سفارش تبلیغ
صبا ویژن







فراق یار....»
90/7/7 12:0 ص

ابا صالح!

روزها آمدند ، رفتند و مرا در حسرت خوشی های با تو بودن جا گذاردند؛ای امام من ای بهتـرین

 درمهشیـد شب با صدای پچ پچ ستارگان،درخشش لحظه ای شهاب و سازهامان که نغمه های غم را با کوک شادی می خوانند . به تو می اندیشم که در فراسوی بیکران غمها حجت زمانی . به تو می اندیشم به باغچه ای که در عین کوچکی پر از یـاس است ، یاسـهایی که هر روز عِطرشـان روز ظهـورت را برایم متجـلی می سازد.  

به تو می اندیشم و به لظات سـبز وباشکوه با تو بودن ، به لحظاتی که نه در فراخور اندیشه اند . به تو می اندیشم که توان شکستن طلسم اسارتم را در دست داری . به تو می اندیشم ای سبز قبا و ای گمشده در هستها و نیستهای من . به تو که در فراسوی بیکران نیکیـها در حصار غیبت مانده ای ، به توای نرگس طاها . به تو ای آغاز هستی و ای فرخنده مهمان دلها . به تو می اندیشم و به ظهوری که در گلوگاه انتظار فشرده شده و به ترنّـم عشق که در قفای نگاه منتظرانه ات پنهان است به راستی من منتظرم یا تو ؟ ترا که می دانم منتـظری، باشد که خزان جهان با تو بهار گردد و من امیدوارم شاید منتـظرم بخـوانند .

چقدر منتـظرم خدا کند که بیـایی

                                         نشسته پشت درم من  خداکند که بیـایی

غریب مانده ام اینجا غریب مثل پرسـتو

                                        شکـسته بال و پر من  خدا کند که بیـایی

از آن درخت شکـسته از آن پرنده خسته

                                        هنوز خسته ترم من   خداکند که بیـایی  



  • کلمات کلیدی :
  • مردانی شاعری بود عاشق امام حسین(ع) و اهل بیت(ع)،  از دیار سلمان فارسی  , کازرون .
    کسی که نفس و قلمش به عشق اهل بیت می تپید.
    اما این روز ها یادش مانده و مقبره ای ....
    نامش را دیگران نان می کنند، کنگره می گیرند، انجمن می گذارند و ....می روند و فقط صحبت می کنند.
    نمی بینند که بر سر مقبره اش به جای "یاسین و فاتحه" دف می زنند و خنده می کنند و عشوه می آیند.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • آنها که فوتبالی هستند وپیگیر،قصه رنگها وطرح های متفاوت پیراهن ها در این بازی را میدانند وچندان دور از انتظار نبوده ولی نوآوری وحرکت خلاقانه شهرداری تهران در  نوع خویش بی نظیر بود تا  حدی که مفسر وتحلیلگر قدیمی  فوتبال با تعجب بیان نمود که تا کنون در هیچ جای دنیا این حرکت را ندیده است که شهرداری در یک بازی حامی یک تیم باشد.
    در هنگامی که شعار خصوصی سازی  فوتبال مطرح است و با جدیت دنبال می گردد این حرکت چه مفهومی دارد؟
    حمایت یک ارگان دولتی   وصرف چنین هزینه های گزاف؟
    البته در شهرهای دیگر کشور وهمین تهران تیمهای زیر مجموعه شهرداری  وجود دارد  حال که قرار بر کار فرهنگی وحمایت مالی از ورزش  و ورزشکاران است .حمایت از یک تیم پرحامی وپر طرفدار  آن هم در چنین بازی حساسی  که برابر با سرمایه چند سال تیم شهرداری تهران می باشد چه لزومی داشت؟
    البته با توجه به برگزاری  وحمایت از جشنهای پر خرج ماههای اخیر توسط آقای شهردار این حرکت نیز قابل توجیه می باشد.به هر حال تعجب نکنید اگر به همین زودی شاهد حضور آقای شهردار در پشت تریبون برنامه نود جهت ارایه برنامه ها و کارکردهای فرهنگی انجام شده ایشان بودید!!!!!!!!!!!!



  • کلمات کلیدی :
  • چند ماهی بیشتر به پایان دوره چهار ساله مجلس نمانده است وآهنگ تبلیغات مجلس جدید نیز به گوش می رسد.
    مجلسی که با شعارعدالت محوری آغاز شد.قصد بر زیر سوال بردن این شعار دهن پر کن را ندارم.
    ولی حال که به مصوبات و طرح های نیمه تمام آن نگاه میکنم.
    پیشنهاد طرح خود نظارتی مجلسیان بیش از همه به چشم می آید .
    جالب است که کمیسیونها وگروههای فراوانی در این دوره ریز ودرشت ها را از ذره بین گذراندند، استیضاح کردند،باطل کردند ،کنار گذاشتند.....ولی انگار این حضرات مجلسی نظارت را بر مذاق گوارایشان خوش ندانسته که حتی اولویت تصویب افزایش تعطیلات مدارس را بر تصویب این طرح بیشتر میدانند.
    به هر حال چند صباح دیگر هم خواهد گذشت .باشد که یادگاری خوب برای مجلس آینده باشد وآیندگان از نظارت نهراسند.
    به یاد حدیثی از امام صادق (ع) افتادم که فرمودند: آنچه برای خود نمیپسندی برای دیگران هم مپسند وآن چه را که برای دیگران میپسندی برای خود هم بپسند.



  • کلمات کلیدی :
  • همیشه و همواره سخنان  ورهنمود های خلف صالح خمینی راهگشا  وچاره ساز بوده است سخنانی که همچون روح تازه کالبد عاشقان ولایت  را تکاپو در می آورد. این نوشته نگرشی بر سخنان رهبر معظم انقلاب ودغدغه های نهفته در آن از دیدگاه حقیر است باشد که نقطه نظرات ونقد های دوستان نکات از قلم افتاده را باز گو سازد.

    1-حساس ترین فراز از سخنان رهبر فرزانه انقلاب اشارات و تصریحات معظم له بر مسئله ی وحدت و اتفاق نظر و عملکرد همگان حول محور آرمان های انقلاب و نظام اسلامی بود رئوس این فراز ارزشمند بر سه موضوع مغفول تکیه داشت ؛" آتش افروزی های سیاسی و دامن زدن به اختلاف ها" ، "جذب حداکثری و دفع حداقلی" ، "فریضه بودن وحدت و همدلی میان مسئولان" .
    . - موضوع آتش افروزی های سیاسی و بهره برداری دشمنان از اختلاف میان مسئولان و مردم از پررنگ ترین نکاتی بود که برای به ثمر نشستن وحدت در کشور توسط مقام معظم رهبری مورد مداقِّه قرار گرفت. مروری بر کارنامه روزهای مشرف بر انتخابات دهم ریاست جمهوری تاکنون گواه خوبی است برای وقوف بر این نکته که بزرگ ترین دلشادی دشمنان در وقایع پدید آمده در روزهای پس از انتخابات، اختلاف و تشتنجی بود که میان حامیان نامزدهای انتخاباتی رخ داده و به مرور و با هدایت دشمنان تبدیل به اختلاف مبنایی و پس از آن به جولانگاهی برای دخالت دشمنان و عناصر ضد انقلاب مبدل شد.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3      
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی