سفارش تبلیغ
صبا ویژن







در هفتم تیر خلیل را می بردند                           72 فی سبیل را می بردند
آنروز بروی شانه یک ملت                                   یک ملت بی بدیل را می بردند
                                                                                      شاعر : غنی زاده

در طول تاریخ مردان بزرگ و اثرگذار همواره هدف حملات ناجوانمردانه تهمت های دشمنان و دوستان جاهل قرار گرفته اند. شهید آیت الله دکتر بهشتی یکی از استوانه های عظیم انقلاب اسلامی بود که قبل و بعد از انقلاب در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و ایجاد نظام جمهوری نقش کلیدی داشتند . نام بهشتی یادآور تلاش خستگی ناپذیرش در حراست از انقلاب اسلامی است . او همه چیز خود را فدای انقلاب کرد . سیل تهمتها و انگها هر روز بر او هجوم می آورد کار به جایی رسید که به همسرش گفت شما با تلویزیون مصاحبه ای کنید تا مردم بفهمند اصفهانی هستی نه آلمانی .
عکس العمل بهشتی در برابر آماج فقط سکوت و بود سکوت سکوتی الهام بخش . شهید بهشتی تابع محض دستورات و رهنمودهای امام راحل بود و در این زمینه می
گفت : "برادران و خواهران، این یک واقعیت و یک تجربه مکرر بوده است. تا امروز هر بار در برابر مسایل دشوار و پیچیده و نگران آور قرار گرفته ایم، حل مشکل را نزد پیرمغان برده ایم و با او درمیان گذاشته ایم، امام رهنمودی قاطع و روشن فرا راهمان نهاده که چه بسا در آن موقع دلیل اش چندان روشن نبوده است و فقط به دلیل تجربه های مکرر می دانستیم که رهنمود امام ناشی از یک دید وسیع در افقی بس گسترده تر است و بدلیل قبول رهبری امام آن رهنمود را همه پذیرفته ایم و عمل کرده ایم و پس از عمل کردن با فاصله یک هفته، یک ماه، دوباره فهمیده ایم امام درست مطلب راشناخته بود و ما از دید آن نکاتی که امام می دید غافل بودیم.
حضرت امام در وصف این شهید بزرگوار چنین فرمودند:" آنچه که من راجع به ایشان (شهید بهشتی) متاثر هستم، شهادت ایشان در مقابل آن ناچیز است، مظلومیت ایشان در این کشور بود. مخالفین انقلاب افرادی که بیشتر متعهدند، موثر در انقلابند، آنها را بیشتر مورد هدف قرار داده اند. ایشان مورد هدف اجانب و وابستگان به آنها در طول زندگی بود، تهمت ها ناگوار به ایشان می زدند. از آقای بهشتی اینها می خواستند یک موجود ستمکار، دیکتاتور معرفی کنند در صورتی که من بیش از بیست سال ایشان را می شناختم و برخلاف آنچه این بی انصاف ها در سراسر کشور تبلیغ کردند و مرگ بر بهشتی گفتند من او را یک فرد متعهد، مجتهد متعهد ، متدین، علاقه مند به ملت، علاقه مند به اسلام و به درد بخور برای جامعه خودمان می دانستم "
شهید بهشتی در نهایت مظلومیت تا پای شهادت به راه و روش حضرت امام و انقلاب پایدار ماند.
امروز هم خدمتگزاران انقلاب و اسلام آماج تهمتهای مخالفین انقلاب قرار گرفته و می گیرند . شاید این چنین انسانهایی در خانه می نشستند و یا در حوزه و دانشگاه مشغول تدریس می شدند کسی بهشان کاری نداشت ولی وقتی وارد عرصه مبارزه عملی با جهانخواران و زیاده خواهان می شوی منتظر چنین حملاتی هم باید باشی و به فرموده امام (ره) هر که دنبال بسط و گسترش عدالت است سیلی خواهد خورد .
اللهم عجل لولیک الفرج و النصر / یا علی

یادداشتهای مرتبط : داغ همیشه ماندگار (یک ملت) برای امت ما



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی