سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 ابد والله ما ننسی حسینا/  حــــــی عــــلی العـــزا فــی مـــاتم الحســــــــــین علیه‌السلام

 ما از این اجتماعات استفاده مى‏کنیم. ما از آن «اللَّه اکبر» ها، ملت ما از آن «اللَّه اکبر» ها استفاده کرد. آن «اللَّه اکبر» ها را باید حفظ بکنیم. این مظاهر و شعائر و امورى که در اسلام در آن سفارش شده باید فکر کنید که اینها یک مساله سطحى نبوده است که مى‏خواستند جمع بشوند و گریه کنند، خیر. ما ملت گریه سیاسى هستیم، ما ملتى هستیم که با همین اشکها سیل جریان می‌‏دهیم و خرد مى‏کنیم سدهایى را که در مقابل اسلام ایستاده است.

بار دیگر گردش روزگار ماه محرم را به ما رساند، ماه غربت حسین و تنهایی زینب را، ماه دلاورمردی عباس و شجاعت علی اکبر را؛ ماهی که اگر به هوش باشی و به گوش، بعد از گذشت قرن ها از آن، صدای «هل من ناصر ینصرنی» حسین(ع) را از زبان امام غائبت خواهی شنید.

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    جبهه وبلاگی غدیر آغاز کرد

    رابطه با آمریکا؛ بی‌نفع پرضرر

    در جامعه امروز ما برخی افراد و جریان‌های فکری و سیاسی در تلاش‌اند تا به مردم و مسئولین القا کنند که رابطه با آمریکا فواید زیادی دارد و در سطح بالاتر زندگی بدون ارتباط با آمریکا امکان ناپذیر است، و در این راه از شعارهایی چون اسلام رحمانی، صلح حسنی و ... یاد می‌کنند و هیچ ابایی از تحریف خطوط اصلی انقلاب و حتی مطرح کردن شعارهای ضدعقلانی ندارند، متاسفانه این طرز تفکر و ادبیات در میان مسئولین نیز در حال گسترش است؛ به حدی که بعضاً به شکلی اغراق آمیز و غیرعقلانی حتی مسئله (آب خوردن) مردم را به دوستی با آمریکا پیوند می‌دهند.

    برخی دیگر نیز با مطرح کردن بهانه‌هایی همچون دهکده جهانی و جامعه بین‌المللی و مبحث جهان وطنی حاضرند از استقلال کشور که در واقع همان آزادی در سطح یک ملت است کوتاه بیایند.

    در این فضا، کمپین مبارزه با نفوذ آمریکا بنا دارد تا به صورت فشرده فکت‌ها و واقعیت‌هایی را با موضوع (رابطه با آمریکا، رابطه‌ی بی‌نفع و پرضرر) منتشر کند و به شکلی عقلانی به تبیین این نکته بپردازد که رابطه با آمریکا در تک‌تک زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، نظامی و علمی و ... در بهترین حالت یک رابطه بی‌نفع است و در عمده‌ی موارد به رابطه‌ای پرضرر تبدیل می‌شود.

    شیوه فعالیت این کمپین بر اساس چهار هش‌تگ در شبکه‌های اجتماعی است و از همه دوستان دعوت می‌شود مستندات خود را با این هش‌تگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند تا این مفاهیم به گفتمان عمومی جامعه تبدیل گردد:

    #بی‌نفع              #پرضرر            #مذاکره_با_آمریکا            #نفوذ 

    همراهان جنبش

    پایگاه اینترنتی امام خامنه‌ای | رجانیوز | پایگاه خبری فرهنگ انقلاب اسلامی | بچه‌های قلم | تریبون مستضعفین | دکترسلام | باشگاه استراتژیست‌های جوان | خبرگزاری دانشجوپایگاه خبری تحلیلی صبح توس | شبکه اطلاع رسانی دانا | گرداب | جبهه وبلاگی غدیر | عمارنامه | موسسه طلوع حق | سفیرفیلم | خانه طراحان انقلاب اسلامی | خیبرآنلاین | 598 | بیان معنوی

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    بیانیه جبهه وبلاگی غدیر

    بیانیه هفتمین سالگرد تاسیس ،حمایت از تحصن غیرت


    الحمدالله الذی جعلنامن المتمسکین بولایت علی ابن ابیطالب (ع) 

    إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ ?
    سوره فصلت ، آیه 30
    بر آنان که گفتند : پروردگار ما الله است و پایداری ورزیدند، فرشتگان فرود می‏آیند که مترسید و غمگین مباشید،
    شما را به بهشتی که وعده داده بودند بشارت است.

    ضمن عرض تبریک بمناسبت عید الله اکبر عید امامت و ولایت به اطلاع می‌رساند

    خداوند توفیق داد تاهفتمین سالگرد تاسیس جبهه وبلاگی غدیر را به همه دوستان و یاران و همراهان و اعضای همیشه ثابت قدم جبهه تبریک و شاد باش بگوییم.

    و اما امسال عید الله اکبر مصادف با ایام حزن و اندوه ازدست دادن عزیزانمان در فاجعه منا در حج ابراهیمی شد،و زخم این درد بر دلهامان عمیق و جانکاه ست ، ودر این میانه  دست دوستی به سوی دشمنان جنایتکارو جلاد زمانه چقدر میتواند این زخم را عمیق تر کند.واگر دقت و اقتدار و صلابت رهبری انقلاب نبود تحمل این همه درد چه سخت و چه بسا غیر قابل تحمل بود .ما با حضور و ایستادگی در خط ولایت میتوانیم هم بر گرفتن حقوق خود و هم برای دفاع از آرمانها و ارزشهای اعتقادی وملی خودپافشاری کرده و با حمایت و یاری به همه مظلومین جهان در به بوجود اوردن دنیایی بدون ظلم و ستم  نقش ارزنده ای را ایفا کنیم.

    جبهه وبلاگی غدیر نیز از اعتراض خودجوش به باز کردن مسیر نفوذ از طریق برجام را که فرزندان ولایتمدار متخصن در جلوی خانه ملت ،فعالان سیاسی – فرهنگی و دانشجویی ،طلبه متحصن در مقابل مجلس پیوستند،حضور جانباز 70درصدی که از جانب رهبر انقلاب مامور ابلاغ پیام به نمایندگان شد، اعضای مرکزی جنبش عدالتخواه و بسیج دانشجوییکه برای استیناف حقوق خود از نمایندگانی که وکیل همین مردم هستند ،حمایت مینماید .

    مگر نه آنکه غدیر روز ولایت و روز اتمام حجت است بر امت رسول الله است؟؟؟ مگر نه بزرگداشت روزهای بزرگ باید حامل درس و جوشش و پایبندی به آن روز عظیم باشد؟؟ آری اینگونه است که در این روز بزرگ و پر از خیر و برکت می‌خواهیم بار دیگر دست بیعت به سوی مولای خویش بریم و با ایشان عهد و پیمان تازه کنیم و دربندگی خدا و سر بازی ولایت بار دیگر دست بر سینه گذارده و به شعائر الله تعظیم کنیم.وبه فرموده مقام معظم رهبری:

     از بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت امام سید علی خامنه‌ای

    …... شما جوان‌ها باید براى آینده، بیشترین بار این مسئولیت را بر دوش بگیرید و خودتان را بسازید؛ نگذارید دشمن با توطئه‌هاى تبلیغاتى، با دروغ‌پردازى، امید را از دل‌ها بزداید؛ نگذارید بین شما اختلاف ایجاد کنند؛ نگذارید بین ملت و مسئولین، ایجاد اختلاف و جدائى کنند؛ آن‌ها این را می‌خواهند؛ آن‌ها از این یکپارچگى می‌ترسند؛ آن‌ها از این شعارهاى مستحکم شما می‌ترسند؛ آن‌ها از عزم و اراده‌ى جدى مسئولین می‌ترسند؛ می‌خواهند این عزم و اراده را متزلزل کنند. وقتى ملت در کنار مسئولین ایستاده است، هیچ مسئولى احساس تردید نمی‌کند؛ احساس تزلزل نمی‌کند و پیش می‌رود. این براى کشور ما لازم است؛ تا امروز بوده است، ان‌شاءالله در آینده هم خواهد بود. قطعاً ملت ایران در همه‌ى این چالشهائى که امروز با آن مواجه است و احیاناً در آینده هم با آن‌ها مواجه خواهد بود، بینى دشمن را به خاک خواهد مالید.

    الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة أمیرالمؤمنین و الأئمة المعصومین علیهم السلام

    ای مولای من..... ما هرگزمولای خویش را تنها نخواهیم گذاشت، همیشه و همه جا در پشت سرشما گام خواهیم برداشت. هرگز پیمانی که با خون خود بستیم نخواهیم گسست ما خوانان و مقلدان شما چه در این فضای سایبری و چه در فضای حقیقی همیشه و با عزم راسخ گوش به فرمان اوامر جنابعالی خواهیم بودو در مصاف با دشمنان سربازی مطیع و جنگنده در برابر خصم دین و اسلام خواهیم جنگید. دشمنان از خشم قهر ما و زهر نیش قلم ما هرگز آسوده نخواهند بود.‌ای سید علی رهبر ما.. از شما یک اشاره از ما به سر دویدن



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    عزیزان عیدتان مبارک
    ای یاران به شما هدیه ز یزدان آمد
    عید فرخنده ی نورانی قربان آمد
    حاجیان سعی شما شد به حقیقت مقبول
    رحمت واسعه ی حضرت سبحان آمد
    پعید سعید را به تمام مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض میکنیم
    سربلندی ابراهیم...
    آرامش اسماعیل...
    امیدواری هاجر...
    عطر عرفه...
    و برکت عید قربان راربه شما آرزومندم...



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2      
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی