سفارش تبلیغ
صبا ویژن







تجمع دانشجویان دختر دانشگاه‌های تهران در اعتراض به بدحجابی (چه عرض کنم بی حجابی) در کشور در مقابل دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی آغاز شد.

به گزارش فارس، تجمع دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور در اعتراض به بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه اسلامی در مقابل شورای عالی انقلاب فرهنگی آغاز شد.

در این تجمع همچنین تعدادی از دانشجویان پسر دانشگاه‌های تهران حضور دارند. هم اکنون حاج عبدالباقی استاد دانشگاه در حال سخنرانی برای تجمع‌کنندگان است.

دانشجویان تجمع‌کننده همچنین پرچم‌هایی از ایران را به دست داشته و دست‌نوشته‌های با مضمون محکومیت بدحجابی به دست دارند.

امضای طومار دانشجویان در اعتراض به بدحجابی یا همان بی حجابی

دانشجویان دختر دانشگاه تهران در اعتراض به وضعیت بدحجابی در کشور طوماری را به امضا رساندند.

دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه مقابل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تجمع کرده‌اند.

تجمع مذکور که در اعتراض به وضعیت بدحجابی در کشور صورت گرفت حضور دانشجویان پسر دانشگاه‌های تهران را نیز به همراه داشت.

دانشجویان در حاشیه این تجمع طوماری را در اعتراض به وضعیت بدحجابی در جامعه به امضا رساندند



  • کلمات کلیدی :
  • پایگاه خبری نورت مصر نوشت: «حنان ترک» بازیگر مصری با اشاره به هفت سال تفکر برای انتخاب حجاب، گفت: این دوران، دوران زیانباری بود و ای کاش از روز اول حجاب را انتخاب کرده بودم.

    وی در پاسخ به این سوال که پیش از این در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بدون حجاب بوده و اینک اگر آن فیلم‌ها را ببیند چه احساسی دارد گفت: حنان ترک اول یک بازیگر بود و حنان ترک دوم یک زن محجبه است.

    این خواننده مصری در پاسخ به این سوال که با حجابت به کجا می‌خواهی برسی؟، گفت: مدتی ستاره اهل زمین بودم و از خدا می‌خواهم تا مرا به ستاره آسمان‌ها تبدیل کند.
    وی افزود: برای روز قیامت با اطاعت خدا و عمل خیر و کمک به ایتام تلاش خواهم کرد.
    وی همچنین با رد هرگونه پیشنهاد بازیگری بدون حجاب گفت: 80 درصد از مردم مصر محجبه هستند و چه کسی باید اینان را نمایندگی کند؟

    وقتی حجاب تو را ستاره آسمانها می کنه پس چرا اینقدر بی حیایی ؟!!

    همه بی حجابا یادشون باشه روز قیامت که باید پاسخگوی خدا،امام و خون شهدا باشن باید جوابگوی ما هم باشن.

    باید جوابگو باشن چرا اینقدر بی عفت،بی حیا و...هستند

      



  • کلمات کلیدی : حجاب همان ارزش
  • سلام تا حالا فکر کردید چرا در خانه ای که علی علیه السلام بود و فضه و اسما بود چرا فاطمه سلام الله علیها در خانه را باز کرد و بین در و دیوار ...

    این سوالی بود که در ذهنم بود و دنبال جوابش رفتم برای راهنمایی برای رسیدن به این جواب این پست را می گذارم و بعد از آن اگر عمری باشه جواب سوال را فقط بعد از خواندن التماس دعا

    نامش را محسن علیه‏السلام گذاشت.
    محسن علیه ‏السلام عزیز پیامبر صلى اللَّه علیه و آله بود و آن حضرت قبلاً نام او را تعیین کرده بود. اگر این آخرین گل زهرا علیه االسلام به دنیا مى‏آمد همه به عنوان یادگار پیامبر صلى اللَّه علیه و آله از او یاد مى‏کردند و گرامیش مى‏داشتند.
    ولى خوب شد به دنیا نیامد،
    چه آنکه هنوز متولد نشده اینچنین او و مادرش را گرامى داشتند!!!
    گل زهرا علیهاالسلام اول شهید شد و سپس سقط گردید! اما چگونه؟ این سؤالى است که باید جزئیات ماجرا آن را روشن کند.
    مادرى که فرزند همراه دارد مواظبت زیادى مى‏خواهد. رعب و وحشتى که مهاجمین سقیفه پشت در خانه به راه انداخته بودند، و فریادهاى بلند و بى‏ادبانه‏اى که سر داده بودند و قصد ورود اجبارى به خانه را داشتند، مى‏توانست به تنهایى باعث سقط محسن شود.
    فریاد «آتش مى‏زنیم»، و صداى بر زمین انداختن هیزم، و چیدن آنها با خار مغیلان کنار دیوار و در خانه و آتش زدن آنها، و دود و شعله‏هایى که از زیر در و بالاى دیوار خانه دیده مى‏شد، هر خانم باردارى را نگران مى‏کرد و به وحشت مى‏انداخت.

    اکنون بانویى پشت در آمده که از یک سو رحلت پدر مهربانى چون پیامبر صلى اللَّه علیه و آله بار عظیمى از غم بر قلب او نشانده، و از سوى دیگر جفاى مردم در حق شوهر مظلومش دل او را سخت آزرده است.
    او احساس مى‏کند مهاجمین قصد ورود به خانه را دارند و در وضعیت فوق‏العاده خطرناکى قرار گرفته است. لذا با تمام وجود در را گرفته تا باز نشود.
    آتش به چوب در گرفته و شعله‏ها به صورت او اصابت مى‏کند. در صاف نیست! چوبهاى ناهموار دارد، میخ دارد، داغ شده است! بانویى که محسن علیه‏السلام همراه اوست چگونه باید مواظب فرزندش باشد؟!
    در را با لگد مى‏شکنند و صداى وحشتناکى ایجاد مى‏شود، و در به روى بانو مى‏افتد. دریاى عصمت و حیا با مهاجمین بى‏حیا روبه‏رو مى‏شود. بر دستش تازیانه مى‏زنند تا در را رها کند.
    در با میخش و با ناهمواریش سینه را مى‏شکافد و خون جارى مى‏کند. استخوان پهلو از درون مى‏شکند و خون جارى مى‏شود! لابد اینها براى کشتن فرزندى که کنار این پهلو و سینه به تلاطم افتاده کم است؟!
    حمله‏کنندگان سقیفه یک نفر نیستند. دستور خود را هم از پیش گرفته‏اند. آن سیلى که گوشواره را مى‏شکند، تازیانه‏اى که بازو را سیاه مى‏کند، و بر سر و کتف بانو مى‏خورد و بى‏محابا از هر سو فرود مى‏آید و خون جارى مى‏کند، پایى- که شکسته باد- بر بانوى باردار ضربه مى‏زند. آیا با همه‏ى اینها هنوز محسن علیه‏السلام زنده است؟ باید بپرسیم هنوز مادر زنده است؟!!



  • کلمات کلیدی :
  • تقدیم به دکتر بخاطر حماسه نیویورک



    ستاد مردمی احیای فرهنگ و ارزش های اسلامی در نظر دارد در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بزرگ بانوی پرچم عفاف و حجاب بعد از نماز جمعه این هفته تهران راهپیمایی برگزار کند.

    به گزارش مهر، ستاد مردمی احیای فرهنگ و ارزش های اسلامی که متشکل از تعدادی تشکل های مردمی از جمله انصار حزب الله تهران، مرکز فرهنگی میثاق، جمعیت زنان فاطمی و جنبش دانشجویی حافظان حجاب است در نظر دارد با دعوت از امت حزب الله ، نسبت به برگزاری راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه اقدام نماید.

    اهداف این راهپیمایی که در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار می شود مطالبه از مسئولین در اجرایی نمودن فرامین حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در امر مقابله با تهاجم فرهنگی و ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی، اعتراض به عدم اجرای قانون گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و هشدار به مسئولان در کوتاهی در امر مبارزه و مقابله جدی، قاطع و همه جانبه با روند لجام گسیخته منکرات و گسترش پدیده شوم بدحجابی و بی غیرتی اعلام شده است
    بنا بر این گزارش زمان این راهپیمایی جمعه مورخ 17/2/89 بعد از اقامه نماز جمعه و مکان آن از مقابل درب اصلی دانشگاه تهران تا میدان انقلاب خواهد بود.

    ناگفته نماند که این حرکت مردمی در چندین شهر صورت گرفته است و متاسفانه همزمان هم مخالفین این حرکت انقلابی فعالیت خودشان را چندین برابر کردند از جمله آنها اضافه حقوق های نجومی برای حراج عفاف که با مروری بر آگهی‌های استخدامی که عموماً در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر می‌شود فضای حاکم بر اغلب شرکت‌های خصوصی را بر ملا می‌کند ؛ آگهی‌هایی که تنها مختص به کارگیری زنانی با روابط عمومی‌های قوی است و در همان تماس‌های تلفنی اولیه کاملاً وقیحانه اعلام می‌کنند که باید " آزاد " باشید. آزادی که در فرهنگ لغت آنان مترادف با "‌بی‌قید و بندی " و " بی‌بندوباری "‌ است، شرایط بعدی را هم موکول می‌کنند به جلسه خصوصی در شرکت!

    زهرا چیذری - شبکه‌ها و محافل سازماندهی شده ترویج بدحجابی در کشور، همزمان با آغاز طرح عفاف و حجاب فاز جدیدی ازفعالیت‌ها را برای عادی‌سازی بدحجابی در دستور کار خود قرار داده‌اند.
    به گزارش «جوان»، این شبکه‌ها و محافل با استخدام تعدادی از زنان و دختران و پرداخت حقوق ماهیانه به این افراد، از آنان می‌خواهند که با وضعیت ظاهری نامناسب و غیرمتعارف به پرسه‌زنی در سطح شهرها، پارک‌ها، مراکز خرید و اماکن عمومی اقدام کنند.



  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3   4      
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی