سفارش تبلیغ
صبا ویژن







تفاوتی وجود دارد در بین بیعت کنندگان با مولای متقیان امام علی(ع) در آن زمان و بیعت کنندگان با سلاله پاکش حضرت آیت اله خامنه ای در عصر حاضر.

بیعت کنندگان آن روز،آزموده شدند و نتایج آن آزمون اینک در اختیار ما قرار گرفته است،اما در آن دوران شاید بتوان گفت که این تجربیات،در اختیار مردم آن روز نبود.

از تاریخ آن دوران آموخته ایم که کسانی که به هر دلیلی از ولایت فاصله گرفتند و دنیا طلبی و آسایش پیشه کردند،دیری نپائید که به بلایائی سخت مبتلا شدند و دچار گرفتاری شدند که هرگز از آن به سلامت عبور نکردند و البته در تاریخ نیز نامی ننگ برای خود به یادگار گذاشتند.

مولا علی(ع) در سال چهلم هجری خطبه ای را ایراد فرمودند که گزارش های پیاپی از شکست یاران امام به کوفه می رسید و عبیدالله بن عباس و سعیدبن نمران،فرمانداران امام(ع) در یمن از بسربن ابی ارطا?،شکست خورده و به کوفه بازگشتند.

امام برای سرزنش یاران جهت کندی و رکود در جهاد و مخالفت از دستورهای رهبری فرمودند:

«به من خبر رسیده که بسربن ارطا? بر یمن تسلط یافته،سوگند به خدا می دانستم که مردم شام به زودی بر شما غلبه خواهند کرد،زیرا آنها در یاری کردن باطل خود وحدت دارند و شما در دفاع از حق متفرقید،شما امام خود را در حق نافرمانی کرده و آنها امام خود را در باطل فرمان بردارند. آنها نسبت به رهبر خود امانت دار و شما خیانت کارید.»

امروز تفاوتهای بیعت کنندگان آشکار شده است و هر بار که این دفتر پرشکوه انقلاب اسلامی ورق می خورد آشکارتر می شود.

ناوهای جنگی و سلاحهای اتمی و رسانه های رنگارنگ دشمن و فتنه ها و دسیسه های مختلف نتوانسته است کوچکترین فاصله ای میان امت و امام ایجاد کند که هیچ،بلکه باعث نزدیکی بیش از پیش آنها شده است.

این قرابت تا آنجا پیش رفته است که دیگر "از او به یک اشاره از ما به سر دویدن شده" است.

تفاوت امم گذشته با ما در این است که ما برای فرمانده و مولای خود جان فدا میکنیم و هیچگاه به دنبال لذت طلبی نیستیم و در عین حال بهترین لذائذ دنیا نصیبمان شده است و این در حالی است که پیشینیان به دنبال لذائذ می دویدند و عایدیشان هیچ بود.

امت امام خامنه ای اطاعت از فرماندهی را آموخته اند و به بهترین شکل ممکن در پی فرامینش حرکت می کنند.

ما با دل با امیر خود بیعت کرده ایم ولی پیشینیان با دست، ما جاودانه خواهیم شد و نیک نام خواهیم ماند ولی پیشینیان، بدنام شدند.

اگر امروز تمام دنیای پوشالی غرب و استکبار،در مقابل این عظمت در مانده و ناتوان شده اند،فقط به خاطر اطاعت محض این امت از فرماندهی لایق است.

البته در این میان هستند خواص بی خاصیتی که از رهبری اطاعت نکردند و به دنبال هوسها و دنیای خود رفتند و البته چیزی بیش از سقوط عایدشان نشد.

امروز دیگر هوسرانی و آسایش طلبی و به دنبال دنیا رفتن طلحه ها و زبیرها این امت را از راه حق منحرف نمی کند و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باعث سقوط خود آن جماعت خواهدشد.

خدا را شاکریم که در عصر امام خامنه ای و امت امام خامنه ای زندگی می کنیم و با غرور تمام بر این امت و امام افتخار می کنیم.



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی