سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

درحاشیه استقبال از 93 شهید تازه تفحص شده در مرز شلمچه
باقرزاده تصریح کرد: شهدا می‌گویند به آنهایی که دل‌بسته و دل‌داده و وابسته به امریکا هستند رای ندهید، حرف شهدا جز این نیست! شما از چه نگرانید؟ حرف شهدا مگر چیست؟ مگر غیر از این است که می‌گویند با همرهان امریکا و استکبار سرستیز داریم؟! می‌گویند حاضر نیستیم یک وجب از این خاک را زیر پای امریکا ببینیم.

گروه اجتماعی- رجانیوز: سردار سید محمد باقرزاده در حاشیه آئین استقبال از پیکر 93 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه به خاک کشورمان در این مرز اظهار کرد: تا به امروز 45 هزار شهید دوران دفاع مقدس کشورمان تفحص شده و به خاک کشورمان بازگردانده شده‌اند.

 وی افزود: همچنین نزدیک به 50 نفر از اعضای تفحص تاکنون به شهادت رسیده و همچنان آغوششان را باز کرده‌اند تا پیکر شهدا را به ایران اسلامی بازگردانند.

 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بچه‌های ما(تفحص) آماده هستند برای جانبازی و تا به امروز نزدیک به 120 نفر در این زمینه جانباز شده و از نواحی مختلف جسمی دست و چشم و پا آسیب نقص عضو شده‌اند.

باقرزاده ادامه داد: اما همه تیم تفحص بناشان بر این بوده که این پیکرهای طیبه را به خاک کشورمان بازگردانند  چرا که این شهدا فرزندان امام راحل هستند، پرچم‌های استقلال و شرف این ملت هستند و و بنا نیست بگذاریم در بیابان‌ها و فراموش شوند.

وی اضافه کرد: آمدن هر شهیدی حیات معنوی و نشاط معنوی این جامعه و از همه مهم‌تر اهداف بلندی را به جامعه یادآوری می‌کنند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به صحبت‌های اخیر استاندار فارس در خصوص عدم ورود پیکرهای شهدا به این استان به دلیل برداشت‌های سیاسی و انتخاباتی افزود: چرا چنین برداشتی شده است؟ چرا از ورود شهدا اظهار نگرانی شده و این چه حرفی‌ست که هر چند وقت یکبار زده می‌شود؟

باقرزاده گفت: وقتی شهدای غواص حدود 270 شهید بودند نیز عده‌ای زمزمه کرده بودند که این اهداف سیاسی است! من یک سئوال دارم و مردم نیز این سئوال را از مسئولان کرده و رسانه‌ها نیز منتقل کنند.

وی تصریح کرد: سئوالم این است که آمدن یک شهید چه برنامه سیاسی را می‌خواهد ایفا کند و اساسا ورود پیکر شهدا چه پیام سیاسی را دارد؟

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: باید این بحث را خوب باز کنیم تا این بحث‌ها تمام شود، شهید چه مطلبی را قرار است به جامعه انتقال بدهد؟

باقرزاده گفت: شهدا همگی با تحلیل کردن زمانه، راه امام خمینی(ره) را درک کردند و در وسط میدان فداکاری بودند و اگر غیر از این بود نمی‌توانستند به جبهه بروند.

وی اضافه کرد: شهدا تشخیص درست دادند و به تکلیفشان عمل کردند، اگر گوش شنوایی باشد اگر بگوییم تکلیف شما چیست می‌گویند راه نورانی که داشتیم را ادامه بدهیم، شهدا می‌گویند ما جلوی نفوذ دشمن را گرفته و نگذاشتیم دشمن نفوذ کند.

 فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: شهدا بدون رودربایستی با ما صحبت می‌کنند و می‌گویند ما جلوی نفوذ دشمن را گرفتیم، نگذاشتیم دشمن رخنه کند.

 باقرزاده اضافه کرد: همه شهدا و رزمندگان ما از ارتش که از نخستین‌ روزهای جنگ تحمیلی به دل دشمن زد تا سایر نیروها مانند بسیج، سپاه و نیروهای مردمی همه و همه ایستادند و جلوی نفوذ دشمن را گرفتند.

وی بیان کرد: الان هم شهدا می‌گویند جلوی نفوذ دشمن را بگیرید، جلوی نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن را بگیرید، شهدا می‌گویند برای عزت شما رفتیم و شهید شدیم، حرف شهدا این است که پشت رهبر بایستیم.

باقرزاده تصریح کرد: شهدا می‌گویند به آنهایی که دل‌بسته و دل‌داده و وابسته به امریکا هستند رای ندهید، حرف شهدا جز این نیست! شما از چه نگرانید؟ حرف شهدا مگر چیست؟ مگر غیر از این است که می‌گویند با همرهان امریکا و استکبار سرستیز داریم؟! می‌گویند حاضر نیستیم یک وجب از این خاک را زیر پای امریکا ببینیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: شهدا می‌گویند مردم مستقل باشید، آقای خودتان باشید، باید فدایی مکتب باشید، باید رهرو امام راحل و مقام معظم رهبری باشید.

وی با بیان اینکه از چه چیزی وحشت دارید؟ ادامه داد: گفته‌اند این شهدا گمنام هستند و البته بله که گمنام هستند، شناسایی هویت این شهدا در حال گذراندن مدارک و اسناد مربوطه است و اینکه مشخص شود مربوط به کدام استان‌ها هستند.

باقرزاده اضافه کرد: از نظر ما این شهدا فعلا گمنام هستند و دو سوم و بعضا 50 درصد آنها شناسایی می‌شوند.

 این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در استان خوزستان هر دفعه یک شهر میزبان استقبال از پیکر شهدا می‌شد از خرمشهر گرفته تا آبادان و بندرامام و آخرین بار نیز در رامشیر این آئین برگزار شد.

وی افزود: دوستان در فارس نیز گفتند این استقبال را می‌خواهیم و به دلیل موقعیت‌هایی چون ایام محرم و اربعین دو مرحله این کار عقب افتاد و این کار به امروز موکول شده که البته تقارن با آستانه انتخابات پیدا کرده است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: این آئین چه برنامه سیاسی را می‌تواند دنبال کند؟ واقعا از چه نگران هستید؟ اگر تصویر شما این است که شما در خط شهدا باید بمانید بلکه تاکید داریم و ملت هم چنین می‌خواهد اما حرف ما و راه شهدا بالاتر از این حرف‌هاست.

منبع: فارس



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی