سفارش تبلیغ
صبا ویژن







ندای توهم»
89/3/24 2:54 ص

به نام خدای بندگان

ندای توهم

فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضاً وَلَهُم عَذَابٌ أَلِیمٌ بِمَا کَانُوا یَکْذِبُونَ

در دلهاى آنان یک نوع بیمارى است؛ خداوند بر بیمارى آنان افزوده؛ و به خاطر دروغهایى که میگفتند، عذاب دردناکى در انتظار آنهاست.

أَئِفْکًا آلِهَةً دُونَ اللَّهِ تُرِیدُونَ

آیا غیر از خدا به سراغ این معبودان دروغین مى‏روید؟!

توهم چیست ؟

توهم یک نوع بیماری خطرناک است . روانشناسان می گویند : توهم حالتی از تغییر هشیاری است که در آن فرد موضوعاتی را احساس و ادراک می‌کند که واقعیت خارجی ندارند ولی فرد مبتلا به توهم آنها را واقعی می‌پندارد و بر واقعی بودن آنها اصرار دارد. توهم معمولا به عنوان یک نشانه اساسی در اختلالات روانی محسوب می‌شوند و لازمه بررسی و علت یابی و تشخیص گذاری مفید است.

روانشناسان معتقد کسی که بیماری توهم دارد می تواند همراه اسکولی باشد یعنی فرد مبتلا به توهم در عین حال که اصرار بر فکری که وجود ندارد را دارد خودت رو به اسکولی هم میزند تا مضحکه ی دست افراد شودبه عنوان مثال شیخ اصلاحات توهم اسکولی دارد و هنوز دنبال قاتل بروسلی میگردد . من به آقای موسوی حق میدهم که متوجه نشود که توهم دارد و درک این موضوع رو ندارند چون ایشون هم توهم اسکولی دارد ایشان هم... . توهم را به چند دسته تقسیم می کنیم :

1-      توهم شنوایی: گوش آنها فقط حرف آمریکا و انگلس را گوش میدهد و هر چی آقا(امام خامنه ای) می فرماید که متنبه بشد و برگردید آنها برعکس می شنوند و به سوی bbc. Voa می روند و اصلا فهم و درکی ندارند ...

2-      توهم بینایی: این توهم بسیار جالب است که توهم در بینایی فرد مبتلا اثر میگذارد مثلا 22 بهمن از جنبش سبز بیرون نیامده و جرأت نداشتن شعار دهند می گویند تظاهرات میلیونی جنبش در 22 بهمن و برعکس 9 دی مردم حزب الله به خیابان ها آمدن بر علیه فتنه گران ، می گویند از خیابان فردوسی تا انقلاب 3 کیلومتر است هر نفر یک متر جا گرفته باشد میشود 50 هزار نفر ... !!!!! اصلا جمعیت دیده نشود اینها کیک و ساندیس خورها بودن... کلا در تعطیلات به سر می برند.

3-      توهم جسمی و لمسی : این توهم رو خدا عالم است نیاز به توضیح نیست...

معبودان دروغین چیست ؟

آنها از دنیا برای خود خدای درست کردن از پول و قدرت از پست ومقام خدای درست کردن که می پرستند و ستایش می کنند همه کار می کنند تا به خدای نفس خودشان برس، همه رو فدا می کنند تا به مقاصد شوم خود دسترسی پیدا کنند . خدای یک عده شده آمریکا و انگلس که هر چی معبودشان بگوید انجام دهند ، خدای عده ی شد ریاست جمهوری و ریاست در هر جای نظام که برای رسیدن همه آرمان ها و هدف های انقلابی و ارزشی رو زیر پا می گذارن تا به خدای خود برسن . خدای عده ی شده اسلام آمریکایی که خدای اسلام آمریکایی  جز فریب و دروغ چیزی نمی گوید و فقط از اسم آزادی استفاده می کند و همه را برده و نوکر خود درمی آورد تا بتوانند با فنته انداختن و دروغ گویی حکومت را دست بگیرن و به هر طریق ممکن مردم را با حکومت جمهوری اسلامی که برگرفته از انقلاب مردمی هست چپ کنند و به جنگ با این انقلاب فرا بخوانند.

ندای توهم چیست ؟

ندای توهم صدای بود که از گلوی خواصی متوهم و دروغ گو بلند شد و عده ی منافق و ساده لوح لبیک گفتن به این ندا و جالب این است که کشته این توهم هم ندا بود . ندای که کشته توهمات و دروغ گوی های بود که در خیال خود داشت .ندا کشته توهم آقای موسوی است و جانش را فدای راه جنبش سبز کرده و به اصطلاح ندای جنبش سبز است . ندا بومی بود که روش نقاشی کردن و وقتی که این نقاشی زیبا نشد آن را از بین بردن .  ندا بهترین بازیگری بود تا بتواند توی نمایش فتنه بازی خیابانی کند و همه را جمع و خود را رسانه ی کند و نقش اول بهترین بازیگر زن در در جشواره ی فتنه علیه انقلاب را بگیرد کشتن تو جایزه ی بود که گرفت . ندای توهم دستمالی بود که استفاده شد و بعد آن را دور انداختن . ندا کشته ی همه باور های که در خارج از ایران زندگی کند ولی نه در خارج بلکه الان در دنیای دگر زندگی خود را آغاز کرده . ندا با تیر کشته نشد بلکه با دروغ ها و خیانت ها از بین رفت ندا به دست دیگران کشته نشد بلکه خودکشی کرد . ندا آقا سلطان دختری بود توی روزگار ما که جان خود را هدیه کرد به فتنه و ایجاد فتنه کرد . چه بی ارزش جان فدای کرد برای اربابان خویش ، شهید خواندن ندا بر گرفته از همان توهمی است که آنها دارند ما در تاریخ هم اسطوره های خیالی و دروغین داریم که ندا هم اسطوره ی شد مثل آنها که محو شدن از تاریخ ما چه مسخره هست که می گویند ندا شهید را جنبش سبز است ، اول ندا و امثال ندا بلکه کشته هم نیستن چه برسه به شهید هیچ بوی از شهید و معرفت شهید نبرده اند و اسم شهید را خراب می کنند ، همین جنبش به اصطلاح سبز و همه سران آن باعث کشتن ندا و عده ی دیگر شدن و حالا دنبال شهادت این ها هستن .

باش تا صبح دولتت بدمد ...

بالاخره آرزو بر جوانان عیب نیست... شما فکر کنید همه رو زدید و رفتید فینال...

و

و

و

صبح 22 خرداد آمد...

موسوی در خانه خویش آب پرتغال می خورد . کروبی داشت فیلم اصحاب کهف رو میدید(رکورد اصحاب کهف رو زده هنوز خوابه) . خاتمی هم توی سازمان هواشناسی بود ببینه جنبش باران چطوره میاد یا نمی یاد .بقیه هم سیاه لشکری بیش نیستند...

فقط توهم ، توهم ، توهم چیزی جز این بلد نیستن . همه چیز دیگر تکرای شده ، بیانیه های تکرای ، حرف های تکراری ، فیلم های تکراری ، شعار های تکراری تهیه کننده گان این فیلم ها هم خسته شدن از فیلمانه های تکراری شما ...

شهر در امن و امان است آسوده بخوابید...



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی