سفارش تبلیغ
صبا ویژن







خرداد، ماه قیام است،ماه حوادث ماندگار در تاریخ است،خرداد،ماه قیام امام است،امامی که امتش برای راه او جان فدا میکردند،سر میدادند در راهش،امامی که امت داشت،امتی از پاکترین و صالحترین و وفادارترین امت تاریخ تا به امروز.

خرداد،برخلاف ماههای دیگر از اول خرداد آغاز نشد،این بار خرداد از پانزدهم آغاز شد،روز قیام امام همراه با امتش برعلیه طاغوت،برعلیه اشرافیت،برعلیه ظلم،برعلیه اسلام آمریکائی،برعلیه وابستگی،برعلیه تزویر،برعلیه دربار و برعلیه هزار فامیل.

خرداد اما با پانزدهم آغاز شد ولی پایانی ندارد،یادگارانی دارد این قیام که شاخص ترینش ولایت فقیه است.

هر که با این شاخص در افتاد ریشه خود را سوزانده است و اگر آنروز فقط اعتراض کوچکی را از امت امام دیدی،بار دیگر اینگونه نیست و این یک هشدار بود.

سیل خروشان عزاداران امام که به تو اجازه حرف زدن در مورد امام خویش را ندادند،فقط به این دلیل بود که حامل پیامی برای تو باشند که ما امام خویش را بهتر از تو می شناسیم و تو بهتر است که اصول اولیه با امام بودن را یاد بگیری و پس از آن تازه پای درس ما بنشینی،بلکه بیشتر امام را بشناسی.

 اینک با هم ببینیم که چه کسانی از تو حمایت کردند و البته با مردم مخالفت، و نسبت این جماعت را با یادگار گرانبهای امام که همان ولایت فقیه است را امیدوارم که بدانی.

مهاجرانی را که میشناسی؟سرکرده سایت جرس،همان سایتی که برای حمایت از تو، مقاله ها نوشت و تو را مردی بزرگ خطاب کرد،برایش کامنت میگذاشتند که دم سید حسن گرم.

نسبت مهاجرانی را با ولایت فقیه ببین،اگر خجالت کشیدی توبه کن

یادت هست که شب و نصفه شب به ملاقات بریده های از ملت و وابستگان و مهره های آمریکا میرفتی؟

ببین همزمان با تعریف و تمجید از تو،چگونه به عزای منتظری نشسته اند.

راستی منتظری را میشناسی؟ کتاب رنجنامه مرحوم پدرت را دیده ای؟

صانعی را که میشناسی؟ نسبت او را با ولی فقیه هم میدانی؟راستی شنیده ای که به منتخب ملت چه گفت؟

این طرف را هم میشناسی؟ درست حدس زدی،از ارادتمندان به منتظری بود،همان منتظری،که خون به دل امام کرد،همان فردی که امام از خیانتهای او مرگ خویش را از خداوند طلب کرد.

 

یادت هست که به رای ملت دهن کجی کردی؟بود و نبود تو در آن مجلس دیده نشد،ولی مردم،به وقتش پاسخت را دادند.ببین چه کسانی تعریف میکنند از تو،شرم نمیکنی؟

مهم نیست بودن و نبودن تو،حتما فکر کردی که چه کار بزرگی انجام دادی،راستی مشاوران که نه،خط دهنده های به تو چه کسانی هستند؟

این بابا را هم که میشناسی؟یک آقازاده دیگر است،مفتخر به لقب غضنفر شده است.در دفاع از تو و انتقام از رئیس جمهور،انصافا کم نگذاشته است.تازه بعد از اینکه مردم را سپاهیان عمرسعد نامید خودش را هم بزرگزاده نامید.البته غضنفر بزرگزاده.

  این بابا هم که معرف حضور هستند. کسی اگر به کسی چپ نگاه کنه داد میزنه که میخواستن بهش تجاوز کنند. به پسر خودش هم رحم نکرد،بی انصاف.البته اینم غضنفر اصلاحاتچی هاست. البته اگه به جناب مرعشی برنخوره.

مهندس را که میشناسی؟بعد از بیست سال که از خواب بلند شده،بیچاره توهم ورش داشته،همه چیز را مهندسی شده میدونه،البته شاید به رشته تحصیلیش برگرده،نمیدونم ولی با رنگها هم خیلی بازی میکنه.

راستی سایت ها را هم داشته باش،بی بی سی هم به حمایت از تو کم نگذاشته انصافا

 

این آقا هم که همون مرد روزهای سخته که با قدرت خودکار را برداشت و پای ننگین ترین قرداد ایران را امضا کرد

 

این خانم هم که دیگه حرف نداره،در موردش چیزی نگم بهتره،این خانم یک حقیقت جوی کاردرست هستش،توضیحاتش فعلا بماند

این آخری هم که دیگه خیلی کارش درسته،البته تو کارت درسته حتما که این کار درستها،انقدر میخوانت دیگه،میشناسیش؟حتما خوندی که چقدر در مورد بزرگی و کرامت تو،فوری و فوتی!! دست به قلم شده

 حالا فهمیدی که چرا باید اینجوربیای و اونجوری بری؟!!!

با غرور میآی!!

 

یک کم خجالت میکشی!!

با شرمندگی هم بری

حالا



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی