خواهد داشت ؟! و دامنه مصونیت سیاسی افراد تا چه حدی گسترده است ؟!

بنابراین مسئولین نظارتی کشور به نظر می رسه باید کنترل مضاعفی روی برخی افراد داشته باشن !

4- رد و یا تایید هولوکاست توسط جناب ظریف و صدها مساله دیگه که از این به بعد مطرح خواهد شد چیزی نیس که الان لازم باشه روش بحث بشه !

 بعد از رفتن احمدی نژاد گفتن این حرفا خیلی آسونه چون یقینا اونموقع که انکار هولوکاست ارزش محسوب میشد کسی به خودش اجاه نمیداد ردش کنه و این به نظرم دور از فتوت هست که پرونده هایی که روزی طرح اش با به به و چه چه همراه بود الان در شبکه های اجتماعی و توسط صاحب منصبان نظام در فضایی غیر رسمی رد بشه !!!

توجیه اینکه طرح این موضوع  توسط وزیر امور خرجه جمهوری اسلامی ایران اونم برای دختر یکی از نمایندگان کنگره امریکا برای ایجاد فرصتی دیپلماتیک و تلطیف فضا هست نمی تونه وجاهت داشته باشه اگرچه از لحاظ شکلی هم این موضوع قابل بررسی و تحلیل هست .

5- وزیر بودن دلیل معصومیت و همه چیز رو دونستن نیست کاش حالا که دوستان علاقمند به حضور در این فضاها هستن یه دوره ای براشون گذاشته بشه یا حداقل باید ها و نباید ها براشون ترسیم بشه و اینطوری نشه که فضای سنگین و سنجیده دیپلماسی کشور رو تا این حد تنزل بدن !

ژست اجتماعی و مردمی گرفتن و تظاهر به حضور در میان اهالی رسانه های اجتماعی شرایط و تبعاتی هم داره که باید بهشون دقت بشه .

 

اخیرا که علاقه شدید این دوستان رو برای حضور شون در شبکه های اجتماعی می بینم ناخود آگاه یاد رئیس دفتر خاتمی (ابطحی ) و عکسایی که با موبایلش از مجلس و دفتر کارش و... می گرفت می ذاشت توی وبلاگش می افتم . ارتباطش رو نمی دونم ولی تو گوشه ذهنم همه اش یاد محمد علی ابطحی می افتم که اونموقع ها که موبایل های دوربین دار تازه به بازار اومده بود از هر فرصتی برای ثبت تصویرو درج اون در وبلاگش استفاده میکرد 



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی