سفارش تبلیغ
صبا ویژن







این تصاویر صرفا جهت اطلاع است و هیچ ارزش دیگری ندارد!!!

 مجتمع فرهنگی ابوالفتوح رازی

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • رتبه نخست مسابقات تحقیق و پژوهش و دفاعیه کشوری در سال 85 – 84 با محوریت جوان ایرانی و هویت یابی دینی اظهار داشت: وقتی تعداد زیادی اثر با موضوع زن ساخته می شود این نکته را به ذهن متبادر می کند که جایگاه، شخصیت و شرایط زن مذهبی و منتظر نیازمند نوعی بازنگری است.

    آلا توحیدی دارنده رتبه ی نخست مسابقات تحقیق و پژوهش و دفاعیه کشوری در سال 85 – 84 با محوریت جوان ایرانی و هویت یابی دینی در گفتگو با خبرنگار بخش اندیشه آینده روشن در مورد نقش زنان در نهضت انتظار اظهار داشت: ادای دین، در هر نقطه و هر مکانی که حکومت امام زمانی، نیازمند یاری و کمک باشد از وظایف زنان در عصر انتظار است؛ زمانی این ادای دین، در میادین و جبهه های حق علیه باطل احساس می شد، زنان به حق برای مقابله با جنگ تحمیلی از هیچ کمکی دریغ نکردند. 

    وی که رتبه ی دوم مسابقات تحقیق و پژوهش و دفاعیه کشوری 87-86 با محوریت اهمیت ایثار و شهادت در قرآن را نیز در کارنامه پژوهشی خود دارد افزود: پس از جنگ هم سازندگی و خدمت رسانی برای مردم از جمله مسایلی است که زنان با آن روبرو هستند و از همه اینها مهم تر بحث فرهنگی است، تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری از وظایف مهم زنان در عصر انتظار است؛ همین طور برنامه های علمی، پژوهشی که سطح علمی زنان متعهد و انقلابی را ارتقا می بخشد از اصلی ترین رویکرد برنامه های عصر انتظار بویژه تولید علم در زمینه مفاهیم خانواده، حوزه حجاب و عفاف، مقابله با جنگ نرم دشمن و مواردی از این قبیل است.

    ادای دین، در هر نقطه و هر مکانی که حکومت امام زمانی ، نیازمند یاری و کمک باشد از وظایف زنان در عصر انتظار است

     
    توحیدی نقش زنان را در زمینه سازی ظهور بسیار مهم عنوان کرد و افزود: محصول تربیت زنان در عصر ظهور تربیت نسلی مهدی‌باور و مهدی‌یاور است این گام‌ها عمدتاً از زمان انتخاب همسر آغاز و نهایتاً تا پایان دوره جوانی ادامه می‌یابد. 

    رتبه ی نخست مسابقات تحقیق و پژوهش و دفاعیه استانی در سال 86-85 با محوریت «اسلام، حقوق بشر و دموکراسی جهانخواران» در ادامه ضمن بیان این حدیث از پیامبر (ص) که می‌فرماید: «وای بر فرزندان آخرالزمان که پدران هیچ اقدام مؤثری برای آموزش واجبات دینی به آنها انجام نمی‌دهند.» افزود: طبق این سخن گرانقدر بر هر دختر منتظری واجب است در رهنمودهایی که از سوی پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم(ع) در این باره رسیده، معیارهایی بسیار اساسی برای انتخاب همسر را تفکیک و از آن استفاده نماید تا پدر خانواده همچون او در تربیت نسلی زمینه ساز ظهور نقش اساسی داشته باشد. 

    تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری از وظایف مهم زنان در عصر انتظار است

     مدیر تبلیغات «جبهه وبلاگی غدیر» در ادامه افزود: مادر منتظر، برای پرورش یک نسل منتظر، باید با ساز و کارهای تربیت نسل ولایی آگاه باشد و با بصیرت و آگاهی و ایجاد زمینه‌های لازم و از بین بردن موانع و با استعانت از پروردگار، برای تربیت نسل منتظر تلاش کند؛ از این رو عمده‌ترین زمینه سازی های ظهور برای زن منتظر، منتظرپروری است.
    توحیدی در مورد رسانه ها و مهدویت خاطر نشان ساخت: رسانه یکی از ابزارهای تاثیر گذار بر فرهنگ به شمار می روند، اگر رسانه ها این علم را نداشته باشند که ما در یک جنگ همه جانبه فرهنگی به سر می بریم و به همبستگی و یکپارچگی فرهنگی عمومی کشور را ارتقاء ندهند قطعا فرهنگ کشور ما دچار آسیب خواهد شد، پس برای مقابله با جنگ نرم و تببین مهدویت باید به غنی سازی فرهنگ مخاطبان بپردازند. 

    عمده‌ترین زمینه سازی های ظهور برای زن منتظر، منتظرپروری است

    مدیر وبلاگ «ارزشی ها» با بیان این مطلب که نهادینه کردن فرهنگ مهدویت باید دارای یک استراتژی صحیح باشد وگرنه به مقصد موردنظر نخواهیم رسید، در مورد ضرورت حضور زنان در رسانه ها اذعان داشت: رسانه ها آثار خود را با محور قراردادن شخصیت زن می سازند و در تلاشند جلوه‌ای از سیمای زن ایرانی را به تصویر بکشند، اما مساله اصلی میزان هماهنگی این تصویر با شرایط زن در جامعه امروز ماست. 

    وی یادآور شد: متاسفانه در حال حاضر رسانه ی ملی ما به تخریب چهره ی زن مسلمان و منتظر می پردازد مثلا زن محجبه را شخصیتی شلخته، به دور از اجتماع، بی نزاکت، فضول و بداخلاق نشان می دهد؛ یا در بسیاری از فیلمها، زنان موفق در عرصه اجتماعی، مجرد، بیوه، مطلقه و یا در شرف متارکه هستند این شرایط به طور ضمنی القاء می کند که زن موفق نمی تواند همزمان دارای جایگاه خانوادگی  
    مناسبی باشد. 

    نهادینه کردن فرهنگ مهدویت باید دارای یک استراتژی صحیح باشد

     
    توحیدی افزود: این در حالی است که این رسانه قادر است با ارائه تصویر مثبت و سازنده از روابط خانوادگی و اجتماعی زنان مذهبی در زمینه رواج نگرشهای دینی در بین زنان سهم بسزایی داشته باشد.
     
    نویسنده «فصل انتظار» اذعان داشت: باید به خاطر داشت وقتی تعداد زیادی اثر با موضوع زن ساخته می شود این نکته را به ذهن متبادر می کند که جایگاه، شخصیت و شرایط زن مذهبی و منتظر نیازمند نوعی بازنگری است، اما اصل مهم در این زمینه توجه به ریشه های جامعه شناختی و روانشناختی شخصیت زن در اجتماع است. در این زمینه افکار، اندیشه، رفتار و حضور زن مذهبی در رسانه با عنوان تغییر ضروری و لازم می شود.

    رتبه ی نخست مسابقات تحقیق و پژوهش و دفاعیه کشوری در سال 85 – 84 با محوریت جوان ایرانی و هویت یابی دینی در مورد این موضوع که زنان و دختران در بحث جنگ نرم در عصر انتظار چقدر می توانند نقش داشته باشند گفت: یکی از مسایلی که  مورد هجوم مستعمرین فرهنگی در جنگ نرم قرار می گیرد نشانه گرفتن خانواده و زن مسلمان است، در واقع در جنگ نرم هدف اصلی خانواده است، زیرا دشمنان می دانند که اگر خانواده ساخته شود ارزش ها پایبند می شوند و خود به خود در جامعه تاثیر گذار است، همچنین از آنجایی که زن عنصر تاثیرگذار در خانواده است یکی از اهداف جنگ نرم از سوی رسانه های غربی به شمار می رود ،استکبار غربی طی دوران حکومت پهلوی و در عصر حاضر چندین بار اقدام به بی هویت کردن زن مسلمان ایران با اندیشه حذف حجاب کرد که هر بار با حضور زنان غیرتمند به عنوان سربازان جبهه عفاف و حجاب با شکست مواجه شده است.
     
    در حال حاضر رسانه ی ملی ما به تخریب چهره ی زن مسلمان و منتظر می پردازد

    وی افزود: از دیگرصحنه هایی که زنان حضور پر ثمری در آن داشتند روشنگری ها و بصیرت افزایی های فتنه ی 88، شناسایی جریان های پشتیبان این فتنه، نقش رژیم صهیونیستی، آمریکا، اپوزیسیون ضد انقلاب خارج از کشور، کسانی که خود را پیرو خط امام معرفی می کردند اما هیچ بویی از روح خط امام نبرده بودند. شناساندن افرادی که این جریان را در داخل هدایت می کردند در حوزه ی جنگ نرم بود.

    مرجع : خبرگزاری آینده روشن



  • کلمات کلیدی :
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب حجت الاسلام و المسلمین آملی لاریجانی ریاست محترم قوه ی قضاییه ی جمهوری اسلامی ایران

    سلام علیکم

    ما دانشجویان ، طلاب، بسیجیان،اعضای تشکل ها ی فرهنگی و نهادهای مردمی با توجه به اینکه حدود یک سال و چند ماه از جریانات فتنه ی سال88 می گذرد و به دلیل اینکه تا کنون حرکت و اقدام قابل توجهی از دستگاه قضایی کشور در جهت دستگیری، محاکمه و اجرای حکم سران فتنه مشاهده نکرده ایم از شما و دستگاه تحت امر شما به شما که قاضی القضات این مملکت مقدس هستید شکایت می کنیم .

    این عریضه را با دلی خون و چشمی اشکبار از داغ اهانت های عده ای که نه فقط 8 ماه که 16 سال افسار گسیخته و دیوانه وار برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی کردند،آرام آرام پیش رفتند و فتنه ی 88را به وجود آوردند می نگاریم.

    گویی زمانه دوباره تکرار می شود و ما به خونخواهی عاشورا قیام خواهیم کرد .

    گمان مبرید و گمان مبرند که با گذشت یک سال از فاجعه ی عاشورا ی حسینی و هتک حرمت امام مظلوم شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) داغ عزاداران حسینی از این بی حرمتی و اهانت سرد خواهد شد، ما همچنان داغدار عاشوراییم وتا همیشه ی تاریخ این داغ سینه ی ما را خواهد گداخت.

     سران فتنه بدانند این لکه ی ننگ تا ابد بر پیشانی آنان خواهد ماندکه در روز عاشورا و عزای امت آزاده ی اسلام با سوت و کف و هلهله، یزیدوار رقصیدند و صحنه ی عاشورا را در پیش چشمان ما مجسم کردند و هنوز که هنوز است پس از گذشت یک سال با دیدن آن صحنه های اسف بار اشک از دیده ی هر مرد و زن مسلمان و دلداده ای فرو می ریزد که چه بی حیایند اینان که نه تنها حرمت امام راحل عظیم الشأن ، جمهوری اسلامی ، رهبری عزیزتر از جان ما و اصل مترقی ولایت فقیه را نگه نداشتند که گستاخانه و بی شرمانه به حریم قرآن کریم ، خانه ی خدا و حضرت اباعبدالله (ع)جسارت کردند.

    اینان کم بی حرمتی روا نداشته اند که ما به راحتی از گناهانشان بگذریم، مگر خانواده های جوان از دست داده و کسانی که جان خود را کف دست خود گرفتند و در راه آرمان های اسلام به میدان نبرد شتافتند از اینان گذشته اند، مگرفرزندان شهدا که سالها طعم تلخ بی پدری را چشیده اند از اینها گذشته اند، مگر فرزندان جانبازان که جلوی چشمان خود پرپر زدن پدرانشان را دیده اند از اینها گذشته اند، مگر خانواده های آزادگان که سالها انتظاری دردناک را تحمل کردند از اینها گذشته اند، مگر شهدا ، جانبازان وآزادگان از اینها گذشته اند ،مگر بسیجیان و دلدادگان به اسلام، امام ، انقلاب و رهبر عزیز از اینها گذشته اند، مگر این عزیزان از خاتمی ، موسوی ،کروبی ، مهدی هاشمی ، عفت مرعشی ، فائزه هاشمی، موسوی خوئینی ها و زهرا رهنورد گذشته اند که ما بگذریم .

    قوه ی قضاییه تاکنون و به کدام دلیل فقهی و حقوقی تا به حال با رفتار خود اعلام کرده حکم این جنایتکاران و بانیان ریخته شدن خون جوانان ایران اسلامی و خیانت به این مرز و بوم مقدس، اعدام نبوده است. آیا جز اینست که مردم مومن ، قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی ماه 88 و در بیست و دوم بهمن ماه اعدام سران فتنه را از دستگاه قضا خواستار شد.

    سوال ما اینست که چه فرقی میان خاتمی، موسوی ،کروبی ، موسوی خوئینی ها ، زهرا رهنورد ، همسر و فرزندان هاشمی رفسنجانی میان قداره بند ها و چاقوکش هاست؟ که حکم آنها اعدام است و اینان با وجود جرم های اضافه تر یعنی خیانت به وطن ، ایجاد آشوب و اقدام علیه امنیت ملی همچنان آزادانه و بی پروا به فعالیت های خود ادامه می دهند آیا جز این است که اینان 8 ماه تمام همه ی موجودیت نظام را زیر سوال بردند؟  جزای اهانت به رهبر در این مملکت چیست ؟

    آیا فراموش کرده اید در زمان شوم اصلاحات اینان چه بلایی بر سر دین و ایمان و اعتقاد جوانان این مرز و بوم آوردند و چه حرمتها که به واسطه ی حضورآنان بر مسند قدرت شکسته شد ؟

    اگر قوه ی قضاییه در حال بررسی پرونده های آنهاست ، چرا این قدر تعلل می کند و این مصلحت اندیشی از چه روست؟آیا جرم از این واضح تردر حقوق کیفری ما وجود دارد؟چرا اقتدار ایران اسلامی را به ایادی کفر نشان نمی دهید؟ اگر شما باز هم صبر دارید و منتظر برگشت اینان به دامان نظام هستید ، ما صبرمان لبریز شده است چرا که اینها ندانسته و از روی نادانی شروع به فتنه جویی و اقدام به براندازی نکرده اند ، که هرچه کرده اند کاملا برنامه ریزی شده ، از روی عداوت بوده پس چگونه می توان به بازگشتشان امیدوار بود . 

    جناب آقای آملی سران فتنه مجرم ترند یا آن تفاله هایی که دستگیر شدند و برایشان حکم بریده شد؟ مگر مسئولان قوه ی قضاییه بارها نگفته اند هدف ما در برخورد با جرایم برخورد با دانه درشت هاست مگر از اینها دانه درشت تر هم در این مملکت وجود دارد که هرکجا می روی جای پای منحوسشان دیده می شود از رشوه ها و مفاسد کلان اقتصادی گرفته تا اقدام علیه امنیت ملی .

    دلیل این همه اهمال و سستی چیست؟ مگر پس از وقایع تلخ عاشورای 88 قوه ی قضاییه بارها اعلام نکرد آشوبگران عاشورا محاربند و حکمشان اعدام است ؟ چند هفته ی پیاپی تصاویر آشوبگران از رسانه ی ملی پخش شد ؟ چرا سران آشوبگران عاشورا اعدام نشدند ؟ حکم تجاوز به عنف ،آشوبگری ،حمل سلاح سرد و گرم ،قتل و غارت ، اقدام علیه امنیت ملی در قانون ما چیزی جز اعدام است؟

     دستگاه اطلاعاتی ایران چگونه شهرام جزایری و ریگی را در آن سوی مرزها دستگیر و تعقیب می کند اما از دستگیر کردن مهدی هاشمی که آزادانه در دنیا در حال تردد است، عاجز است ؟ قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را ؟

    مگر هم اینان نبودند که شهرام جزایری را از زندان فراری دادند و از کشور خارج کردند ؟آیا برایشان کاری دارد که دیگران را هم از کشور خارج کنند؟ با این وضعیت آیا فقط ممنوع الخروج کردن سران فتنه کارگشاست؟ بسیار کوته فکرانه و ساده لوحانه است اگرفکر کنیم با حکم ممنوع الخروج شدن ، این منافقان به فکر خروج از مرزها نمی افتند. قوه ی قضاییه در موردآنان آنقد رکوتاهی کرده است که کارشان به جایی رسیده و بی شرمی را به حدی رسانده اند که گستاخانه برای جمهوری اسلامی تعیین تکلیف می کنند و شرط می گذارند.

    ما افسران جنگ نرم به فرموده ی مولایمان خود را در کانون جهان می بینیم و هوشمندانه و آگاهانه وقایع کشور را رصد می کنیم خوب می دانیم چه کسانی در این جریانات پایشان لنگید و سست شد وچه کسانی آب در آسیاب دشمن ریختند. خوب می فهمیم که دلیل این همه نأکید رهبر عزیزمان در اکثر سخنرانیها بر درس گرفتن از فتنه ی 88 چیست ؟

     اگر همه ی زوایای این فتنه به مردم باز شناسانده نشود بیم آن می رود که با گذشت زمان سران فتنه بوقلمون صفت رنگ بازند و باز مدعی شوند ؟و در حال حاضر تنها راه جلوگیری از بوجود آمدن چنین پیشامد هایی محاکمه ی سران فتنه و بازخوانی مکرر این وقایع است ، تا مردم دچار فراموشی زمانی نشوند .

     ما جوانان ایران اسلامی مطالبه گریم و طالب حق و عدالت ، ما هرگز از این اراذل نگذشته و نخواهیم گذشت و تا محاکمه علنی و اجرای حکم و اعدام همه ی سران فتنه از پای نمی نشینیم و خواسته های خود را هر بار تکرار می کنیم .

    آقای آملی لاریجانی پاسخ دلهای شکسته ، اشکها و دل نگرانیهای 8 ماهه ی ما را که خواهد داد .

    جناب آقای آملی لاریجانی! مطمئن باشید این مطلبه ی ملت ایران از شمابه عنوان سکاندار دستگاه قضاست . اگر هرچه سریعتر به آن جامه ی عمل پوشیدید که فبها وگر نه در صورت مشاهده ی هر گونه اهمال و سستی و مصلحت اندیشی های نابه جا و محافظه کارانه از قبیل آنچه که تاکنون روی داده است .شکایت و ناله ی خود را از دست شما به محضر رهبر معظم انقلاب خواهیم برد تا هم ایشان داد ملت ایران را از شما ، دستگاه قضا و سران فتنه بستاند .

    این گردباد های به غیرت در آمده     تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

    ای رهبرا به پای دفاع از حریمتان          مردم دریغ از سر و از جان نمی کنند

    سلام تعدادی از دانشجویان طلاب خانواده های ایثارگران و بسیجیان نامه ای در اعتراض به تعلل دستگاه قضا در محاکمه ی سران فتنه خطاب به آقای آملی لاریجانی تنظیم کرده اند در صورت موافقت نامه را امضا  کرده و به دوستان و آشنایان خود اطلاع دهید ولیست اسامی تشکلها و نهادها را  تا 30دیماه به آدرس زیر ایمیل کنید باتشکر

     

     



  • کلمات کلیدی :
  • همان‌طور که می‌دانید قیام خونین حضرت ابا‌عبد‌الله‌الحسین (علیه‌السلام) پر از نکات و تلنگر های قابل توجی است که شنیده‌ها و دانسته‌های ما از آن قطره‌ای از اقیانوس است .

    اما افسوس که کمتر پیش می‌آید تا در همان اندکی که می‌دانیم تامل کنیم ... !

    در آستانه‌ی ورود به روز‌های ماتم شیعیان ، محرم سال 1389 بر آن شدیم تا با توانایی ناچیز خود گامی هرچند کوچک در راستای ترویج و تعمیق باور های عاشورایی‌مان برداریم ... !

    ما مجموعه‌ای از جملات تامل‌برانگیز عاشورایی را برای شما آماده کرده‌ایم تا با قرار دادن کد زیر در وبلاگ یا سایت‌تان ، این جملات را در معرض دید بازدیدکنندگان خود قرار دهید و شما نیز سهمی در این حرکت حسینی داشته باشید ... !

    کد ذیر را در هر جایی از سایت یا وبلاگ خود که مایلید جمله‌های عاشورایی آنجا نمایش داده شود قرار دهید :

    خروجی این کد بصورت خام تهیه شده است تا بتوانید به راحتی شکل و الگوی مورد نظر خود را در متن ایجاد کنید .

    در صورتی که نیاز به کمک یا راهنمایی داشتید خوشحال می‌شویم پاسخگوی شما باشیم !

    یا حسین (علیه‌السلام)

    باقرار دادن این پست در وبسایتهای خود و معرفی به دوستانتان ما را حمایت کنید

    این طرح تحت حمایت جبهه وبلاگی غدیر می باشد



  • کلمات کلیدی :
  •  صندوق کلاریون تولیدکننده مستند جهاد سوم، در جدیدترین پروژه "ایران هراسی اتمی " با تلفیق دو واژه ایران و اورانیوم، مستند "ایرانیوم " را ساخته که ایران را خطرناک‌ترین تهدید اتمی جهان معرفی کرده است.

     

     صندوق کلاریون تولیدکننده مستند جهاد سوم، در حال تولید یک مستند جدیدی است که ایران را "تهدید هسته‌ای " معرفی کرده است.

    در سایت این مستند ادعا شده است: از شروع انقلاب اسلامی در سال 1979 ایران دشمنی تمام‎عیاری را برای غرب به نمایش گذاشته و با ایدئولوژی افراطی خود بیشتر از 30 سال است که جهان را تهدید می‌کند ما معتقدیم که این مستند مهمترین و به موقع‌ترین فیلمی است که ما می‌توانیم درحال حاضر بسازیم.

    تهیه کنندگان این مستند ادعا کرده اند: فیلم 45 دقیقه‌ای ما اصول انقلاب را توضیح می‌دهد و به صورت تصویری دشمنی و خشونت ابراز شده توسط رهبران ایران را به نمایش می‌گذارد، فیلم به طور مستند نیات سوء رفتاری رژیم نسبت به شهروندان را به ترتیب تاریخی شرح خواهد داد و استفاده رژیم از ترور در خارج برای تحمیل کردن ضربات مرگبار نسبت به دشمنان خودساخته را به تصویر می‌کشد.

    در این مستند که دقیقاً با هدف ایران‎هراسی تهیه شده، ادعا شده است: اکنون 30 سال از شروع انقلاب ایران می‌گذرد و ایران در آستانه هسته‌ای شدن می‌باشد، بر اساس بعضی تخمین‌ها، ایران کمتر از یک سال دیگر تا تولید یک سلاح هسته‌ای فاصله دارد و شاید هم کمتر، ایران به طور نامتناقض سعی در پنهان کردن نیات و پیشرفتش در برنامه هسته‌ای‌ خود دارد و یک بازی محتاطانه و در عین حال تهاجمی و زیرکانه را به صورت دیپلماسی فریبنده در دستور کار قرار داده است.

    تهیه کنندگان مستند ایرانیوم همچنین مدعی شده‌اند: توسعه برنامه هسته‌ای ایران فقط به خطرات بزرگ قبلی ایران اضافه می‌کند، سناریوهای تهدیدات متعدد مطرح‎شده از طریق یک ایران هسته‌ای نیز کاملا واقعی و وحشت‌انگیز است، در تمام این مدت، قدرت‌های غربی و به ویژه آمریکا نسبت به مقاصد سوء رژیم ایران هشدار داده‌اند اما در عین حال بانک‌های غرب، شرکت‌ها و حتی دولت‌ها به خاطر میادین نفتی و دیگر منافع اقتصادی از انقلاب ایران حمایت کردند.

    همچنین تهیه کنندگان در سایت ایرانیوم ادعا کرده‌اند که همه این مسائل دلایلی است که باعث شده مذاکرات دیپلماتیک با ایران از سال 1979 شکست بخورد و احتمالاً باز هم شکست خواهد خورد.

    تهیه کنندگان ادعا کرده‎اند: این فیلم یک سری پیشنهادات برای مقابله با این تهدید ارائه می‌کند، فیلم گروه‌های ذی‎نفع و ذی‎نفوذ و تصمیم گیرندگان آمریکا را مورد هدف قرار می‌دهد. بعد از دیدن فیلم، عموم مردم قادر خواهند بود که ذات خطرناک تهدیدات را درک کنند و جنبشی که هدفش جلوگیری از پیشرفت بیشتر نظام ایران و زرادخانه هسته‌ای این کشور است، تقویت شود.

    در پایان این مستند ادعا شده است: با مدارکی که پشت ایدئولوژی اسلامی رهبران ایران است، "ایرانیوم " سناریوهایی را که ممکن است در صورت هسته‌ای شدن این کشور تندرو با آن مواجه شویم به تصویر می‌کشد و توضیح می‌دهد.

    در این مستند با افرادی همچون "آر. جیمز وولسی "(R. James Woolsey) رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی(CIA، "الیوت انجل " (Eliot Engel) نماینده دموکرات در کنگره، "پرفسور برنارد لوئیس " (Bernard Lewis) از دانشگاه پرینستون، "سناتور جان کیل " (Jon Kyl) نماینده جمهوری‌خواهان از آریزونا، "محسن سازگارا " (Moshen Sazegara) ضدانقلاب فراری به خارج از کشور مصاحبه شده است



  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی