سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

امام صادق علیه‏السّلام روایت شده که پدر بزرگوارشان در پاسخ کسى که از فضیلت شب نیمه شعبان از ایشان پرسیده بود فرمودند:این شب برترین شب‌ها بعد از شب قدر است، خداوند در این شب فضلش را بر بندگان جارى مى‏سازد و از منّت خویش گناهان آنان را مى‏بخشد، پس تلاش کنید که در این شب به خدا نزدیک شوید. همانا این شب، شبى است که خداوند به وجود خود سوگند یاد کرده که در آن درخواست کننده‏اى را، مادام که درخواست گناه نداشته باشد، از درگاه خود نراند. این شب، شبى است که خداوند آن را براى ما خاندان قرار داده است، همچنان که شب قدر را براى پیامبر ما قرار داده است. پس بر دعا و ثناى بر خداوند تعالى بکوشید، که هر کس در این شب صد مرتبه خداوند را تسبیح گوید، صد مرتبه حمدش را بر زبان جارى سازد، صد مرتبه زبان به تکبیرش گشاید و صد مرتبه ذکر یگانگى (لا اله الا اللّه) او را به زبان آورد، خداوند از سر فضل و احسانى که بر بندگانش دارد، همه گناهانى را که او انجام داده بیامرزد و درخواست‌هاى دنیوى و اخروى او را برآورده سازد، چه درخواست‌هایى که بر خداوند اظهار کرده و چه درخواست‌هایى که اظهار نکرده و خداوند با علم خود بر آنها واقف است... 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     

    داستان کوتاه «آخرین چهارشنبه زرد و سرخ   به قلم برادر گرامی محمد سرشار

    صدای شلیک چند توپ همه جا را لرزاند. بعد نورهای رنگی فشفشه ها، دشت کوچک میان تپه ها را روشن کرد. چندین جسد روی خاک افتاده بود. کمی دورتر، یک خودرو پلاک سیاسی، با درهایی باز، رها شده بود.
    مردمک های چشمهای متوسلیان، زیر پلکهایش به حرکت درآمدند. تنفسش تند شد. ناگهان چشمهایش را باز کرد و نشست. لایه غبار روی بدنش ترک خورد و به هوا پاشید. چشمهایش به اشک نشستند. به سرفه افتاد اما به عادت، جلوی صدایش را گرفت.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     

    نهمین اجتماع بزرگ حزب الله سایبر-سوریه خط اول مقاومت
    هر آنچه که باید در مورد سوریه بدانیم...
    سخنران دکتر حسن عباسی
    22 تیرماه سال تولید ملی از ساعت 17
    میدان هفت تیر، تالار سیدالشهداء



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    مؤسسه فرهنگی هنری طلایه داران نور آفاق که در سال های گذشته با برگزاری اردوهایی با نام فصل رویش موج جدیدی از تجربه زندگی کردن به سبک دفاع مقدس را در دل جوانان مشتاق به راه انداخته بود امسال در نظر دارد در تابستان 1391  اردوهای فرهنگی - پرورشی طلایه داران فتح را برگزار نماید.


    هدف از برگزاری این اردوها،  ارتقاء علمی و مهارتی و مدیریتی مخاطبین خصوصاً مربیان، فعالان عرصه های فرهنگی و تربیتی و خادمین عرصه فرهنگ می باشد.

     این اردوها برای جوانان پسر متولد سال های 1370 تا 1374 که اشتغال به تحصیل در حوزه علمیه و دانشگاه دارند، در دوره های 12 روزه حول سه محور اصلی «علمی- آموزشی»، «تربیتی - پرورشی» و «مدیریتی- جهادی» برنامه ریزی شده است.

     1- برنامه های علمی فرهنگی

    مبانی ولایت فقیه
    - جریان شناسی تاریخ انقلاب و جنگ
    - تحلیل سیاسی
    - علوم قرآنی
    - دشمن شناسی
    - جنگ نرم
    - مهدویت

    2- برنامه های عبادی

    - نماز جماعت
    - درس احکام
    - توسل به ائمه اطهار
    - قرائت قرآن و ...

    3- برنامه های جذاب مهارتی، رزمی و تفریحی

    - شنا و غواصی
    - پیاده‌روی و کوه‌پیمایی
    - تیر‌اندازی با کمان و کلت
    - پینتبال
    - راپل
    - فوتبال، والیبال و بسکتبال


    ثبت نام در این اردوها از تاریخ 03/04/1391 مصادف با میلاد امام حسین (علیه السلام) و از طریق وبسایت www.fath.talayedaran.ir   آغاز شده است.

    قابل ذکر است که زمان ثبت نام و همچنین تعداد مخاطبین محدود بوده و از ثبت نام کنندگان با انجام مصاحبه جهت شرکت اردوها دعوت بعمل خواهد آمد. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت فوق مراجعه نمایند.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    "جبهه وبلاگی غدیر" با همکاری سایت "حرف تو" به منظور گسترش و احیا امر به معروف  و نهی از منکر در میان عموم مردم  در نظر دارد تا  با موج وبلاگی (غیرت دینی) در فضای مجازی ،گامی را در جهت ترویج این واجب دینی بردارد.

    به همین منظور از تمامی وبلاگ نویسان محترم خواهشمندیم   مطالبی را پیرامون (امر به معروف و نهی از منکر) در فضای مجازی منتشر نمایند.

    موضوعات پیشنهادی:

    1-ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

    2-راهکارهای عملی برای امر به معروف و نهی از منکر

    3- مصداق های امر به معروف و نهی از منکر

    4- خاطرات و تجربیات شخصی شما از امر به معروف و نهی از منکر

     

    در صورت پیوستن به این موج وبلاگی لینک مطلب خود را در قسمت ارسال مطلب در سایت حرف تو ارسال نمائید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی