سفارش تبلیغ
صبا ویژن







در ادامه "جنایات جنگی" رژیم صهیونیستی

آمار شهدای غزه به 116 نفر رسید

************************************************************************************

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری الجزیره، در ادامه تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به مردم نوار غزه بیش از 116 فلسطینی از جمله تعدادی از زنان و کودکان بی‌گناه این منطقه به شهادت رسیدند.

بیش از دویست نفر نیز در این درگیری‌ها زخمی‌ شدند.

در خلال درگیری‌های شب گذشته در مناطق مختلف غزه نیز سه نفر از اعضای مقاومت اسلامی به شهادت رسیده و چهار تن دیگر زخمی شدند.

میزان جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه به حدی است که آمریکا نیز نتوانست در نشست اضطراری دیروز شورای امنیت مانع از صدور بیانیه در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در این منطقه شود.

"ایهود اولمرت" نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز با این ادعا که این جنایات غزه "دفاع از خود" است، افزود: باید این نکته را یاد‌آور شوم که هیچ چیز ما را از انجام تکالیفمان در حمایت از شهروندان اسرائیلی باز نمی‌دارد.

اولمرت تأکید کرد: عملیات نظامی اسرائیل در نوار غزه ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: هیچ‌کس حق ندارد به مجرد اقدام در راستای دفاع از خود، چیزی را به اسرائیل دیکته کند.

در بی‌سابقه‌ترین جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه که در پی سفر "ایهود باراک" وزیر دفاع این رژیم به آمریکا صورت گرفت، از روز چهارشنبه گذشته بیش از 116 نفر از شهروندان فلسطینی از جمله تعدادی از زنان و کودکان به شهادت رسیده و بیش از 200تن دیگر زخمی شدند

**************************************************************************************************** 

 

پیام رهبر معظم انقلاب

در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی

***************************************************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم

امت بزرگ اسلام، ملت عزیز ایران

حوادث خونین غزه در این روزها چنان فجیع و دردناک است که نمی‌توان غم سنگین ناشی از ان را با زبان و قلم ، بیان کرد. کودکان بی‌گناه و زنان و مردان مظلوم پس از ماهها محاصره‌ی کامل، اکنون با قساوت و شقاوت صهیونیست‌ها، در خانه و کشانه‌ی خود به خاک و خون کشیده می‌شوند، غنچه‌های نورس در برابر چشم پدر ومادر، و پدران و مادران در برابر کودکان معصوم، ‌در آتش کینه‌ی جلادان غاصب می‌سوزند، مدعیان تمدن و انساندوستی با وقاحت تمام، این فاجعه عظیم انسانی را خونسردانه و بی‌تفاوت تماشا می‌کنند و حتی برخی با بیشرمی از آن ابراز خشنودی می‌نمایند. سکوت دنیای اسلام در برابر این تعدی کم‌نظیر به هیچ رو پذیرفته نیست.

امت اسلامی باید به خروش آید و سران اسلامی باید خشم ملتهای خود را به رخ رژیم غاصب بکوبند. دست دولت امریکا نیز به خون ملت مظلوم فلسطین آغشته است. به پشتیبانی آن دولت مستکبر و طغیانگر است که صهیونیستها با گستاخی مرتکب این جنایتهای نابخشودنی می‌شوند، ملتها و دولتهای اسلامی ندای مظلومیت فلسطینیان مظلوم را به سراسر جهان برسانند و وجدانهای خفته را بیدار کنند آیا ملت امریکا می‌داند که زمامدارانش اینگونه همه‌ی حرمتهای بشری را در پیش پای صهیونیستها قربانی کرده اند؟ آیا ملتهای اروپایی باخبرند که تسلط سرمایه‌داران صهیونیست بر کشورهای آنان کار سیاستمدارانشان را به کجا کشانده است؟

و این تصادف و اتفاق نیست که همزمان با این جنایتهای نظامی، در گوشه دیگر از جغرافیای زیر سیطره‌ی استکبار، برترین مقدسات اسلامی دستخوش تعرض می‌شود و قلمهای پلید و سیاستهای شیطانی حامی آنها، ساحت مقدس حضرت رحمه للعالمین را که همه‌ی بشریت وامدار پیام الهی او وذات مقدس اوست، مورد هتک و اهانت قرار می‌دهند، آری این اسلام عزیز است که با پیام رهائی بخش و ظلم ستیز خود و با برانگیختن روح کرامت و عزت در انسانها و ملتها، مستکبران را به وحشت انداخته و آتش کینه‌ی ملتهای مسلمان را در دل آنان مشتعل ساخته است و حرکات آنان را دیوانه وار کرده است.

اکنون مستکبران طغیانگر بدانند که با خشونت و درندگی نخواهند توانست فروغ بیداری روز افزون اسلامی را خاموش کنند. مقاومت قهرمانانه‌ی ملت فلسطین و شجاعت حیرت برانگیز مرد وزن و پیر و جوان آنان در برابر صهیونیست‌های خونخوار، ‌گواه زنده‌ی این مدعا است. فرجام این درگیری، پیروزی حق بر باطل است، همچنانکه فرمود .. فانتقنها من الذین اجرموا و کان حقا علینا نصر المومنین.

اینجانب به مردم غزه، به مردان وزنان مظلوم و مقاوم، به کودکان معصوم و غنچه‌ها ی پرپر شده درود میفرستم و صبر و فرج و پیروزی آنان را از خدا مسئلت می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمة الله

سید علی خامنه‌ای

12/12/1386

******************************************************************************************

اینجا غزه است

های دموکراسی !

های آزادی !

های لیبرال !

ای غرب! ای شورای امنیت! ای جامعه مدنی! ای حقوق بشر! ای جایزه نوبل صلح! ... تف بر سکوتتان

و دریای سرخ از خون کودکان سرخ شد

بگذارید برایتان لا لایی بخوانم !!!

بگذارید قصه رهایی را از نو بگوییم!!

چرا از قصه دیو و گرگ نمی ترسید ؟؟؟!!!

چرا بهانه بالشت نرم خود را نمی گیرید!!

چرا چشم به چشمان مادر خیره نمی کنید ؟؟!را از قصه شیرین مادر نمی خندید؟؟

خدای من چشم بر روی همه می بندم و تنها به تو می نگرم..

خدایا  ببین چگونه فرزندانمان را راحت قربانی می کنند؟!!!!!

و آنان که خود را ولی نعمت ما می دانند با دشمنان تو و دین اسلام رسول ات چگونه مدارا و محبت می کنند؟؟

ای جهانیان باور کنید که ما جز حق خود چیزی بیش نمی خواهیم!!!!!!!!!

از همه دوستان بلاگر و نویسنده خواهش می کنم در راستای پیام مقام معظم رهبری برای بیان و نشان دادن مظلو میت مردم ستمدیده فلسطین جنبشی به را بیندازند و قلم ها را چونان سلاحی بران و کو بنده به سوی دشمن صهیو نیسم نشا نه روند

سادات علوی



  • کلمات کلیدی : سیاست

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی