سفارش تبلیغ
صبا ویژن







متاسفانه در روز عاشورا شاهد رفتارهایی بودیم که دل هر مسلمان و محب اهل بیت را به درد آورد که در پی آن شاهد خروش عظیم ملت ایران و محکوم نمودن هتاکان بودیم.
در این بین عاقلانه به نظر میرسید آقای میرحسین موسوی با جدا نمودن خود از هتاکان عاشورا اندک طرفدارانی را که باقی مانده بودند را نگه داشته و به فکر ادامه فعالیت جنبششان باشد اما در بیانیه جدیدشان دیدم متاسفانه به حمایت از حرکت این افراد پرداخته و ماموران تامین امنیت را محکوم کرده است.(البته با اشتباهاتی که این بیانیه دارد و بعد از ?? ساعت سایت کلمه آن اشتباهات را درست کرده اما سایت جنبش سبز همچنان بر سر اشتباهات خود از جمله حذف الله باقی است، نمی دانم بیانیه را که نوشته ولی هنوز آقای موسوی تکذیب نکرده و از این متن راضی است)
حرکتی که علنا بر ضد اسلام انجام شد و شعارهایی بر خلاف مبانی جمهوری اسلامی در آن داده شد و مورد حمایت منافقین و دشمنان قرار گرفت، آقای میر حسین چه توجیهی برای دفاع از این حرکت و عزادار نامیدن افرادی که در عاشورا سوت و کف میزدند دارد؟
آقای میرحسین که با اطلاعیه ها و بیانیه های خود، طرفدارانش را تشویق به تظاهرات خیابانی میکرد در اول این بیانیه ضمن انکار این مطلب اشاره به اصول روشنی نموده که از قانون اساسی استخراج می شوند، جالب این است که وقتی وی و طرفدارانش در طول چندماه اخیر بارها و بارها قانون شکنی کرده اند و بدون توجه به قوانین کشور هر کاری دلشان خواسته کرده اند چگونه از ملاک بودن قانون اساسی می گوید؟
آیا می شود فقط برخی از مفاد قانون را که قابلیت استفاده ابزاری برایش دارد را بپذیرد و الباقی را زیر پا بگذارد؟
وی در ادامه ماجرا را اینگونه شرح می دهد که عده ای از مردم مشغول عزاداری بودند و نیروی انتظامی شروع به زیر گرفتن افراد کرده است و لباس شخصی ها فردی را با گلوله کشته اند، صرف نظر از اینکه بنده با چشم خودم دیدم در یکی از خیابانهای منتهی به خیابان آزادی عزاداران مشغول عزاداری بودند و افرادی که پارچه سبز به دست بسته بودند و پس از آتش سوزاندن در خیابان آزادی به سمت عزادارن حمله ور شدند و دسته ها را بهم ریختند و صرف نظر از شعارها و رفتارهایی که در اخبار صداو سیما بارها نشان داده شد باید از آقای میرحسین پرسید اینان که شما عزادار میخوانیدشان با کدام نماد دسته های عزاداری در خیابان حاضر شده بودند؟
وی زیرگرفتن افراد توسط پلیس را تحریک کننده این مثلا عزادارها دانسته است در صورتی که در این فیلم دیده می شود که این مثلا عزادارها بجای عزاداری به سمت ماشین پلیس حمله ور شده اند و شخص متوفی قبل از رسیدن ماشین به روی زمین افتاده(این وبلاگ به خوبی توضیح داده است). اگر بپذیریم که آن ماشین ماشین پلیس بوده و توسط پلیس هدایت میشده باز هم چیزی که در فیلم دیده می شود تحریک مثلا عزادارها نیست بلکه عکس العمل در مقابل حمله وحشیانه به سمت پلیس است که نمونه آن را در تصاویر مختلف دیده اید.
حال باید از آقای موسوی پرسید تا کجا با منافقین و دشمنان انقلاب همراهی خواهید کرد؟ آیا بالاتر از جنگ با امام حسین(درود و رحمت خدا بر ایشان باد) هم هست که با آنان متحد شوی؟
امیر المومنین علی(درود و رحمت خدا بر ایشان باد) بین خوارج و لشکریان معاویه فرق قائل بودند و قبل از جنگ خونین نهروان به اندازه کافی به خوارج مهلت داده و با آنها بحث کردند تا جاییکه از ????? نفر ???? نفر آنان جدا شدند و الباقی را که لجاجت می کردند و هدایت پذیر نبودند را در جنگ به درک واصل کردند اما هیچ گاه خوارج با دشمن امیرالمومنین متحد نشدند و دست در دست معاویه هم نگذاشتند.
آیا پاسخ تفکیک شما از دشمنان توسط مقام معظم رهبری و مسئولین نظام این است؟



کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی