سفارش تبلیغ
صبا ویژن







آقای روحانی چرا ؟ چرا هنوز هم در تلاش برای نگه داشتن لاشه متعفن برجام هستید؟ چرا می خواهید دوباره گزیده شوید؟ چرا می خواهید دوباره با اروپا مذاکره کنید؟ باور دارید برای چیزی بیشتر از تدبیر و اعتدال خودتان باید مذاکره کنید؟ می شود بگوئید آن چیست؟ اصلا خودتان می دانید چیست؟ به خاطر لجاجت یا تسویه حساب سیاسی، شایدم به خاطر انتقام یا آبرو، یا به خاطر کشور یا چیزهای دیگر، برای شما همه اینها توهم هستند آقای روحانی ، خطای دیدگاه ، نداشتن بینش سیاسی، انقلابی نبودن، تفکر انقلابی نداشتن و عوض آن تفکر لیبرالی داشتن. 

تفکر لیبرال تکنوکرات هایی که از ساختارهای موقتِ ذهن های احساسی ، جاهل و زود باور و گاها جاسوس و خائن نشات گرفته و ناامیدانه سعی دارد تفکر بی معنی و بیهوده لیبرالی خودش را در مذاکرات مجدد با اروپائی ها هدفمند جلوه دهد، همه اشخاص دست اندر کار مذاکرات ، بیهوده هستند، درست مثل خودِ برجام، اگر چه فقط ذهن منحط لیبرال های ترسو و بزدل سیاسی می تواند چیزی بی رمق مثل اعتماد به آمریکا را اعتماد جهانی بخواند، آقای روحانی تا حالا باید متوجه شده باشید که در برجام موفق نخواهید شد، ادامه دادن مذاکرات برجام با اروپا بی فایده و پر ضرر است، چرا آقای روحانی؟ چرا ادامه می دهید؟.

آقای روحانی نباید زیاد نگران اعتماد جهانی باشید، چون به هر حال دوست و دشمن می دانند تا وقتی انقلاب اسلامی از عزت و آزادگی مستضعفان و ستم دیدگان منطقه و جهان حمایت می کند، تنها سرانِ سلطه گر جهانی ایران را دشمن خود می دانند.

حرف های متناقض آقای روحانی در برجام

آقای روحانی قبلا انتخاب خود را برای مذاکره با اروپا و آمریکا کرده است، حالا باید بفهمد چرا قبلا چنین انتخاب های فاجعه باری را انجام داده است، مذاکرات دولت با آمریکا حماقت نبود، معامله کردن شان حماقت بود، قرارداد برجام نیز همچون قرارداد سعدآباد بر بطالت است، و در آینده هیچ ذکری از مذاکره کننده لیبرالی تا به ابد نخواهد بود و در ایام آینده همه چیز به تمام نوشته خواهد شد که مذاکره کننده آگاه چگونه می میرد، آیا نه مثل یک مذاکره کننده نادان.

اکنون واضح ترین سوال ملت از آقای روحانی این است که ایشان چطور می خواهند سه سال دیگر چنین دولت بدون آرمانی را اداره کنند، نه خلاقیتی، نه تحرکی، نه انقلابیگری، دولتی که هیچ مبنائی ندارد حتی متجاوز خواندن رژیم صهیونیستی از طرف آقای روحانی در اتریش یک جرقه کاسب کارانه بود و نباید زیاد به سخنان ایشان بها داد، مگر می شود عاشق رابطه با آمریکا بود و رژیم غاصب اسرائیل را قبول نداشت؟

نماد دولت آقای روحانی همین برجام است، برجامی که نوعی از کنترل و بازتاب ذهنی بعضی از مسئولان دولت آقای روحانی ست، مسئولانی که در دادگاه عبرت برجام هنوز هم چشم به آپدیت شدن برجام دارند و دل ساده مردم ایران اگر بد زبانی ها و تهمت ها و توهین های پنج ساله سخنان آقای روحانی به ملت را ، فرار به جلو حساب نکند، چه حساب کند؟.

 

 

 .

 

 

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی