سفارش تبلیغ
صبا ویژن







سقوط کروبی»
88/5/25 12:26 ع

گویی تاریخ در این سرزمین همواره در حال تکرار است و مدام هر انسان خردمندی را به درس گرفتن از گذشته رهنمون می گردد. گویی طلحه و زبیرها زنده شده اند تا ملت های استقلال خواه و عدالت دوست به وضوح سیمای خارج شدگان از دایره ولایت پذیری را روشن تر از همیشه به نظاره بنشینند. به یاد جمله ای عمیق از منتخب دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان تبلیغات انتخاباتی افتادم که در پاسخ به سوال مجری برنامه بیان داشت: از سقوط برخی افراد بسیار غمگین می شوم.

مشعل جاویدان ولایت فقیه در برگ برگ تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی مسئله ای است الهی که همچون چراغ راه امت می درخشد و در عبور از مسیر پر فراز و نشیب همواره از انحراف و احیانا مردود شدن نخبگان سیاسی جلوگیری می کند. هر چند که در این میان میزان علاقمندی به سقوط و خروج از مدار عدل و انصاف در برخی خواص به قدری فاجعه می آفریند که سکاندار و مدیر عالیه نظام اسلامی را ناگزیر می نماید که به منظور برقراری نظم و آرامش در کشور، و همچنین به موجب پاسداری از اهداف اسلام و مسلمین دست به پالایشی عظیم زند.

در نامه تاریخی حضرت امام(ره) به "منتظری" مورخ ?/?/?? می خوانیم: « از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید...» و چه حکیمانه آن امام همام در این نامه با دلی شکسته و پر از غم و اندوه خطاب به مردم عزیزمان گفتند: « تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام...»

اکنون با ورود به دهه چهارم انقلاب برخی نخبگان سیاسی و کسانی که مدعی داشتن سوابق انقلابی نیز هستند در سراشیبی سقوطی قرار گرفته اند که اگر بیش از این خود را به خواب غفلت فرو برند یقینا سرنوشت گذشتگان قومشان به مراتب بدتر بر آنان تکرار خواهد شد چرا که انقلاب اسلامی ملت ایران معطل امثال مهدی کروبی ها نخواهد بود و قطار انقلاب از ریل گفتمان امام و انقلاب به سلامت و موفقیت خواهد گذشت.

نامه نگاری ها و لاطاعلاتی که سالهاست مهدی کروبی مدام بر آنها اصرار می ورزد کار این شیخ ساده لوح را به جایی کشانده که ادبیات وی را تا سطح یک نیروی دست چندم سیاسی تنزل داده است. موضع گیری مشمئزکننده ی این داعیه دار خط امام(ره) در نامه اخیرش به هاشمی رفسنجانی نشان از بغض وی از پیروزی گفتمان امام و انقلاب در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دارد. به خوبی می توان سرنوشتی که جناب "منتظری" را در سراشیبی سقوطی تاریخی قرار داد امروز در آینده سیاسی مهدی کروبی متصور شد.

گره خوردن با لیبرال ها و عناصر خود فروخته که امروز حلقه شماره یک دبیرکل حزب اعتماد ملی محسوب می شوند اردوگاه این حزب لجام گسیخته را در آستانه انشقاقی قابل انتظار قرار داده است. 

اینک تدابیر جریان استقلال خواهی که در انتخابات 22 خرداد با رای قاطع ایرانیان سرافراز در کنار توجهات ویژه حضرت ولی عصر(عج) و حمایت های پدرانه مقام معظم رهبری و دعای خیر ملت سکاندار دستگاه اجرایی کشور شد، بیش از هر زمان دیگری می تواند با نگاه حکومتی به امور تجلی بخش مدیریت انقلابی در دهه چهارم انقلاب باشد.انشاءالله



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی