سفارش تبلیغ
صبا ویژن







قیام آقازاده ها»
89/3/16 12:26 ص

پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری در سال گذشته،تمام امید جبهه مخالف خط امام و رهبری از بین رفت و کاخ آرزوهای این جماعت فرو ریخت.

صدای سقوط این آوار، در حوادث پس از انتخابات به خوبی شنیده شد و هر روز که گذشت، فرکانس این صدا با نوساناتی همراه بود،گاهی چنان فریاد می زدند و گاهی نیز با لحنی ملایم تر،اما هر چه که بود این بود که این همه هیاهو فقط صدای ناله این جماعت بود از سیلی غیر منتظره ای که از مردم خورده بودند.

به هر طنابی هم برای نجات خویش متوسل شدند،گاهی خط امام و زمانی یاران امام و امروز هم بیت امام بهانه این جماعت شده است.

سؤالی که مطرح است این است که مشکل این جماعت چیست ؟

برخی در پاسخ به این سؤال حب دنیا را اساسی ترین مشکل این جماعت ذکر کرده اند،اما آیا تمام مشکل این جماعت حب دنیا و مقام پرستی و پول پرستی و لذت طلبی است؟

اینکه حب دنیا باعث بیراهه رفتن این جماعت شده است،صحیح است لیکن مشکل اصلی این جماعت همان عدم بصیرت است که مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت آن تکرار و توصیه فرمودند.

چرا؟

پیش از پاسخ به این سؤال توجه شما را به برخی از اسامی آقا زاده ها جلب میکنم.

مصطفی ناطق نوری

مهدی هاشمی

سوسن شریعتی

زهرا اشراقی

فخرالسادات محتشمی پور

فائزه هاشمی

علیرضا بهشتی

حسن مصطفوی پرانتز باز خمینی پرانتز بسته

علی مطهری

به این لیست در همین امروز می توان اسامی دیگری را هم اضافه کرد و البته بر این باور هستیم که در چند ماه آینده اسامی این سیاهه قطعاً اضافه خواهد شد و البته صدای جیغ بنفش این جماعت و جماعتی دیگر از همین قماش را بیش از پیش خواهیم شنید.

اما علت این فریادها چیست؟

آیا فقط حب دنیاست؟ پاسخ منفی است.

باز هم تکرار میکنم که حب دنیا، قطع و یقین در این بیراهه رفتن ها تاثیری به سزا دارد،اما عدم بصیرت این جماعت نقطه اصلی سقوط اینهاست.

این جماعت به ثروت و مکنت رسیده اند و از این بابت مشکلی ندارند و اگر همین امروز هم از کجراهه ای که به آن مبتلا شده اند بازگردند،شاید در امان باشند،لیکن مشکل اینجاست که اینها هنوز متوجه نشده اند که مردم از اینان متنفرند و چشم دیدن اینها را ندارند و البته اینها همه، از عدم بصیرت است.

به عنوان مثال،زمانی که مهدی هاشمی در راس برنامه ریزی کودتا گران قرار گرفت،باور نداشت که به یک ماه نمی کشد که مجبور به فرار از کشور خواهد شد.

علی مطهری هم هیچگاه باور نمی کرد که اگر در حمایت از این جماعت بگوید و بنویسد از چشم مردم خواهد افتاد و راهی را خواهد رفت که به دره سقوط ،نزدیک و نزدیکتر خواهد شد.

علیرضا بهشتی هم که همه توان خود را در هدایت کودتای سبز آن هم در داخل دانشگاه و میان دانشجویان، به کار گرفته بود هرگز گمان نمی کرد که زمانی فرا برسد که او حتی جرات حضور در دانشگاه را هم نداشته باشد.

احترام به شخصیت دکتر شریعتی باعث می شود که سوسن شریعتی جوگیر شده و در همه مسائل سیاسی و غیر سیاسی کشور اظهار فضل کرده و همه اینها را هم به دکتر نسبت دهد و دست آخر هم توقع داشته باشد که مردم نظرات او را جدی بگیرند.

زهرا شراقی مثالی دیگر از این جماعت نادان است که توقع دارد که همه مردم باید اسلام و دین خدا را آنجور تفسیر کنند که ایشان می پسندد،چرا که ایشان دختر مرحوم اشراقی و نوه حضرت امام است.

مصاحبه دیرهنگام مصطفی ناطق نوری هم حکایت از برنامه ریزی این جریان برای طغیانی دیگر است،اینان دریافته بودند که مردم حرکات فرزند مرحوم حاج احمد آقا را بی پاسخ نخواهند گذاشت و مصاحبه مصطفی ناطق، استارتی برای این طغیان بود و در ادامه مصاحبه علی مطهری را دیدیم و این حرکت تازه شروع شده است.

این جماعت اندک امروز قصد قیام بر علیه مردم را دارند و در این راه نیز از هیچ مستمسکی نخواهند گذشت.

آیا این اوج بی بصیرتی نیست؟

زمانی که سید حسن مصطفوی در حرم امام برای سخنرانی آمد چهره او را دیدید؟ چنان پیروزمندانه و با غرور وارد شد و برای مردم دست تکان داد، گوئی همه این مردم از راههای دور و نزدیک برای زیارت ایشان آمده اند!!!

آیا نفهمیدن اینکه مردم برای ایشان تره هم خرد نخواهند کرد نشان عدم بصیرت و عدم درک شرایط روشن و مبرهن نیست؟

متاسفانه این جماعت آقازاده چون چیزی از خود برای بروز دادن ندارند و آویزان سوابق وابستگان خود هستند و از طرفی هم تا پیش از انتخابات،نه تنها از مردم سیلی نخورده بودند بلکه به موفقیتهائی هم رسیده بودند و باز هم متاسفانه هنوز شرایط را درک نمی کنند،همه با هم شده اند تا به جنگ مردم بیایند.

امروز آغاز جدی قیام آقازاده ها برعلیه مردم است،و البته این تقابل برای ما بسیار شیرین است زیرا که دیگر از این جماعت حالمان به هم میخورد و سالهاست که منتظر امروز هستیم.

من مانند حسین قدیانی به این جماعت نمیگویم که ما شما را اصلا عددی نمی دانیم بلکه به این جماعت تاکید میکنم که ما برای مبارزه و مقابله با دشمنان این مرز و بوم،نیاز به آمادگی داریم و این آمادگی جز با برپائی مانورهای گوناگون امکان پذیر نخواهد بود و برای انجام مانور نیاز به دشمن فرضی است،لذا ما روی شما به عنوان دشمن فرضی در این مانور حساب باز کرده ایم و امیدواریم که با همه توان خود ظاهر شوید. 



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی