سفارش تبلیغ
صبا ویژن







در رشته مورد علاقه ام که به نوعی با تحقیق و پژوهش عجین است مشغول به تحصیل شدم ، در پایان 4سال بر اساس واحدهایی که باید می گذراندم باید در یک آزمایشگاه  2ماه دوره کارآموزی را می گذراندم .

با معرفی یکی از آشنایان به یک مجموعه بزرگ غذایی- بهداشتی  به عنوان کارآموز معرفی شدم ،در موعد مقرر در دفتر مدیر کارخانه آماده شدم و پس از یک مصاحبه کوتاه وارد فضای کارخانه شدم از آنجا که کارخانه خیلی بزرگ بود و البته در حال تعمیر با کلی پرس و جو به آزمایشگاه شیمی رسیدم ،اما مدیر آزمایشگاه از بابت هماهنگی لازم جهت گذراندن دوره کارآموزی اظهار بی اطلاعی کرد؛مدیر هم پس از بازگشت پاسخگو نبود ، بعد از چند روز از طریق فردی که معرفم بود علت را جویا شدم ،گویا دلیل پیچاندنم”چادرم”بود؟!

بالاخره در یک کارخانه نیمه خصوصی داروسازی به عنوان کارآموز مشغول شدم.آزمایشگاه شیمی آن دارای 12پرسنل بود که تنها 1نفر آقا و 1نفرخانم  این مجموعه دارای تحصیلات شیمی بودند، با علاقه فراوان در این مجموعه مشغول به کار شدم به خصوص اینکه  کارمند خانم  آزمایشگاه هم با حضور من از تنهایی درآمده بود .

البته بر اساس کارم دو نفر پرسنل شیمیدان مجموعه بر کارم نظارت داشتند و کارهای روزمره ام را برنامه ریزی می کردند و در عین حال نیز گوشزد کرده بودند که هر زمان که این دونفر مرخصی بودند من هم مرخصی بگیرم و در آزمایشگاه حاضر نشوم. خوشبختانه مدیرا ن آزمایشگاه از کارم راضی بودند و وعده دادند که با توجه به نیاز کارخانه به کارشناس شیمی به استخدام داروسازی درخواهم آمد با نمره 75/19 به این دوره پایان دادم ،اما بعد ار ارائه مدرک کارشناسی با استخدام ام مخالفت شد علت را جویا شدم  کارمند خانم آزمایشگاه دلیل را اینگونه بیان کرد : ار آنجا که شما در آزمایشگاه مشغول کار خودت بودی و با بقیه گل نگفتی و گل نشنیدی با عنوان” امل بودن” از نظر 10 نفر کارمند آزمایشگاه برای کار در آزمایشگاه ردصلاحیت شدید؟!

حجاب -  پوستر حجاب-  پوستر چادر -  حجاب برتر -  بدحجابی در ایران -   بدحجابی-  دختران چادری-  مراکز تحقیقاتی-  استخدام دختران-  آزمایشگاه-  بی حجاب-  عکس حجاب-  حجاب زن-   شرایط استخدام-  آگهی استخدام-  بازار کار

برای دریافت پوستر با کیفیت کلیک کنید

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • “وقتی دم خروس بیرون می زند”این کلام آقای قدیری ابیانه در وزارت کشور بود .دیشب هم دم خروس مشایی برای چندمین بار برای من بیرون زد ، با پیامکی که از سایت نمنا یا همان خبرگزاری بین المللی جنبش عدم تعهد برایم ارسال شد .

    اسفندیار رحیم مشایی - مشایی - جنبش عدم تعهد - خبرگزاری نمنا - نمنا  - پیامک - جریان انحرافی - کاندیدا های رد صلاحیت شده - تبلیغات انتخاباتی - انتخابات 92 - انتخابات ریاست جمهوری - احمدی نژاد  - پیامک های انبوه

    تصویری که مشاهده می فرماییدپیامکی است که از نمنا برایم ارسال شد.

    این پیامک که حاوی متن تبلیغاتی از صحبت های مشایی است از چند بعد قابل بررسی است.اول اینکه این پیامک که گزیده ای از سخنان مشایی در مصاحبه با نمناست تبلیغات انتخاباتی محسوب می شود و در زمانی که هنوز شورای نگهبان نتیجه بررسی صلاحیت ها را اعلام نکرده کاری خلاف قانون محسوب می شود.

    دوم اینکه بودجه این خبرگزاری از بیت المال تامین می شود و حال سایتی شده برای تبلیغات زود هنگام مشایی و این فعالیت ها رسما استفاده نامشروع از بیت المال درجهت منافع شخصی و انتخاباتی است و شرعا حرام و خلاف قانون می باشد.

    سوم اینکه این پیامک حاوی مطالبی سرشار از توهم است که عوامل این توهم خود جای بررسی دارد.البته با رد صلاحیت شدن ایشان این بادکنک توهم  هم خواهد ترکید.

    چهارم اینکه اصلا هدف این خبرگزاری چیست  ، غیر از این بود اخبار مربوط به این جنبش را پوشش دهد و باعث هم افزایی بین کشورهای عضو این جنبش شود حال اگر از این سایت بازدید نمایید در نگاه اول بیشتر شبیه  ستاد تبلیغاتی مشایی شده است.

    اسفندیار رحیم مشایی - مشایی - جنبش عدم تعهد - خبرگزاری نمنا - نمنا  - پیامک - جریان انحرافی - کاندیدا های رد صلاحیت شده - تبلیغات انتخاباتی - انتخابات 92 - انتخابات ریاست جمهوری - احمدی نژاد  - پیامک های انبوه

    خبرگزاری نمنا

    اسفندیار رحیم مشایی - مشایی - جنبش عدم تعهد - خبرگزاری نمنا - نمنا  - پیامک - جریان انحرافی - کاندیدا های رد صلاحیت شده - تبلیغات انتخاباتی - انتخابات 92 - انتخابات ریاست جمهوری - احمدی نژاد  - پیامک های انبوه

    خبرگزاری نمنا

    در آخر آقای احمدی نژاد شما چه مطلب صحیحی فرمودید : احمدی نژاد مشایی است و مشایی احمدی نژاد!هم شما برای تبلیغات از بیت المال استفاده میکنید و هم مشایی برای فعالیت های تبلیغاتی از بیت المال مایه می گذارد و واقعا چقدر این دو رفیق با هم وجه مشترک دارند.

    پ.ن: اخیرا سایت های زنجیره ای جریان انحرافی بر طبل انتخابات دوقطبی بین هاشمی و اسفندیار می کوبند. واقعا توهم تا کجا هاشمی کجا و اسفندیار کجا؟!

    ++مصاحبه اختصاصی فرهنگ نیوز با قدیری ابیانه در مورد جریان انحرافی و مجسمه های مستهجن

    شادی روح امام و شهدا صلوات



  • کلمات کلیدی :
  • امروز حوالی ساعت 8 شب بود که پیامکی برایم ارسال شد که بعد از خواندن این پیامک تبسم تلخی روی لبانم نشست.تبلیغات پیامکی دیده بودم اما با این محتوا واقعا نادر بود .چند وقتی  هست کاندیدا ها قبل از احساس تکلیف کردنشان ،محلی برای امضای اینترنتی یا موج پیامکی راه می اندازند تا بگویند مردم از ما خواستند تا بیاییم و… به طور مثال برای دعوت از فلان کاندیدا یک پیامک حاوی” یا علی “به این شماره پیامک کنید یا عدد 14 را بفرستید .اما در این قالب که در زیر مشاهده می نمایید واقعا شاهکار است.

    دکتر غلامحسین الهام , دکتر الهام , غلامحسین الهام , تبلیغات پیامکی , طرفداران الهام , صلوات برای سلامتی , غلامحسین الهام مشاور احمدی نژاد , سخنگوی دولت , سخنگوی قوه قضائیه

    طرح 92000 صلوات برای متقاعد کردن دکتر الهام

    در این پیامک به اصطلاح طرفداران آقای الهام طرح 92000صلوات را برای سلامتی آقا امام زمان و نیز متقاعد شدن دکتر الهام به منظور کاندیداتوری در انتخابات راه انداختندو سهم ما را نیز 14 صلوات تعیین کرده اند.در اینجا باید چند سوال را دوستان جواب بدهند:دوستان به اصطلاح طرفداران آقای الهام ربط صلوات و آقای الهام را مشخص کنید؟آیا با صلوات فرستادن برای سلامتی حضرت صاحب که بسیار کار خوب و پسندیده ایست آقای الهام احساس خطر ببخشید تکلیف میکنند؟یعنی اگر آقای الهام کاندید نشوند چه اتفاق ناگواری می افتد که ما باید برای جلوگیری از آن صلوات بفرستیم؟ربط سلامتی آقا امام زمان (عج) با آقای الهام چیست؟

    آقای الهام بعد از جدا شدن شما از جبهه پایداری همیشه احساس می کردم شما با جریان انحراف رابطه ای ندارید و برای حفظ “بعضی ها ” در دولت مانده اید ،اما با این رفتار های به اصطلاح طرفدارانتان دارم باور میکنم جریان انحرافی روی شما و رفتار طرفدارانتان نیز تاثیر گذاشته است.

    پ.ن:لازم به ذکر است بنده 14 صلوات برای سلامتی حضرت صاحب و 14 تا  هم  نه برای آمدن آقای الهام بلکه برای ختم به خیر شدن انتخابات پیش رو فرستادم.

    بی ربط:این روزها اپراتور های تلفن همراه در پوست خود نمی گنجند!

    شادی روح امام و شهدا صلوات



  • کلمات کلیدی :
  • سال 84 بود که رسانه ها خبر از اپراتوری را می دادند که قرار است امپراتوری و سلطه مخابرات بر بازار سیم کارت موبایل را پایان دهد و راهی باز شود برای کسانی که آرزوی داشتن موبایل را در سر داشتند.قیمت های بالای سیم کارت مخابرات باعث شده بود خیلی ها توان خرید سیم کارت را نداشته باشند و با آمدن تالیای 45 هزار تومانی سیلی از مردم را با امید اینکه صاحب موبایل شوند سرازیر باجه های پست کرد .من هم ثبت نام کردم و بعد از چند ماه سیم کارت را تحویل گرفتم  .از ابتدا انتظار نمی رفت این شرکت نو پا پشتیبانی خوبی داشته باشد البته تبلیغات زیادی صورت دادند و برنامه های زیادی اعلام کردند برای گسترش تالیا ولی متاسفانه به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند  ونهایتا در چند مرکز استان پوشش شبکه تالیا را ایجاد کردند .

    تالیا -شارژ تالیا -خرید شارژ -شارژ -شرکت مجتمع صنعتی رفسنجان -گسترش ارتباطات تالیا- دروغ گویی تالیا -تبلیغات تالیا -موبایل -سیم کارت تالیا -صاحبان تالیا -جشنواره آفتاب -جشنواره سلام -خرید شارژ تالیا -سایت تالیا -taliya ,قرعه کشی تالیا

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • در روایت داریم از امام صادق علیه السلام می پرسند  چرا وقتی  اسم حضرت مهدی عجل الله تعالى فرجه الشریف با قائم آل محمد برده می شود شیعیان می ایستند، امام صادق علیه السلام فرمودند: زیرا غیبت ایشان طولانی است و چون رأفت امام به کسانی که دوستش دارند، زیاد است، هرکس او را به این لقب  که اشاره به دولت ایشان دارد و حسرت بر غربت ایشان را می‌رساند، یاد کند، امام به او نظر می‌کند و از جمله چیز‌هایی که نشان تعظیم است، برخاستن بنده هنگام نگاه کردن مولا به او است.

    پوستر امام زمان , یا صاحب الزمان , پوستر قائم آل محمد,  پوستر مذهبی, دلیل قیام شیعیان , امام صادق علیه السلام , دلیل ایستادن شیعیان ,ظهور امام زمان  ,زمان ظهور ,غیبت امام زمان , روایات امام صادق , المهدی طاووس اهل الجنة

    برای دریافت پوستر با کیفیت بالا کلیک کنید

    مصحف روی تـو و چشـم گنهکار من

    از چه منم عار تو؟ از چه تویی یار من؟

    گر بپسندی مـرا نــاز بـه عالـم کنـم

    ور بفـروشی مــرا کیست خریـدار من؟

    نخلــ? خشکیــده‌ام بــار نــدارم ولی

    شکر، خـدا را که شد کوه غمت بار من

    پ.ن:وقتی این ریخت و پاش های احمدی نژاد با رقص دخترها و پسرها در استادیم آزادی آن هم با شعار لبیک یا خامنه ای را میبینم غریبی سیدعلی را یقین میکنم.

    ++احمدی نژاد به آرزوش رسید+تصاویر

    شادی روح امام شهدا صلوات



  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی