سفارش تبلیغ
صبا ویژن







فرزاد جمشیدی، مجری برنامه‌های هنگام سحر سیما در ماه رمضان  در نامه ای به رئیس‌جمهور این‌گونه بیان نمود:

جمعه‌ای که گذشت، نه میرزاده عشقی زنده بود و نه شهریار!

اما آنها که زیر سقف بارانی آسمان جمعه نفس کشیدند، عاشق‌تر از ایده آل عشقی (1)، در این اوایل گل سرخ و انتهای بهار، حسرت حیدر بابای شهریار را روایت کردند تا دور از هیاهوی سیاست، سینه آسمان از یالان دنیای غزل سرای آذربایجان سرریز شود و کتاب پر برگ ابرها، آیه‌های بارانی 22 خرداد را بر زمین نازل کند:

- حیدربابا ! دنیا دروغ است مگر اینکه مردمش به هم راست بگویند!
دست باران، صورت تهران را شست خیابان‌هایی که چندین شب از همهمه رنگ‌ها، بی خواب شده بودند مقدم باران ـ این مهمان بی رنگ ـ را گرامی داشنتد دیوارهایی که از تپش تبلیغات، به لکنت آمده بودند، از شعر خیس باران زبان گرفتند. حرفهای درشتی که از دهان هواداران نامزدهای انتخاباتی درآمده و زمین گیر شده بودند، مثل یک حباب، کلاه از سر برداشتند و تا چهار نامزد پست ریاست جمهوری از خط پایان بگذرند، لشکر باران پایتخت ایران را فتح کرد. روز نبود، شب بود اما خبر آنها که دلشان را در دست گرفتند تا وطنشان زنده بماند آفتابی تر از آن بود که برای انتشار، منتظر روزنامه‌ها بماند! آخر خبر مهمی است اینکه 40 میلیون نفر در جمعه 22 خرداد پیش شماره چهار سال مسئولیت رئیس‌جمهور ایران را روی دکه دلها گذاشتند!

جمعه 22 خرداد سرزمین من با هزاران ریه روشن امیدواری نفس کشید، چیزی از جنس نشاط، انگار برف بی تفاوتی را آب کرد و قصه زندگی، دور از صدای سیاست، در سینه این فلات گسترده تازه شد.

جمعه «سهراب» زنده نبود تا ببیند «قطار سیاست » چندان هم خالی نمی رود، وقتی مردم خوب می‌دانند آنچه از صندوق‌ها بیرون می‌آید فقط یک انتقال قدرت نیست، بلکه واگذاری «خلعت خدمت» است.

جمعه «اخوان» زنده نبود تا بداند برادرانه تر از این نمی شد، «این کهن بوم و بر» را دوست داشت و پای این سند دوستی را با سبابه حق انتخاب مهر کرد.

جمعه «سیاوش کسرایی» زنده نبود اما آرش‌هایی که با هر رای «تیر توفیق» یک نامزد را به پرواز درآوردند، «زندگی زیباست» را از لب صندوق‌های رای پر آوازه کردند.

جمعه بارانی جای خود را به شنبه آفتاب داد ! «مجریان خبر » پر مشتری تر از همیشه با اعلام هر برگ رای، شادی را به اردوگاه کاندیداها آوردند. نمی دانم چه کسی «پر پیامک‌ها» را چیده بود ولی هر رادیو و تلویزیون، یک گنجه پر از کبوتر خبر شد تا بالاخره همای اقبال بر دوش یک نفر نشست:
محمود احمدی نژاد

***
آقای رئیس‌جمهور! سلام
من امروز تصمیم گرفتم با جوهر جمعه‌ها برای تو نامه بنویسم. یادت هست چه جمعه‌هایی را از سر گذرانیده ایم؟

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    امشب در خیابان کارگر ام الفساد فائزه هاشمی توسط نیرو های مردمی دستگیر شد.

    فرزندان جان بر کف شما فائزه هاشمی را در حالی که در پیشاژیش آشوب گران حرکت می کرد دستگیر کردند

     رهبر ما در خط همان خیبر شکنی است . که دوست و دشمن بر صلابتش اعتراف دارند .

    کسانی که در پذیرش فرمایشات آقا و عمل به آن در خود سستی احساس میکنند و یا خدای ناکرده ساز مخالف مینوازند مطمئن باشند که صاحبخانه دلشان شیطان است. اطاعت از ولی فقیه تمرین و مقدمه اطاعت از امام عصر است. قرار نیست هر کسی از خودش به تحلیل و دید خودش عمل کند
    400)width=400;">
     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    فائزه هاشمی درباره صحبتهای پدرش با احمدی نژاد گفت: پدرم در حرم امام به احمدی نژاد گفته که هم درباره من و هم درباره بچه هایم و دیگران اشتباه می کنی یا این حرفهایت را خودت اصلاح کن یا اگر بخواهی شعار بدهی پیگیری می کنم و ما ول نمی کنیم .
    به گزارش ثانیه‏نیوز، فائزه هاشمی فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی طی گفتگویی در حاشیه مراسم غیرقانونی روز دوشنبه در میدان آزادی، درباره عملکرد خاتمی در دوره اصلاحات گفت: خاتمی باعث شد در انتخابات بعدی ریاست جمهوری اصلاح طلبان رأی نیاورند. الان هم اینجوری شده است ،سربابام هم که دیدید چه بلایی آمد بنابراین معتقدم باید این اعتصابات ادامه یابد.
    فرزند هاشمی رفسنجانی افزود: من عامل اصلی این دیکتاتوری ها را خاتمی می دانم ؛ در حادثه 18 تیر خاتمی ،مسیر را به سمتی برد که اسامی را اعلام کرد و دست همه اصلاح طلبان را رو کرد تا 18 تیر بوجود آمد و نظام هم هوشیار شد که اگر نجنبد مثل زمان شاه ، خواهد رفت و از اینجا دیکتاتوریها آغاز شد .
    ما یک دموکراسی نیم بندی در کشور داریم مثلا من یک دوره در انتخابات شرکت می کنم و با رأی بالا رأی می آورم ولی در یک دوره دیگر رأی نمی آورم .اساسا تاریخ ما مشکل دارد و به لحاظ روانشناسی ، جامعه ما "قهرمان ساز و اسطوره کش " است یعنی عده ای را یک روز می بریم بالا و یک روز می اندازیم پایین. سیستم روانشناسی جامعه ما اشکال دارد.
    یکی از مشکلات اساسی ما این بود که خاتمی کاره ای نبود .
    فائزه هاشمی درباره اینکه چرا هاشمی و خاتمی در دوران فعالیتشان نیروهای خود را برای مقابله با چنین موضوعاتی در سازمانها قرار ندادند تا این روند فعلی را کنترل کنند ،گفت :باید بگویم خاتمی در دوره فعالیتش عرضه نداشت و آنقدر در دوران فعالیتش تقلب شد که حاج آقا (هاشمی رفسنجانی) نتوانست با آنهمه تقلب ،رأی بیاورد ؛ آخرش هم خاتمی اعلام کرد که انتخابات سالم برگزارشده چون خودش برگزار کننده بوده و در این باره خیانتهای بسیاری کرد .
    هاشمی ادامه داد: ما اصلاح طلبان هم هرجا که بوده ایم سوخته ایم و بعد از دوم خرداد هم بین اصلاح طلبان تفرقه شد .
    وی با انتقاد ازاصلاح طلبان درباره حضور همزمان 5 نامزد در دوره قبل ریاست جمهوری گفت : اگر در آن دوره ، اصلاح طلبان این 5 نامزد را یکی می کردند و پشت سر هاشمی قرار می گرفتند کار همان مرحله اول تمام شده بود ؛ معین و مهرعلیزاده با حضورشان می خواستند چکار کنند ؟!
    دختر هاشمی رفسنجانی در ادامه این گفتگو خاطرنشان کرد: خاتمی مشکلات زیادی دارد واگر هم می آمد نمی توانست کاری بکند، مگر خاتمی دفعه قبل چکار کرده بود فقط رأی داشت و گرچه رأی آورد اما دشمنانش هم زیاد بودند اما موسوی چون نبوده دشمن هم نداشته است و اصولگرایان هم حامی او بودند و حامی خاتمی نبودند؛اصلا موسوی خیلی بهتر است.
    وی با اشاره به اینکه لاریجانی و روحانی می توانستند در این دوره شرکت کنند و اگر می آمدند این اتفاقات نمی افتاد، درباره صحبت های احمدی نژاد در مناظره با موسوی گفت: ما از احمدی نژاد شکایت کردیم و به صداو سیما اعلام کردیم که می خواهیم جواب دهیم اما صداو سیما مجوز نداد . دیروز شکایت نامه دادم و فکر می کنم اول هفته مطرح شود .
    فائزه هاشمی معتقد است که آنها(مراجعی که به آنها شکایت کرده است) نمی توانند بپیچانند چون مدرکی ندارند. ضمن آنکه ازآنجایی که بخش هایی از مردم عوام هستند پدرش مجبور شده راجع به احمدی نژاد نامه بنویسد .
    وی درباره صحبتهای پدرش با احمدی نژاد هم گفت:پدرم در حرم امام به احمدی نژاد گفته که هم درباره من و هم درباره بچه هایم و دیگران اشتباه می کنی یا این حرفهایت را خودت اصلاح کن یا اگر بخواهی شعار بدهی پیگیری می کنم و ما ول نمی کنیم . 
     فائزه هاشمی گفت: خاتمی بی عرضه بود چون نتوانست مانع تقلب و رأی آوردن هاشمی رفسنجانی شود و با افتخار هم نتایج را تأیید کرد.
    وی درباره ادعای تقلب در این دوره گفت: همه نمایندگان کاندیداها و همه ناظران را اخراج کردند؛سرِ شمارش آرا و تجمیعِ آرا و تمامی مراحلی که قانون گفته آنها را راه ندادند.
    وی با اشاره به اینکه این ناظران می بایست از17 خرداد حضور می داشتند ولی به آنها اجازه ندادند، افزود: کادر ناظران را اعلام نکردند و همه را گفتند که باید لیست را سرصندوقها بگیرند مثلا خود من یک لیست 6 نفره را برای یک صندوق معرفی کردم ولی آنها را جای دیگری فرستادند چون اسم نماینده ها روی صندوق ها هست.
    فائزه هاشمی قطع شدن پیامکها را به انتخابات ربط داد و اظهار کرد: اصلاح طلبان برای ناظران یک سیستم پیامک با یکسری کدهایی تعریف کرده بودند که با قطع پیامک کل ارتباط ناظران ما قطع شد؛اینها خلافهایی است که درباره ناظران صورت گرفت
    وی درباره سایر تخلفات انتخاباتی با اعلام اینکه صندوقها پر از {آرای} احمدی نژاد است، آرای مردم را سندسازی دانست و ادعا کرد: تعرفه ها هم باید بگویم که اصلاً تعرفه ها ساعت 12 ظهر دراغلب شهرستانها تمام شد و به جایی تعرفه نرساندند به جز یکی دو شهرستان.
    دختر هاشمی رفسنجانی ادامه داد: ساعت 10 شب هم، محصولی اعلام کرد که باید رأی همه مردم که مراجعه کردند گرفته شود اما درِ صندوق ها را بستند، پیامکها راقطع کردند سایتها رابستند این در حالی بود که مردم پشت درها حضورداشتند و رأی نداده بودند.
    وی افزود: اینها خودشان تقلب کردند و این یعنی این انتخابات از پایه زیر سئوال رفته است، از پایه مخدوش است و نمی توانند بگویند آرا بازشماری شود چون صندوقها درست است.
    فائزه هاشمی در ادامه تهمت زدن‌های خود گفت: مگر اینها 57 میلیون تعرفه چاپ نکردند یعنی 17 میلیون بیش از رأی دهنده ها؛ پس این 17 میلیون کجا رفت ؟ اینها را پرکردند و ریختند داخل صندوق‌ها، صندوق‌ها را کامل کردند.
    وی مدعی شد: از آنجایی که ناظران را اخراج کرده بودند کسی صورتجلسه ها را امضا نکرده حتی کسانی هم که حضور داشتند امضا نکردند بنابراین اینها سندی ندارند.فائزه هاشمی در ادامه با ارائه تحلیلی درباره نقش پدرش در معادلات نظام، از همگرایی بسیج و سپاه و دکتر احمدی‌نژاد با نظام انتقاد کرد.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    طی این چند  روزه در بوق های تبلیغاتی دشمنان در سراسر دنیا یک صدای آاشنا را می شنویم. جای بسی تاسف و همچنین جای خرسندی است. تاسف به سبب اینکه دشمنان را شاد دیدم و خرسندی جهت اینکه منافقانی که تا الان خود را پیرو خط امام و ولایت فقیه می نامیدند ماسک های خود را کنار زده اند .  اینان علنی و گستاخانه به همه موازین جمهوری اسلامی از امام گرفته تا همه قوانین و ارزشهای دینی و فرهنگی تاختند ونا جوانمردانه و از روی حمق وصیت نامه و سخنان امام رادر باره قانونمداری و دشمن ستیزی همچنین بردرخواست های ولایت  را نا دیده گرفته و همراه با دشمنان قانون را زیر پا ی خود لگد مال کردند. اینان در خطابه هایشان آنچنان که ابراز مظلوم نمایی می کردند ولی دست آخر مجبور شدند با بیان و رفتار خود  چهره زشت خود را در معرض قضاوت همگان قرار دهند. و اما مردم با خلق حماسه ای عظیم بزرگترین ضربه را بر پیکره

     ام الفسادها و فرصت طلبها زدند و همچنین درس بزرگی به دشمنان اسلام دادند که هرگز فراموش نخواهند کرد .بر سر همین که مردم راه خود را بخوبی و آگاهانه انتخاب کردند معترض شده  اند که اینهایی که پای صندوقها امدند همه به من رای دادند . بنده بیش از سی میلیون رای داشته ام. اما نمیتوانند مستند و قانونی  ادعای واهی خود را اثبات کنند.  با کمی دقت می توان تحلییل نمود  اینچنین که  تب قدرت طلبی این بار بر تار و پودشان اینگونه نشسته است که حتی شکست واقعی را هم نمی خواهند باور کنند و یا شاید برنامه ای دارند که به زودی بر همگان افشا خوهد شد. ولی در هر صورت باید بفهمند و قبول کنند که اکثریت نیاز و خواست خود را در آرا به همه اعلام کردند  و خواستار پیشرفت و توسعه  علمی فرهنگی سیاسی و اقتصادی  هستند نه اینکه تنها با یادی از گذشته ای  می توان مملکت را آباد نمود. مردم خواستار رفع مشکلات خود به دست فرزند خود هستند نه با توسل و توکل بر بیگانگان و در این راهی که سی سال پیموده اند تنها از خدا وند و ائمه و از رهنمودهای امام و مقام معظم رهبری و تکیه بر توانایی های خود و وحدت کلمه توانسته اند تا کنون در همه زمینه ها حرفی برای گفتن داشته باشند و دستاوردهایی شگرف را کسب کنند.بنده به دشمنان و عروسکهای دست آنان این حجت را تمام می کنم که ملت ایران از همه ارزشهای خود دفاع خواهد کرد حال اگر تعرضی صورت گیرد برای ملت فرقی نمیکند این از جانب چه کسی و یا کسانی باشد ملت با همه عطوفت خود از برملا سازی کید ایشان از پای نخواهد نشست . و همواره در راه بزرگداشت و اعطلای دین و میهن و آرمانهای خود  هرگز  ساکت نخواهند ماند. برای اثبات گفته ها بخشهایی از سخنان امام قدس سره را در رابطه باقانون گریزی در زمان ایشان آوردده ام  و با مطالعه آن راه بر مخاطبین گرامی بیشتر روشن خواهد شد.

    غلط می‌کنی قانون را قبول نداری قانون تو را قبول ندارد 

    می‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادند به اینها ، مردم 16 میلیون تقریبا یا یک قدری بیشتر رای دادند به قانون اساسی.

    گزیده‌ای از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) درباره تمکین مسئولان ، احزاب و گروه‌ها به قانون و فصل‌الخطاب بودن قانون اساسی و شورای نگهبان به شرح ذیل است:
    * من باز به همه این آقایانی که می‌خواهند نطق کنند و اعلامیه بدهند و نمی‌دانم نامه سرگشاده بفرستند و ازاین مزخرفات، به همه اینها اعلام می‌کنم که برگردید به اسلام، برگردید به قانون ، برگردید به قرآن کریم ،‌ بهانه درست نکنید که اسباب این بشود که شما همه به انزوا کشیده بشوید. من به بسیاری از شما علاقه دارم و میل دارم که همه به قانون عمل کنند و همه در جای خود باشند و چنانچه این‌طور نباشد،‌ مسئله طور دیگر خواهد شد. 

     (صحیفه امام جلد 14 صفحه 415) 

     

    *نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادن به اینها ، مردم 16 میلیون تقریبا یا یک قدری بیشتر رای دادن به قانون اساسی. مردم که به قانون اساسی رای دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛ هر کس از هرجا صبح بلند می‌شود بگوید من شورای نگهبان را قبول ندارم ،‌ من قانون اساسی را قبول ندارم ،‌من مجلس را قبول ندارم ، من رئیس‌جمهور را قبول ندارم ، من دولت را قبول ندارم. نه ! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید ،‌ ولو برخلاف رای شما باشد. باید بپذیرید، برای این‌که میزان اکثریت است ؛ و تشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست ، میزان است که همه باید بپذیریم. 

    (صحیفه امام جلد 14 صفحه 378)
    * اگر یک جایی عمل به قانون شد و یک گروهی در خیابان‌ها برضد این عمل بخواهند عرض اندام کنند،‌ این همان معنای دیکتاتوری است که مکرر گفته‌ام قدم به قدم پیش می‌رود،‌ این همان دیکتاتوری است که به هیتلر مبدل می‌شود انسان،‌این همان دیکتاتوری است که به استالین انسان را مبدل می‌کند. اگر قانون در یک کشوری عمل نشود ، کسانی که می‌خواهند قانون را بشکنند اینها دیکتاتورانی هستند که به صورت اسلامی پیش آمده‌اند یا به صورت آزادی و امثال این حرفها. اگر همه این آقایان که ادعای این را می‌کنند که ما طرفدار قوانین هستیم ، این‌ها با هم بنشینند و قانون را باز کنند و تکلیف را از روی قانون همه شان معین کنند و بعد هم ملتزم باشند که اگر قانون برخلاف رای من هم بود من خاضع‌ ام ، اگر بر وفاق هم بود من خاضع‌ام ،دیگر دعوایی پیش نمی‌آید؛ هیاهو پیش نمی‌آید.  
    (صحیفه امام جلد 14 صفحه 415)  

    * قانون معنایش این است که{ همه} چیزها {را} به حسب قانون اسلامی ، به حسب قانون کشوری که منطبق با قوانین اسلام است ، همه را ،‌وظیفه‌اشان را قانون معین کرده‌. بعد از این که قانون وظیفه را معین کرد ، هر کس بخواهد که برخلاف او عمل بکند، این یک دیکتاتوری است که حالا به صورت مظلومانه پیش آمده است و بعد به صورت قاهرانه پیش خواهد آمد و بعد این کشور را به تباهی خواهد کشید و این کشور وقتی به تباهی کشیده شد و این مردم متفرق و مختلف با هم شدند ، این همان وظیفه ای است که برای ابرقدرتها باید انجام بدهد این آدم انجام داده،‌ ولو خودش نمی فهمد، اگر بفهمد که دیگر مصیبت بالاتر است،‌لکن خودشان ملتفت نیستند. 
     (صحیفه امام جلد 14 صفحه 415)



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    امام خمینی قدس سره:

    من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضربهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله - صلی الله علیه و آله - و کوفه و عراق درعهد امیرالمومنین و حسین بن علی - صلوات الله و سلامه علیهما - می باشند.

    با سلام و صلوات به پیشگاه امام عصر عج و درود بی پایان به روح پر فتوح امام خمینی و شهدا و عرض تبریک و تهیت به حضور مقام معظم رهبری و خسته نباشید به ملت قهرمان ایران اعم از آنان که به کاندیدای دکتر احمدی نژاد رای دادند و بقیه کاندیدا های مورد تایید شورای نگهبان به دلیل حظور سر سبز همه ملت شهید پرور و قهرمان و همه اقشار جامعه تشکر و سپاس خود را از شما ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی در تمام نقاط جهان به حضورتان اعلام می داریم

    آرزوی همیشگی ما سر بلندی و پایداری جمهوری اسلامی ایران می باشد و در اینجا موفقیت شما ملت قهرمان را در این انتخاب دهمین دوره ریاست جمهوری تبریک و تهیت عرض می کنیم

    جمعی از وبلاگ نویسان ........برای امضاء این نوشته شما هم کامنت بگذارید

     شادی حامیان احمدی نژاد پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات در ساعاتی از بامداد



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی