سفارش تبلیغ
صبا ویژن







این هفته عده ای مقابل زندان اوین در حمایت از برخی زندانیان سیاسی و منافقین آزادانه تجمع کردند، اما نکته قابل توجه حضور سوال برانگیز خانواده یکی از مسئولان در جمع 30 ، 40 نفره حامیان منافقین بود.
مسیر آنلاین:به گزارش مسیر آنلاین،17000شهید حاصل جمع اعمال تروریستی گروهک منافقین است. انفجار 211 بمب فقط در یک روز بخشی از مکالمات ضبط شده یک خانه تیمی منافقین در دهه 60در تهران بود.و هنگامی که بمب و گلوله جواب نمی داد با تیغ موکت بری به جان مردم کوچه و بازار می افتادند.

طالب طاهری نوجوان 17 ساله یکی از 17هزار شهدای ترور بود که همراه با 2پاسدار دیگر ناخن های انها  کشیده شد و چشمهایشان را در آوردند و سرانجام پوستشان را در حمام یک خانه تیمی منافقین کندند و زنده دفن شدند . بعد از دستگیری یکی از منافقین عامل این جنایت،  شهید لاجوردی سال 1360 به حمام این خانه تیمی رفت که بر اساس گزارش او، آن خانه متعلق به حسین ابریشم چی بوده است .

حسین ابریشم چی همان عنصر معدوم منافقین است که خبر هلاکت او و 23منافق دیگر 2هفته پیش در لیبرتی اعلام شد.

اما این هفته زیر پل یادگار امام در مقابل زندان اوین عده ای برای اثبات بی گناهی برخی زندانیان سیاسی ،منافقین و سران معدوم این گروه تروریستی در لیبرتی، آزادانه و با فراغ بال فریاد آزادی سر می دادند .

 جنبش جیش المختار که متشکل از خانواده‌های قربانیان انتفاضه شعبانیه هستند در پاسخ به جنایات گروهک تروریستی منافقین در عراق به کمپ لیبرتی حمله کردند. آن وقت حامیان منافقین در تهران آزادانه ایران را به خاطر این حمله محکوم می کنند .

3-1-evin

هنوز این سوال سخت و گیج کننده انسان را آزار می داد که در قلب تهران چگونه در مقابل زندان اوین عده ای برای احقاق حقوق منافقین در لیبرتی شعار می دهند و پلاکارد در دست دارند و منافقین را بی گناه می دانند که از آن سوی جمعیت، حضور خانواده یکی از مسئولین نظام نظرها را به خود جلب می کند .

 در اوج تعجب و شگفتی  همسر و فرزندان یکی از مسئولان نظام در این تجمع حضور دارند. همسر این مسئول نظام دلایل اثبات بی گناهی فرزند و برادر خود را را در حمله به دیگران جستجو می کنند . این مادر و دختر در پاسخ به این سوال که چرا فکر می کنید (…) بی گناه است،گویا بیش از 4 یا 5هزار صفحه مدرک علیه او وجود دارد؟ گفت: بیشتر مدارک مستدل نیستند. من با برخی مسولین قضایی کشور سال گذشته دیدار کردم که آن ها اعلام کردند که با قاضی صحبت کردند و قاضی گفته در پرونده مهدی هیچ چیزی وجود ندارد .

ادعاها و اتهامات که این مادر و دختر در این تجمع چند10نفره مطرح میکنند مسائلی است که رئیس دستگاه قضا پیش از این به صورت قاطع جواب آن را داده است.

رئیس مسئول قضا در این باره گفت: نباید این طور باشد که اگر یک مسئولی حکمی علیه او صادر شد، تمام قوه قضاییه و زمین و زمان را به هم بدوزد برای اینکه بگوید این حکم غلط است، فیلم وداع درست می کنند برای اینکه آرا قوه قضاییه را خراب کنند. انسان باید نسبت به نهاد های ثابت حکومتی که آن را پذیرفته تمکین کند.

با این تفاسیر در میان چند نفری که در مقابل زندان اوین در قلب تهران آزادانه برای حمایت از منافقین لیبرتی و محکومان امنیتی تجمع کرده بودند تنها جای یک نفر خالی بود .«احمد شهید» گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر تا براساس گفته های تجمع کنندگان مستندی را از نقض حقوق بشر و خفقان سیاسی در ایران تهیه کند .

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی