سفارش تبلیغ
صبا ویژن







اتاق فکر فتنه گران سبز تصمیم گرفته به بهانه روز جهانی زن در 8 مارس مصادف با 17 اسفند، برنامه کشف حجاب در میادین اصلی شهر تهران و چند شهر کشور را به صورت گسترده تبلیغات کند.

به گزارش گویا به نقل ازخدمت: چندی پیش قرار بود فتنه گران سبز به مناسبت 17 دی ماه سالروز کشف حجاب رضاخانی در برخی میادین اصلی شهر تهران اقدام به کشف حجاب کنند؛ این در حالی است که در آن روز به غیر از چند خانمی که با یک نگاه معلوم بود که خیلی پیش از این کشف حجاب کرده اند، هیچ زن ایرانی مسلمانی کشف حجاب نکرد؛ اما هدف سران فتنه از راه انداختن چنین تبلیغاتی خصوصا در فضای مجازی چیست؟
بر اساس این گزارش یک هفته مانده به سالروز کشف حجاب رضا خانی رسانه های فتنه گران آغاز به تبلیغات برای کشف حجاب کردند و این تبلیغات تا روز 17 دی ماه ادامه یافت؛ بر همین اساس یکی از دلایل تبلیغات برای چنین برنامه هایی که برنامه ریزان از همان زمان طراحی از ناکارآمدی آن مطلع هستند، زنده نگاه داشتن فضاهای تبلیغاتی فتنه گری خصوصا در فضای مجازی است و از سوی دیگر فتنه گران قصد دارند با چنین برنامه هایی، نیروهای انتظامی و امنیتی که دست قاطع نظام در برخورد با اخلال گران هستند را فرسوده و بی انگیزه کنند تا شاید بتوانند به برخی از مقاصد شوم خود دست یابند.
اخیرا نیز اتاق فکر فتنه گران سبز تصمیم گرفته به بهانه روز جهانی زن در 8 مارس مصادف با 17 اسفند، برنامه کشف حجاب در میادین اصلی شهر تهران و چند شهر کشور را به صورت گسترده تبلیغات نماید و این کشف حجاب سبزنماها بیشتر بهانه ای برای احیای فضای تبلیغاتی و روانی فتنه گران سبز و شاید به منزله مانوری قبل از چهارشنبه سوری باشد

حرکت: 8مارس

8مارس روز زن بودن ممنوع!

8مارس یک روزنمادین

ما نیستیم+ 8 مارس

زنان تبدیل به مجسمه می شوند

8مارس متعلق به مانیست

مناسبت وارداتی روز کشف حجاب

کشف حجاب در روز 8 مارس

توصیف زنان غربی و زن مسلمان از نگاه استاد آمریکایی

________________________

باز هم کشف حجاب

      جریان فتنه آرام، آرام ماهیت ضد اسلامی خود را نشان می‌دهد، آخرین خبرها حاکی است که جریان مذکور در فضای مجازی خصوصاً وبلاگهای دانشجویی خود اقدام به تبلیغات گسترده ای درخصوص کشف حجاب دختران و زنان حامی جریان فتنه در روز 17 اسفند مصادف با 8 مارس (روز جهانی زن) کرده است. مهمترین بخشی که توسط این جریان برای عملیاتی کردن این طرح دنبال می شود، بدنه دانشجویی حامی جریان فتنه و فمینیست است.

این درحالی است که مردم ایران حساسیت بسیار زیادی در موضوع حجاب دارند و حجاب بعنوان ضروریات دین مبین اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

طبیعتا بعد از بدنامی فتنه گران در روز عاشورا و سپس حماسه بزرگ و ملی 9 دی و 22 بهمن این چنین اقداماتی می تواند هر چه بیشتر فرقه سبز را منفور کند.

ظاهرا استراتژیست های جنگ روانی فرقه سبز ناکجا اباد را هدف گرفته اند و بیشتر درصدد هتک آبروی نداشته کودتای سبز هستند تا تبلیغ و احیانا جلب آرای عمومی بیشتر.

بدیهی است امت حزب الله دربرابر توهین و دهن کجی علنی فتنه گران نسبت به ساحت ضروریات دین مبین اسلام ساکت نخواهد نشست و درس عبرت دیگری به فتنه گران خواهد داد.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی