سفارش تبلیغ
صبا ویژن







سایت باراک اوباما دات آی آر چند روزی است دوباره راه اندازی شده است .به دوستان پیشنهاد میکنم حتما یک سری به این سایت بزنند و تمام تلاش خودشون رو برای تبلسغ این سایت انجام بدهند. مطلب ذیل معرفی سایت بارک اوباما است که خود این سایت منتشر کرده است.

سایت BarackObama.ir بعد از مدتی وقفه به خاطر مشکلات فنی، این بار با نسخه و محتوای جدید دوباره آغاز به کار کرد. این سایت که در آغاز به کار اولیه خود، توجهات زیادی را از جمله واکنش آقای مایکل لدین مشاور آقای باراک اوباما در امور ایران را به خود جلب کرده بود و باعث اظهارنظرهای فراوانی در رسانه‌های خارجی از جمله در گاردین، رادیو آزاد اروپا، روزنامه یدیعوت آحارونوت و … شده بود، امیدوار است در سری فعالیت جدید خود، تاثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطبانش داشته باشد.

باراک اوباما دات آی آر

BARACKOBAMA.IR - باراک اوباما دات آی آر - باراک اوباما

این سایت که از سوی برخی فعالان رسانه‌ای مستقل در ایران با علائق سیاسی متنوع تشکیل شده است، در نظر دارد مسائل مربوط به دولت، مردم و کشور آمریکا و همچنین مسائل مربوط به رابطه بین ایران و آمریکا را مورد بررسی قرار دهد.
شما در BarackObama.ir آخرین تحلیل‌های کارشناسان ایرانی و حتی غیرایرانی را درخصوص اتفاقات مربوط به اقدامات دولتمردان آمریکایی، سیاست خارجی دولت آمریکا، مشکلات اقتصادی این کشور و همچنین مسائل حقوق بشری در آمریکا را خواهید دید و خود نیز می‌توانید با ارسال آثارتان در این زمینه‌ها، در این تولید محتوا سهیم باشید.
در این سایت، بخشی نیز با هدف انتشار ویدئوها و عکس‌های خبری در نظر گرفته شده که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید اخبار تصویری جالبی را در آن ببینید.

اما بخش قابل توجه دیگری که در سایت BarackObama.ir گنجانده شده، بخشی با عنوان “کافه اوباما” ObamaCafe با سه زیرفصل Discussion، Hey You و Entertainment است. در بخش دیسکاشن که در ورژن قبلی سایت نیز با استقبال کاربران روبرو شده بود، موضوعی برای بحث انتخاب می‌شود که این موضوع می‌تواند از کاربران سایت پیشنهاد شود و متعاقباً کاربران ایرانی، آمریکایی و دیگر کاربران انگلیسی‌زبان می‌توانند درباره این موضوع، با یکدیگر بحث کنند.
در بخش Hey You! که اول جمله Hey You Mr. President! Have you seen this? است، مطالبی منتشر می‌شود و از آقای اوباما خواسته می‌شود که آن‌ها را ببیند.
در بخش Entertainment نیز مطالب طنز و بازی‌هایی با موضوعات سیاسی و بین‌المللی منتشر خواهد شد.
در صورتی که عادت دارید در جریان آخرین اخبار باشید، ما در بخش Hot news به این نیاز پاسخ داده‌ایم. در این بخش، آخرین اخبار از رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود.

یکی از بخش‌هایی که در آینده به سایت اضافه می‌شود، بخش Tour of IRAN است. ایران جاذبه‌های گردشگری و زیبایی‌های طبیعی و تاریخی منحصر به فردی دارد که بسیاری از افراد، آن‌ها را نمی‌شناسند و ندیده‍‌‎اند. در این بخش شما می‌توانید راهنمای عملی سفر به ایران و دیدن این نقاط زیبا را دریافت کنید و از نزدیک با اخلاق و رفتار مردم ایران آشنا شوید.
بخش دیگری نیز که در آینده قرار است به سایت اضافه شود، بخش Top Story است که بر حسب وقوع اتفاقات، این بخش در قالب تعدادی خبر، گزارش، مصاحبه، عکس و فیلم، به بررسی این موضوع می‌پردازد.

ما با هدف تقویت ارتباطات اجتماعی بین سایت و کاربران، صفحاتی نیز در برخی شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده‌ایم که می‌توانید فعالیت‌های ما را در این سایت‌ها پیگیری کنید که دسترسی به این شبکه‌ها از طریق دکمه‌های زیر هدر سایت امکان‌پذیر است.
اگر شما یک کاربر فارسی زبان هستید، نگران نباشید چرا که در سایت، صفحه‌ای نیز به زبان فارسی در نظر گرفته شده که از طریق رجوع به آن، می‌توانید در جریان آخرین اخبار حوزه آمریکا و مسائل مربوط به ارتباط ایران و آمریکا قرار بگیرید.
همچنین بخشی نیز با عنوان “اخبار فارسی” در صفحه اول سایت در کنار تب Hot news در نظر گرفته شده که با کلیک بر روی آن، می‌توانید در جریان آخرین اخبار قرار بگیرید.

در صورتی که تنها قادرید به زبان فارسی صحبت کنید، نگران چگونگی بحث با کاربران انگلیسی‌زبان نباشید. ضمن این‌که می‌توانید به زبان فارسی کامنت بگذارید، می‌توانید با انتخاب جملات ساده و استفاده از “گوگل ترنسلیت” برای تبدیل جملات خود به زبان انگلیسی، منظور خود را به کاربران انگلیسی‌زبان بفهمانید.
ما در BarackObama.ir امیدواریم که بتوانیم ضمن فراهم آوردن فضایی برای اطلاع‌رسانی آزاد، شرایطی را ایجاد کنیم که کاربران ایرانی، آمریکایی و دیگر کاربران انگلیسی زبان، بتوانند به راحتی در مورد مسائل مهم سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و موضوعات بین‌المللی با یکدیگر گفتگو کنند.

شادی روح امام و شهدا صلوات 



  • کلمات کلیدی :
  • فیلمی که میلیون ها نفر در جهان در ساخت آن شرکت کرده و همه آن را مشاهده خواهند کرد. سکانس های زیادی از آن فیلم برداری شده و در مراحل آخر ساخت قرار دارد.

    ببخشید بدون مقدمه آغاز کردم!

     شور و هیجان پخش اولین فیلم ضد سرمایه داری با مشارک مردم دنیا کمی مرا ذوق زده کرده است.ابتدای این فیلم در تهران تصویر برداری شده، حالا نما به نما این فیلم را میبینیم:

    نمای اول:تهران 13 آبان 1358 تسخیر لانه جاسوسی

    حدوداً از پیروزی انقلاب ده ماهی گذشته بود که دانشجویان پیرو خط امام سفارت ایالات متحده آمریکا رو که چندسالی بود تبدیل به لانه فساد و جاسوسی شده بود رو تسخیر کردند . همان دانشجوهای شجاع خط امام که به فرموده حضرت آقا روز تجلی شجاعت و آزادگی و غیرت انقلابی است از دیوار مرکز فساد و جاسوسی بالا رفتند و لانه را تسخیر کردند.این ضربه بسیار بزرگی برای آمریکا بود.

    نمای دوم:طبس اردیبهشت 1359 شکست حمله نظامی

    از بین رفتن بیشتر ادوات جنگی آمریکا توسط  شن های ریزی که هر کدام آیتی از آیات خداوند بودند.امام خمینی این واقعه را معجزه می خوانند و دیگر آبرویی برای آمریکا نمی ماند.

    نمای سوم:شهریور 1359 آغاز حمله عراق به ایران با چراغ سبز آمریکا

    مردم ایران با عنایت خداوند و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) اجازه تجاوز به عراق نمی دهند و با تقدیم هزاران شهید و جانباز از خاک کشور و اعتقاداتشان دفاع می کنند و نوکر آمریکا و استکبار جهانی شکستی ذلت باره دیگری می خورد.

    نمای سوم:اخراج سفیران آمریکا از کشور های آمریکای جنوبی

    بولیوی و ونزوئلا سفیران آمریکا را اخراج می کنند و به کشورهای دیگر توصیه می کنند این کار را انجام دهند

    نمای چهارم:بحران اقتصادی و فشار بر مردم

    بحران مالی آمریکا به مرحله فاجعه باری رسیده است. حالا دیگر بحران را نمی توان مختص آمریکا قلمداد کرد زیرا دامنه آن به تمامی کشورها سرایت کرده و محافل و مراکز اقتصادی را تحت الشعاع قرار داده است.

    بازارهای سهامی آمریکا، اروپا و آسیا یکی پس از دیگری کاهش و افت شاخص های سهام را تجربه می کنند. اضطراب و نگرانی بر بورس های سهام حاکم شده و همه نگران و هراسان آینده خویش هستند. بانک ها و مؤسسات بین المللی هر لحظه انتظار می کشند که روز بعد قرعه به نام کدامیک از آنها خواهد افتاد.

    نمای پنجم:بیداری اسلامی و رفتن دیکتاتورها

    مردم به دیکتاتورهای دست نشانه آمریکا نه گفتند و در حال به وجود آوردن یک جامعه اسلامی و آزاد بدون دخالت آمریکا هستند. و برائت خودشان را از بردگی و بندگی شیطان بزرگ اعلام کردند.

    نمای ششم:تسخیر سفارت اسرائل در قاهره

    افزایش احساسات ضد اسرائیلی مردم مصر و تظاهرات گسترده در مقابل سفارت این رژیم در قاهره، تسخیر سفارت به دست نیروهای مردمی و در نهایت فرار سفیر صهیونیست ها را در پی داشت.این ضربه بزرگی برای آمریکا در منطقه بود.

    پر فروش ترین فیلم دنیا -مستند-آمریکا - وال استریت- منهتن -ایران -سقوط آمریکا -جنبش وال استریت -13 آبان - سفارت اسرائل -تسخیر سفارت آمریکا -لانه جاسوسی -جنگ تحمیلی -بیداری اسلامی-امام خامنه ای - امام خمینی -رهبر انقلاب -ولی امر مسلمین -ملت ایران -بحرین -آل سعود -آل خلیفه -

    نمای هفتم:آمریکا، منهتن، وال استیریت

    صحنه آخر فیلم ضد سرمایه داری ،اینجا همان جایی است که قرار بود کعبه آمال مردم دنیا باشد رقم خواهد خورد.

    جامعه آرمانی ایالات متحده امروز کجاست؟جوانان آمریکای به همان راهی  می روند که همه آزدایخواهان خواهند رفت و وارثان زمین همین مستضعفان دنیا هستند.

    فیلم سقوط اندیشه کاپیتالیستی آمریکایی به زودی در سینماهای سرار جهان …

    در آخر ذکر یک نکته الزامی است:برای طولانی نشدن فیلم از ذکر نماها ی میانی (همچون ایستادگی ملت بزرگوار ایران در مقابل تحریم ها ،تهدید ها ، کارشکنی ها و فتنه ها) در فیلم خودداری کردم.

    این کلیپ را از دست ندهید:

    ++مستند 13 آبان

    شادی روح امام و شهدا صلوات

     



  • کلمات کلیدی :
  • نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که از 3 آبان ماه شروع به کار کرده است تا دو روز دیگر به پایان می‌رسد. من امسال قسمت شد که 2 باری به نمایشگاه سر بزنم و تقریبا توانستم همه قسمت‌های نمایشگاه رو ببینم و در این دو بار شاهد اتفاقات بسیار حالبی بودم. یکی از اتفاقات جالب در نمایشگاه دویدن صاحبان غرفه‌ها به دنبال شخصیت‌های مختلف (از عمو پورنگ بگیرید تا صفار هرندی وسردار نقدی) برای گرفتن مصاحبه یا حداقل گرفتن یک عکس یادگاری با دکور غرفه بود. جالب اینجاست که اصلا فرقی نداشت این غرفه مربوط به یک سایت یا روزنامه سیاسی است یا ورزشی یا اقتصادی یا… فقط کافی بود آن شخص معروف باشد تا غرفه داران به دنبال او بدوند. اتفاق جالب دیگر این نمایشگاه بحث‌های بعضا جالبی بود که مراجعه کنندگان با غرفه دارن انجام می‌دادند که بعضی هاش بیشتر شبیه جدل بود تا بحث منطقی.

    یکی از مسائلی که خیلی نظرم رو به خودش جلب کرد جای بعضی روزنامه‌ها یا سایت در نمایشگاه بود به طوری که بعضی سایت‌ها و روزنامه‌های که اصلا حرفی برای گفتن ندارند در بهترین جای نمایشگاه و برخی سایت‌ها و روزنامه‌ها (جام نیوز و عماریون و…) در سوت و کور‌ترین محل نمایشگاه قرار داشتند که خود جای بسی تاسف است. مسئله دیگری که می‌توان به عنوان یکی از نقاط ضعف نمایشگاه نام برد، شرکت نکردن برخی سایت‌ها و روزنامه‌های مطرح در نمایشگاه بود.

     

    نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها - نمایشگاه - روزنامه - سایت خبری - صراط - دکتر کوچک زاده - نماینده مجلس

    واما مفید‌ترین اتفاق برای من در روز آخر بازدید از نمایشگاه:

    حوالی ساعت 19 بود که سری به غرفه صراط نیوز زدم، گفتم کمی از دوستان سایت صراط نیوز بابت دو سه تا لینکی که قبلا در سایتشون دیده بودم انتقاد کنم که با رفتار بسیار خوبی از دوستان صراط نیوز مواجه شدم. من رو دعوت کردن به داخل غرفه و خواستن که انتقاداتم رو با صراحت بیشتری مطرح کنم. در حال بحث با دوستان بودیم که دکتر کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس هشتم وارد غرفه شدند و بعد از سلام و احوال پرسی کوتاهی مسئول سایت صراط شروع به معرفی اجمالی صراط کردند و پرسیدن سوال‌های از آقای کوچک‌زاده کردند. دراین بین بحث‌های بسیار جالبی روی داد که تفصیلش بماند ولی برایم بسیار مفید بود و در بین صحبت‌های ایشان در دلم می‌گفتم کاش بقیه نمایندگان مجلس هم اینجور بودند. خلاصه بحث اینقدر جذاب بود که متوجه تمام شدن ساعت کار نمایشگاه نشدیم و با خاموش شدن وسایل روشنایی سالن به اجبار گقتگوی آقای کوچک‌زاده با مدیر مسئول سایت صراط به پایان رسید.

    در پایان به شما دوستان گرامی که هنوز به نمایشگاه نرفتید توصیه می‌کنم حتما یک سری به نمایشگاه بزنید.

    نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها - نمایشگاه - روزنامه - سایت خبری - صراط - دکتر کوچک زاده - نماینده مجلس



  • کلمات کلیدی :
  • چندی پیش در مطلبی از مسابقه‌ای که قرار بود در شبکه آی فیلم (به نام فنون الفوز) پخش شود، انتقاد کردم که مورد عتاب و بعضا بی‌حرمتی‌هایی قرار گرفتم، از خشک مقدس گرفته تا…. در صورتی که حرف اصلی من این بود که چرا تقلید از روی شبکه‌های اماراتی کنیم، افزایش مخاطب به چه قیمتی؟ تا کی صدا و سیمای ما باید کورکورانه تقلید کند؟ چرا ما نباید خودمان باشیم؟ مگر انقلاب نکردیم که اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کنیم؟ چرا نباید دین را در قالب تلویزیون عرضه کنیم؟ دوستان اشتباه نگیرند منظور من این نیست که شب تا صبح سخنرانی پخش کنیم! چه طور بگویم منظورم این است که به جای دین رسانه‌ای، رسانه‌ای دینی داشته باشیم. حالا خدا رو شکر به هر دلیلی بود پخش مسابقه فنون الفوز به صورت موقت یا دائم پس از چهار قسمت متوقف شد.

    اما چند وقتی است مسئله‌ای ذهن من را مشغول خود کرده و این مسئله رکود شدید صدا و سیمای جمهوری اسلامی مخصوصا شبکه‌های 8 گانه آنالوگ است. برای درک این مطلب صرف زمان زیادی لازم نیست. ابتدا از جامعه آماری اطراف خودم شروع کردم خانواده خود و همکاران و دوستان پرس وجوی کوتاهی انجام دادم.

    حدود 2 سالی است که این گیرنده‌های دیجیتالی به بازار آمده‌اند و به مرور زمان استفاده کنندگان آن رو به افزایش است. دارندگان این دستگاه‌ها می‌توانند علاوه بر هشت شبکه آنالوگ شبکه‌های آی فیلم، جام جم 1، پرس تیوی، بازار تیوی، شما، نمایش، مستند و العالم و 10 شبکه رادیویی را دریافت کنند.

    اما نکته جالبی که اگر کمی تحقیق کنید سریع به آن دست می‌یابید، علاقه اعتیاد گونه بینندگان تلویزیون به شبکه آی فیلم است به صورتی که تقریبا عمده وقت بینندگان تلویزیون را به خود اختصاص می‌دهد و چرا آی فیلم این قدر مورد استقبال مردم (مخصوصا خانم‌ها) قرار گرفته است. شبکه‌ای که به پخش فیلم‌های قدیمی و تکراری می‌پردازد و اینجاست که به عمق رکود شبکه‌های آنالوگ می‌رسیم.

    در کشوری که مسئولین آن در تلاش‌اند که کسی سراغ شبکه‌های مبتذل ماهواره‌ای همچون فارسی 1 و من و تو نرود چرا باید صدا و سیما این قدر ضعیف عمل کند که مردمی که نمی‌خواهند ماهواره داشته باشند باید به ناچار پای فیلم‌های تکراری آی فیلم بنشینند.

    آقای ضرغامی -صدا و سیما -سکته -آی فیلم -مهران مدیری -طنز-خنده بازار -مختارنامه -گیرنده دیجیتال -انتقاد -تلویزیون -سریال - آنالوگ -جام جم 1 -برنامه 90 -پرس تیوی -العالم -بازار تیوی -نمایش -شبکه مستند -شبکه شما -صدا و سیمای جمهوری اسلامی -ساختمان پزشکان -

    چرا بعد از رفتن مهران مدیری نباید طنز موفقی تولید شود. من نه حامی مدیری هستم نه مخالف او (شاید بعضا منتقد او نیز باشم)، ولی باید مسئولین صدا و سیما قبول کنند که بعد از طنز‌های مهران مدیری دیگر طنزی که بیشتر مردم را سرگرم کند نداشته‌ایم و اگر برنامه‌هایی هم بوده پر از ایراد و مشکل شرعی و اخلاقی، ازساختمان پزشکان گرفته تا این اواخر برنامه خنده بازار که مراجع به این برنامه اعتراض کردند چرا که رسما به مسخره کردن افراد می‌پرداخت بعد تازه دلیل آوردند که افرادی که مسخره می‌شوند راضی‌اند یا اصلا مسخره نمی‌کنیم، داریم انتقاد می‌کنیم در صورتی که فعل مسخره کردن حرام است و اصلا ربطی ندارد که فرد راضی است یا نه!

    و این سوال بزرگی است که چرا چندی است در صدا و سیما طنز خوبی تولید و پخش نمی‌شود و یا اصولا سریالی که همه را پای تلویزیون بنشاند. به طور مثال سریال‌های فوق العاده ضعیف عید و ماه رمضان امسال که صدای همه را در آورد. تا مختارنامه بود یک تلویزیون بود و مختارنامه و بعد از آن هم سریال شهید بابایی که فعلا با استقبال چندانی روبه رو نشده است. واقعا اگر شبکه سه پخش فوتبال‌های مستقیم و 90 را نداشت بازدید ش همین قدر بود که الان هست.

    واقعا تا کی قرار است با نیروی انتظامی ماهواره‌ها را از روی پشت بام مردم جمع کنیم. چرا نباید صدا و سیمای ما به نحوی برنامه بسازد که همه را می‌خکوب همین چند شبکه محدود کند. چندی پیش در اخبار بود که آقای ضرغامی سکته کرده‌اند که بعد تکذیب شد ولی کم کم دارد باورمان می‌شود که آقای ضرغامی چه بخواهد، چه نخواهد سکته کرده است. (البته آرزوی شفای عاجل ایشان را داریم)

    در پایان دوستان می‌گویند شما همیشه انتقاد می‌کنید که یک مقدار هم راهکار نشان بدهید. تنها جوابی که می‌توانم بدهم این است که راهکار نشان دادن کار من نیست، من خیلی هنر کنم تفاوت بین خوب وبد را تشخیص دهم (آن هم در حد خودم) در این کشور تا دلتان بخواهد تحصیلکرده در زمینه رسانه و ارتباطات داریم، بروید دنبال این‌ها به شما راهکار نشان می‌دهند.

    اما راهکاری که به نظر من می‌رسد این است که صدا و سیما به جای تولید کننده بودن، مدیریت تولید را در دست بگیرد به این صورت که با اعطای امکانات به شرکت‌های خصوصی و حمایت از آنان به عنوان کارفرما عمل کند و از حوزه مدیریت به خرید گزینشی تولیدات رسانه‌ای اقدام کند. زیرا استعداد‌ها و توانایی‌های زیادی برای تولید برنامه رسانه‌ای در بین مردم و خصوصا جوانان علاقه‌مند وجود دارد.

    شادی روح امام و شهدا صلوات



    <   <<   6   7   8      
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی