سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بیان تفاوت شناختی که غرب از شرق تولید کرده با آن چیزی که وجود دارد/ استراتژی رسانه‌ای غرب در خصوص ایران یعنی معادل شدن ایران با اعراب و تصاویر زلزله بم

گروه فرهنگی - رجانیوز: «موسسه طلوع» که در سال 92 فعالیت علمی و آموزشی خود را آغاز کرد، در مدتی کوتاه به یکی پایگاه‌های مهم نیروهای انقلاب اسلامی به منظور ارائه مطالب تحلیلی و تبیین مسائل روز مبتنی بر اهداف انقلاب اسلامی تبدیل شده است؛ پایگاهی که هم اکنون دارای یک هیات علمی قوی شامل اساتید و بزرگان حوزه‌های مختلف علوم انسانی، علوم اجتماعی و علوم اقتصادی است و به یک شبه دانشگاه انقلابی بدل شده است.


به گزارش رجانیوز، دکتر «وحید یامین‌پور»، اگر چه در دانشگاه به تدریس رشته حقوق اشتغال دارد، ولی مطالعات جدی را نیز در زمینه تاریخ و تمدن غرب و تئوری‌های نوین علم ارتباطات داشته است که همین مطالعات در کنار سابقه اجرای برنامه‌های پربیننده سیاسی و فرهنگی در رسانه ملی سبب شده تا نظرات قابل تاملی در باب الزامات فعالیت‌های رسانه‌ای داشته باشد.
دکتر وحید یامین پور در درس‌گفتار «دغدغه های فرهنگی و رسانه ای در دوران پسااستعماری» که در ترم اخیر موسسه طلوع حق ارائه کرد به بیان این نکات پرداخته است. در ادامه رجانیوز گزارش مختصری از جلسه دوم این درس گفتار را منتشر می‌کند. همچنین علاقمندان جهت دسترسی به فایل صوتی کلاسها میتوانند به آدرس Toluehagh.ir مراجعه نمایند.
دغدغه‌های فرهنگی و رسانه‌ای در دوران پسااستعماری
اجمالا ما جلسه قبل راجع به قلمرویی که قرار است در مورد آن صحبت کنیم، بحث کردیم در مورد ارتباطات بین الملل غیر ملموس که به آن دیپلماسی عمومی گفته می‌شود صحبت کردیم.
دیپلماسی علمی است که روابط دولت‌ها با آن تنظیم می‌شود ولی دیپلماسی عمومی دانشی است که رابطه? دولت‌ها با ملت‌ها، یا ملت‌ها با ملت‌ها تنظیم می‌شه و ابعاد غیرملموس دارد.

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    « و نرید انمن‌ علی‌ الذین‌ استضعفوا فی‌الارض‌ و نجعلهم‌ الائمه‌ و نجعلهم‌ الوارثین»ضمن تبریک میلاد با سعادت مولی الموحدین امیر المومنین سید العابدین امام المجاهدین اسد الله الغالب سیدنا و مولانا علـــــــــــــــــــی ابن ابی طالب(علیهم السلام) را به محضر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و همچنین همه شیعیان و محبینشان و همچنین تبریک آغاز ولایت امام خامنه ای 

    باطلاع میرساند:
    با استعانت از خداوند متعال وتوکل به ذات اقدسش و با توسل به عنایات خاص حضرت ولیعصر (عج) در این ایام بزرگ و اعیاد رجبیه توانستیم سایت ((پایگاه تحلیلی فصل انتظار)) را راه اندازی کرده و در فضای جدید نیز همچون قبل به ارائه محتوا و تلاش در راه ارزشها و مقدسات و دغدغه های اجتماعی مذهبی ادامه داده و از همه عزیزانی که در این راه همیاری و مساعدتمان کردند کمال تشگر و سپاسگزاری را دارم امید ان داریم که با همفکری و تلاش گروه بیش از پیش در خدمت دوستان و مخاطبین محترم باشیم.

    در ضمن  سعی میشود وبلاگ  گروهی  تا چندی به روز باشد .از شما  دوستان خواهشمندیم این اطلاعیه را به دیگر دوستان اطلاع رسانی بفرمایید.

    سایت پایگاه تحلیلی فصل انتظار:http://fasleentezar.ir/  

    منتظر نظرات و پیشنهادات شما مخاطبین محترم هستیم



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2   3      
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی