سفارش تبلیغ
صبا ویژن







«اوباما، جاستین ترودو و دیگر رهبران غربی بر اساس این فرض که تغییر رژیم ایران خارج از دسترس است، به تعامل با ایران روی آورده اند. اما نظر دیگری هم وجود دارد...»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، روزنامه کانادایی "تورنتو سان" (Toronto Sun)، در گزارشی تحت عنوان "غرب باید به دنبال تغییر رژیم ایران باشد" ضمن انعکاس یاوه‌سرایی های یک گروهک تروریستی [منافقین]، خواستار اجرای پروژه براندازی در ایران شده است.

 

این روزنامه که از روزنامه های زرد کانادایی است، در گزارش خود آورده است: «دولت اوباما مدعی است که تنها راه دستیابی به صلح با ایران، سازش و مماشات با حکومت اقتدارگرای این کشور است و در صورت عملی نکردن این شیوه، تنها جایگزین موجود، افزایش خصومت ها و حتی جنگ خواهد بود.

 

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا بر اساس همین دوگانگی، شاخه زیتونی را به نشانه صلح به ایران یعنی دشمن دیرینه آمریکا تقدیم کرده است. تابستان گذشته، آمریکا به توافق هسته ای تاریخی خود با جمهوری اسلامی ایران دست یافت و اوباما به همراه برخی از کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل و آلمان، تحریم های ایران را در قبال محدودسازی غنی سازی اورانیوم این کشور، لغو کردند.

 

دولت "ترودو" [نخست وزیر کانادا] نیز با این موج همراه شد و اعلام کرد که برای بازسازی روابط دیپلماتیک با ایران اقدام خواهد کرد. "استفان دیون" وزیر امور خارجه [کانادا] نیز تاکید کرد که شرکت های کانادایی قادر خواهند بود با ایران تجرات نمایند. این سیاستمداران که خودشان را "مترقی" نیز می خوانند، در واقع با شیطان به توافق رسیدند و با این کار به حکومت ایران مشروعیت و قدرت بخشیدند.»


"تورنتو سان" در ادامه ضمن محکوم کردن جمهوری اسلامی به خاطر مسائلی مانند تضییع حقوق همجنس گرایان، اجرای طرح پلیس اخلاقی، حمایت از گروه های مقاومت در منطقه و ... می نویسد: «با وجود تلاش های ناموفق رهبران غربی برای راضی نگه داشتن ایران، راه جایگزین دیگری نیز وجود دارد "تغییر رژیم ایران". اما آیا چنین چیزی ممکن است؟

 

اوباما، جاستین ترودو و دیگر رهبران غربی بر اساس این فرض که تغییر رژیم ایران خارج از دسترس است، به تعامل با ایران روی آورده اند. اما برخی فعالان سیاسی نظر دیگری دارند. شورای ملی مقاومت ایران که یکی از گروه های سیاسی مخالف جمهوری اسلامی است، با صدای بلند خواستار تغییر رژیم ایران شده است.»

 

در انتهای این گزارش ضمن درخواست از اوباما و رهبران غربی برای گوش فرا دادن به گروهک تروریستی منافقین که مسئول کشتار هزاران ایرانی طی 3 دهه گذشته است، آمده است: «این گروه که توسط خانومی به نام مریم رجوی رهبری می شود خود را پارلمان در تبعید ایران می داند... این گروه مخالف ایرانی پیام خود را به وضوح اعلام کرده است؛ آن ها خواستار تغییر رژیم ایران هستند نه مماشات بیشتر غرب. اما رهبرانی مانند اوباما و ترودو گوش فرا خواهند داد؟»

 

 

 

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی