سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

مرد سیاست را در هر مملکتی مردمش انتخاب می کنند اگر خوب باشد مردم انتخاب کردند اگر بد باشد خودشان خواستند تا وقتی به وعده های کدخداها دل ببندیم بدبختیم.

اگر اشتباه یه پزشک زیرخاک دفن شود و ‏اشتباه یه مهندس روی خاک سقوط کند ولی ‏اشتباه یه رای دهنده چهار سال روی زمین راه می رود و کشوری را به نابودی می کشاند ایران توسط ریاست جمهوران خود باخته عقب نمی افتد بلکه توسط کسانی عقب می افتد که به این کاندیداها رای می دهند.

تدبیر به اسم نیست به مرام و مسلک است کسی که به سلاح خُدعه شکست نخورد به هیچ سلاحی شکست نمی خورد بالعکس کسانی که زود فریب می خورند زود هم شکست می خورند.

مردم ایران سیاستمدار متعهد و ارزشی زیادی ندارند تا رهنمون شوند سیاستمدار می خواهند که متعهد باشد سیاس باشد دلسوز باشد دلواپس مردم و نظام باشد مرد عمل باشد و مرد عمل بودن به توهین به مردم و بی تدبیری و خودسری نیست به نجابت است به صداقت است به غیرت است به انقلابی بودن است.

ما مردم ایران اگر از این به بعد بصیرت انقلابی برای رای دادن نداشته باشیم که به کاندیدای اصلح رای بدهیم بدبختیم امروز یکی از اهداف آمریکا و غرب فاتح شدن بر باورهای مردم ایران است آنها می خواهند اول بر باورها و اراده ها غالب شوند بعد کشور را فاتح شوند.

 

مرد سیاست را در هر مملکتی مردمش انتخاب می کنند اگر خوب باشد مردم انتخاب کردند اگر بد باشد خودشان خواستند

  

    

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی