سفارش تبلیغ
صبا ویژن







من به آیت الله خزعلی افتخار می کنم او از آزمایش الهی در خصوص فرزندانش موفق بیرون آمد بر خلاف بعضی از بزرگان دیگر که حاضرند بخاطر فرزندان ناخلفشان انقلاب را هم به تاراج بدهند او تن به خفت تحمل فرزند ناخلفی مثل مهدی هاشمی نمی دهد حاضر نمی شود با فتنه گران و خائنین به انقلاب بر سر یک سفره بنشیند مهدی خزعلی باید برود بمیرد باید دق کند که پدرش او را سر سوزنی قبول ندارد و او همراه با فتنه گران منفور پدر و منفور انقلابی ترین مردم جهان است .

امتناع اعتراض‌آمیز آیت‌الله خزعلی از حضور در عروسی نوه‌اش
حضور برخی سران گروهک‌ها و فتنه‌گران در مراسم عروسی نوه آیت‌الله خزعلی باعث امتناع ایشان از حضور در این مراسم شد.
در این مراسم ابراهیم یزدی رئیس گروهک نهضت ‌آزادی در کنار خاتمی حضور داشت. این طیف مدتی است که مهدی خزعلی را به بازی گرفته‌اند. بنابر گزارش رسانه‌های حامی فتنه سبز، آیت‌الله خزعلی اعلام کرده بود به خاطر حضور فتنه‌گران و افراطیون در این مراسم شرکت نمی‌کند.
گفتنی است عناصر ورشکسته سیاسی نظیر خاتمی و ابراهیم یزدی طی سال‌های اخیر به اعتبار انزوای شدید، از مراسم ختم و عروسی برای خودنمایی و ابراز وجود استفاده می‌کنند.



نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]
هوالمحبوب
با سلام
بالاخره دادگاه آقازاده ای که بیشترین تخلفات اقتصادی را در دوران بعد از انقلاب داشته و خود و خواهر و برادرانش رفتاری متکبرانه و از سر غرور با مردم داشته و مردم را به چشم رعیت نگاه کرده و استفاده از رانت و بیت والمال قلدری در مقابل قانون و مردم را حق مسلم خود می پندارند لحظاتی پیش توسط قوه قضاییه شجاع جمهوری اسلامی ایران آغاز شد امیدواریم قوه قضاییه بدون توجه به فشارها و تهدیدها  و توصیه ها تنها از منظر قانون وعدالت این آقازاده  را محاکمه و حکمی عادلانه برایش صادر کند تا مردم عزمان باور کنند در نظام جمهوری اسلامی این عدالت است که حرف اول و آخر را می زند و در پیشگاه قانون هیچ کس در هر مقام و هر لباسی هم که باشد یا فرزند هر کس که باشد با مردم عادی فرقی نمی کند و همه در پیشگاه قانون بر اساس جکم الهی و قانون اساسی جمهوری اسلامی برابرند .
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، لحظاتی قبل مهدی هاشمی در دادسرای عمومی در دادگاه انقلاب حضور یافت.
آخرین جلسه‌ دادگاه پرونده مهدی هاشمی که به اتهام اقدام علیه امنیت ملی تشکیل شده بود، 15 اردیبهشت سال گذشته بود.
این جلسه دادگاه همانند جلسات قبلی دادگاه غیر علنی و بدون حضور رسانه‌ها برگزار خواهد شد.
قبل از ورود به جلسه دادگاه پوربابایی یکی از وکلای مهدی هاشمی در پاسخ به سوال ایسنا، در مورد این که نظرتان در رابطه با برگزاری جلسه دادگاه چیست؟ گفت:‌ ان‌شاءالله قانونی عمل کنند.
در این جلسه از دادگاه یاسر و فائزه هاشمی نیز برادر خود را همراهی می‌کردند.
دادگاه مهدی هاشمی



نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

هوالمحبوب

قوه قضاییه بالاخره با همه فشارهایی که به آن وارد می شد بدون هراس از باندهای قدرت و ثروت شجاعانه محاکمه مهدی هاشمی را کلید زد من به صلابت قوه قضاییه درود می فرستم محاکمه آقازاده هایی که دهها اتهام اقتصادی دارند یکی از مطالبات اصلی مردم در طول بیست و چند سال گذشته است هر چند آقازاده ها سعی کردند و می کنند اتهامات اقتصادی خود را در پس اتهامات سیاسی و امنیتی خود پنهان کنند اما همه مردم می دانند این آقازاده و دیگر آقازاده ها از بانیان اصلی مشکلات اقتصادی و مروجین رانت خواری و مفاسد اقتصادی در کشور و از کسانی هستند که با نامردی تمام در طول  8 سال ریاست جمهوری دولت نهم و دهم برای اینکه تا حدودی دستشان از ثروت ملت کوتاه شده بود گرای تحریم بیشتر مردم ایران را با تحت فشار گذاشتن مردم و با هدف  دوری مردم از خواسته های قانونی خود به دشمنان قسم خورده این انقلاب دادند و خباثتشان بیشتر زمانی بیشتر مشخص شد که حتی گرای تحریم دارو را هم به دشمنان انقلاب اسلامی دادند و سالها در خارج از کشور فرماندهی فشارهای اقتصادی بر مردم را برعهده داشتند همه اینها برای این بود که از مردم ایران بخاطر مخالفتهایشان با مفاصد اقتصادی آنها انتقام بگیرند

بنده به عنوان یک رزمنده دوران دفاع مقدس به عنوان کسی که همه عمرش را در راه پیروزی و حفظ انقلاب تلاش کرده به عنوان عضوی از جامعه از قوه قضاییه تشکر می کنم و امیدوارم قوه قضاییه  قاطعانه و با عداالت از حقوق مردم دفاع و مفسدین گردن کلفت اقتصادی را که امروز خود را پشت خواستهای سیاسی پنهان کرده اند را محاکمه و مجازات کند و بنده محاکمه مهدی هاشمی را به فال نیک گرفته و حمایت شخصی خویش را با همه وجود از قوه قضاییه اعلام می کنم  و امیدوارم هرگز بخاطر فشارهای باندهای قدرت و ثروت از محاکمه و به مجازات رساندن این مفسدین اقتصادی کوتاه نیاید .

دادستان کل کشور حجت الاسلام اژه ای زمان مجاکمه مهدی هاشمی را اعلام کرد و در مصاحبه اش اعلام کرد

اژه‌ای در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه خطیب جمعه هفته گذشته در خصوص علت طولانی شدن پرونده مهدی هاشمی و فشارهایی که بر قوه قضائیه آورده می‌شود، گفت: صاحبان قدرت و ثروت همیشه به دستگاه قضایی برای پرونده‌هایی فشار می‌آورند ولی مهم این است که این فشارها بر قوه قضائیه تاثیری نمی‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه فشارهایی از سوی صاحبان قدرت و ثروت وجود دارد تاکید کرد و گفت: این افراد از طریق جو‌سازی‌های رسانه‌ای از طریق گرفتن چندین وکیل اشکالاتی را بر پرونده وارد می‌کنند تا با این اقدام پرونده را به تعویق بیندازند.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه برای هر فردی گرفتن چند وکیل مقدور نیست، گفت: ولی ثروتمندان می‌توانند چندین وکیل بگیرند و با خلل در پرونده‌ها موجب تعویق آن شوند.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: بنده به هیچ وجه رد نمی‌کنم که فشارهایی بر روی قوه قضائیه نیست.
وی ادامه داد: در پرونده عنوان شده بخشی از مسائل مربوط به داخل و خارج از کشور بوده است و بررسی آن زمان‌بر بوده و فشارهایی نیز در این حیث وارد شده است.

سخنگوی قوه قضاییه در مورد نقص‌های گرفته شده در پرونده مهدی هاشمی خاطرنشان کرد: نقصی که بر پرونده گرفته می‌شود در این پرونده بسیار کثیر بوده و دادستان و بازپرس مطرح می‌کنند که این نقص وارد هست یا نیست.

وی ادامه داد: پاره‌ای از موارد اختلاف سلیقه است ولی به هر حال نواقص را رفع می‌کنیم تا در پرونده‌ای که به دادگاه ارجاع می‌شود نقصی نباشد



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]
    هوالمحبوب

    وقتی سران فتنه 88 کسانی که همه چیزشان بر اساس دروغ بنا شده است محاکمه و مجازات نمی شوند باید هم امروز خود را طلبکار این انقلاب بدانند.
    در این میان افاضات فتنه گری از جمع فتنه گران مایه ننگ است اما آقای دستغیب این را بداند ما هنوز بر مطالبه خود در محاکمه شخص وی در همراهی با فتنه گران و خیانت به انقلاب اصرار داریم  و هرگز از خواسته خود کوتاه نمی آییم ما شما را خائن به این انقلاب و انقلابیون این سرزمین و همراه با دشمنان این نظام می دانیم و می گوییم  این شما هستید که معتقد به دیکتاتوری هستید این شما هستید که خواستار کودتا بودید این شما بودید که ارزشی برای مردم سالاری دینی قائل نبودید و رای مردم را بی ارزش کردید این شما هستید که همه دشمنان اسلام و انقلاب برایتان هورا می کشند این شما هستید که رادیوهای بیگانه و دشمن این انقلاب از شما مویز می گویند این شما هستید که با فتنه گری باعث شهادت تعدادی از بهترین جوانان این سرزمین شدید این شما هستید که باعث خسارتهای مالی و معنوی و سیاسی فوق العاده که خواسته دشمنان این انقلاب بود  شدید و همه انها را به انقلاب تحمیل کردید،  حال طلبکار هم هستید ؟!!!! .

    نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان: ماجرای سال 88 یک کودتا بود!

    به گزارش جهان، آقای علی‌محمد دستغیب نماینده شیراز در مجلس خبرگان و از حامیان جریان فتنه اخیرا نامه‌ تندی به رئیس جمهور نوشته و در آن آورده است که من چند بار نامه نوشته‌ام ولی جواب ندادید، شما هم دارید راه را اشتباه می‌روید. شما در پیروزی‌تان در انتخابات مدیون موسوی هستید. مردم را فراموش نکنید‌، کسانی که به شما رای داده‌اند در مراسم بعد از پیروزی شما همیشه درباره رفع حصر سخن گفته‌اند. الان هر کس در کشور اعتراض می‌کند، سریع زندانی می‌شود!

    وی نوشته که ماجرای سال 88 یک کودتا بود. الان شما سکوت کرده‎اید و روند را اصلاح نمی‌کنید و در برابر ملت و قانون اساسی مسؤول هستید.




    مطلب مرتبط با این موضوع ...



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]

    هوالمحبوب
    دوستان می خواهم بدانم فاحشه به چه کسی می گویند ؟
    آیا زنی که براحتی از ارتباطاتش با مردان دیگر می گوید و بر این ارتباطات غیرشرعی صحه گذاشته و با افتخار از آن یاد می کند فاحشه نیست ؟
    آیا زنی که بر خلاف احکام صریح قرآن کریم و همه آموزه های دینی زنان میهن ما را به برداشتن حجاب در انظار عمومی جامعه و نشان دادن تصاویر بی حجابی در شبکه های اجتماعی دعوت می کند فاحشه نیست ؟
    آیا زنی که خود نیز حجاب این اصل مسلم در اسلام را رد کرده و سعی در اشاعه فرهنگ بی حجابی دارد فاحشه نیست ؟
    آیا کسی که بقول خودش بنیان گذار صفحه فیس بوکی آزادیهای یواشکی است فاحشه نیست ؟
    و آیا فحشا فقط در خصوص ارتباط غیرشرعی یک زن با یک مرد و یا مردان متعدد صدق می کند؟
    خواهشا مستدل پاسخ مرا بدهید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی