سفارش تبلیغ
صبا ویژن







اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر و اجعلنامن خیرانصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه

                                                    الله اکبر، الله اکبر ،                           

                                                       لا اله الا الله ،                                

                                              والله اکبر، الله اکبر،                                             

                                                         ولله الحمد،                                                        

                                              الحمدلله علی ماهدینا،                          

                                           و له الشکر علی ما اولینا                        

انا فتحنا لک فتح مبینا

با سلام و عرض تبریک به ملت قهرمان و همیشه در صحنه و مومن و انقلابی ایران  و با سپاس از حضور و ظهور حماسه ساز شما

مردم شهید پرور و مقاوم ایران اسلامی در همه نقاط جهان شنایی که با رقم زدن حادثه عظیم و باشکوه 22 خرداد 88

در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با انتخاب هوشیارانه خود دشمان را رسوا و دل دوستان خود را شاد کردید .

گورارای وجودتان باد این پیروزی

انتخاب  حد اکثری دکتر محمود احمدی نژاد را به همه احاد مردم حمسه آفرین و آگاه تبریک و تهیت عرض می نمایم

انشا الله در طی این چهار سال با یاری و همکاری شما مردم شریف ایشان در آباد سازی و سر افرازی هر چه بیشتر ایران و اسلام  ایشان موفق تر از پیش باشند

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    الیس الصبح بقریب»
    88/3/20 10:0 ع

    کدام عملکرد مورد رضایت ملت است؟ اینکه رئیس دولت در دفتر کار خود در  حال استراحت باشد و یا احیانا به امضاء کاغذها و نامه های اداری بپردازد؟مسلما رئیس جمهوری که  با عزم و همت و تلاش  از نزدیک برای رسیدگی امور مردم کار کند در نزدمردم از  ارزش بالا تری  برخوردار است.  دولتی که از نظر تلاش و پویش و رسیدگی به امور کم نظیر بوده و یا بهتر است بگویم بی نظیر این همان جایگاه حکومتی است که مردم انتظار دارند.  آری با نگرش و کمی تفکر منصفاته می توان پی برد که در برابر چه دولتی قرار داریم. طلایی که که عیارش را با محک زدن بارها آزموده ایم

    .حال اگر دشمنان و یا افرادی که  منافع شان در خطر قرار گرفته است سخن پراکنی و تخریبی انجام دادند نباید این را به حساب آحاد افراد جامعه گذاشت.در تب و تاب و تحول قوه مجریه در ایام انتخابات عده ای سود جو و افراد قدرت طلب در هر لباسی  و هر جایگاهی دست بکار شده اند تا آخرین تیر ها و ترکشها را نسبت به دولت نهم و مخصوصا رئیس دولت را رها کرده و  برای فراهم کردن فضای متشنج و همچنین  برای پیدا کردن جایگاهی در این میان دست به هر کاری می زنند.اینان عزم مردم رادر مورد کاندیدای اصلح  می دانند بنا بر این بیشتر سعی در تخریب و وارانه جلوه دادن جو و او ضاع می کنند. 

    و از  این  اینکه مورد تائید مردم  قرار نگرفته اند سخت  ناراحت شده و  مردم قهرمان ؛ مومن وهمیشه بیدار و حاضر در صحنه را.دیدیم  که چطور از طرف چند نفر هجمه و حمله به یکی از کاندیداهاصورت گرفت.به نظر مردم کسی میتواند در جایگاه خدمتگزاری قرار بگیرد که خود از جنس مردم باشد ، در بین مردم باشد و آنچه را که میداند و هر آنچه که برای پیشرفت و رشد مردم لازم  است را با مردم مطرح کند و از مردم برای رفع اشکالات کمک و بهره بگیرد و در کل طوری عمل کندکه مردم خود را جدا ی از دولت  ندانند. مردم برای آبرو و عزت دولت و ارتقای جامعه خود باید با هم شرکت داشته باشند و همراهی خود را در همه عرصه ها  اثبات کنند.

    اکنون که عده ای که خود را سالار و سرور و ولی نعمت مردم می دانند عملکرد های یک دولت مکتبی و مردمی را که  به کامشان تلخ آمده مورد هجمه و توهین و تهمت قرار می دهند.

     این خواستگاه دشمنان وسرمایه داران ضربه خورده  دیگر در بین مردم جایی ندارد و باید گفت که اکثر به اتفاق مردم جامعه خواستار کاندیدای اصلح و مردمی خویش هسند. هر چند در بعضی از افراد که خواهان آزادی های مفرط و یا  خواستار سهم و جایگاه(باج خواهی) از فرد منتخب خود هستند هم در کنار این برنامه های انتخاباتی سعی خود را کردند. اما دیدم و دیدند که مردم همیشه در صحنه با چه فکر و اندیشه و عزمی راسخ در پی انتخاب  کاندیدای خودهستند. ما خوب میدانیم و برای انتخاب مردم  شریف احترام قائلیم  ومیدانیم که این عزم ملی مردم مقاوم همیشه در هر کجا حماسه و شوری بزرگ آفریده است و تهدید و یا ارعاب و زور و فحاشی و  تهدید  در دل این مردم ترس ایجاد نمیکند بلکه  بر میزان عزم مردم می افزاید. در همین جا از این همه شور ونشاط وهمینطور این همه  اگاهی و فهم مردم غیور تشکر می کنیم .به مردم مژده صبح روشن  پیروزی بر دشمنان و بد خواهان ارکان حکومت اسلامی و ولایت فقیه و  همچنین حکومت مردم سالاری را میدهیم. که چه زیبا فرمود الیس الصبح بقریب.......

    مردمی که همیشه دشمنان خود را نا امید و حقیر و شکست  خورده کرده است همیشه در همه حال پیروز و سر افراز خواهد بود. انشا الله این شور ونشاط را در صبح روز 22 خرداد در پای صندوق های رای و با انگشتانی جوهرین را به نمایش خواهید گذاشت و مشت محکمی  به دهان دشمنان خواهیم زدو  بهتر ین کار اینکه اصلح ترین را  با آراء خود انتخاب کرده و 4 سال آینده کشور را در دستان مبارک بهترین و درست کار ترین  و مردمی ترین فرد را انتخاب کنید.

     اکنون که به 22 خرداد  روز سر نوشت ساز  انتخابات نزدیک می شویم  برای اجرای قوانین دولت اسلامی سعی خواهیم کرد  که مقالات حمایتی را در فصل قرار ندهیم .

    ما نویسندگان فصل انتظار  انشا الله در بعد از انتخابات با مقالات  و نوشته ها  در خدمت شما خواهیم بودو انشا الله با جشن انتخاب دولت دهم در این فضا در خدمت خواهیم شما بزرگواران خواهیم بود.

    نویسندگان به ترتیب

    سادات علوی/ حاج رضا/ کیومرث کاتوزی/احسان آیت/محمد صدارت/مرتضی/ نمک(محمد حسن جلالی)/آرش پاک اندیش/سعید /سید مهدی/ محسن / مهدی سعیدی)



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     امروز سالروز جنگ جمل  می باشد؛همان زیاده خواهان از دولت علوی.19 خرداد مصادف با 15 جمادی الثانی جنگ جمل و پیروزی حضرت علی(ع):طلحه و زبیر ادعا می کردند چون از یاران قدیمی پیامبرند، باید سهمی از حکومت بر حق علی(ع) به آنها برسد. علی (ع) می فرمود: حکومت، ارث و میراث یا غنیمت جنگی نیست که کسی بتواند ادعای مالکیت آن را داشته باشد، ولی طلحه و زبیر  یک لحظه آرام نمی نشستند. بیعت را شکستند، راهی مکه شدند. آنها یک یار قوی برای مقابله با علی (ع) لازم داشتند و فکر می کردند عایشه، چون همسر پیامبر است، می تواند آنها را یاری رساند. آنها با یک لشکر مجهز از سمت بصره به راه افتادند و علی (ع) که  جنگ را پیش بینی کرد.آنها با یک لشکر مجهز از سمت بصره به راه افتادند و علی (ع) که  جنگ را پیش بینی کرده بود، از سمت مقابلشان درآمد و جنگ علی (ع) با ناکثین شکل گرفت.  تنیدانم چقدر و چطور تاریخ تکرار شده است اما گاهی می بینیم که تاریخ آنقدر شفاف تکرار می شود که لازم به توضیح و تفسیری نمی ماند مثل همین روزها و همین ایام....

    این متن را بدون شرح و به اضافه چند لینک خدمت شما نتیجه گیری با شما

    سیل اتهامات به احمدی‌نژاد و تهدید غیرمستقیم به آشوب های خیابانی

     تجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در فیضیه برگزار می‌شود

    اظهار نظر جمعی از اساتید حوزه درباره معرفی اسامی مفسدین اقتصادی



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    بسم‌ الله الرحمن الرحیم
    حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
    با سلام
    مرقومه بدون سلام و تحیت جنابعالی خطاب به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ساعت 17:30مورخ 1388.3.19 با اینکه امکان ملاقات حضوری دارید، باعث تعجب شد و با تعجب فراوان برخلاف نظر شما که برای ثبت در تاریخ مطالبی ذکر کردید به عنوان تکلیف و وظیفه الهی عرض می‌کنیم. درست سه روز قبل از شروع رأی‌گیری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامه‌ای چنین تحریک‌آمیز چه مفهومی دارد؟ اینکه از همان طلیعه متن، جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد را متهم به لجن‌پراکنی برنامه‌ریزی شده مشابه با منافقان و گروهکهای ضد انقلاب کرده‌اید و هزاران تخلف در اجرای بودجه را متوجه ایشان می‌نمایید، موجب تأثر و تألم آحاد مردم گردید. این امر حضور و نقش پنهان جانب‌دارانه شما را در این صحنه علنی کرد.
    جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از 10 سال پیش نسبت به مسائل پیرامونی شما، فرزندان، اطرافیان و حزب منتسب به شما یعنی کارگزاران سازندگی حضوراً تذاکراتی را داد. اما افسوس از هر گونه اقدام اصلاحی!!! مجدداً در آستانه انتخابات نهم ریاست جمهوری این مطالب را حضوری متذکر شدیم. در بدو انتخابات اخیر نیز تقاضای ملاقات کردیم ولی به هر دلیل پذیرفته نشد. با این اوصاف انتظار داریم در نکات زیر تأمل جدی نمایید:
    1- آیا نوشتن این نامه و بیان مطالبی مانند «آتشفشانهای درون سینه‌های سوزان در اجتماعات انتخاباتی در میدانها و خیابانها»، «فتنه‌های خطرناک و آتشی که هم‌اکنون در فضا قابل مشاهده است» چراغ سبزی جهت بحرانی کردن شرایط نیست؟ آیا این بیانات به رفتار ضد اخلاقی و هنجار شکنی عده‌ای معلوم‌الحال فرصت طلب مشروعیت نمی‌دهد و زمینه بحران را در آستانه انتخابات فراهم نمی‌کند؟
    2- آقای هاشمی شما گفته‌اید «بر فرض که اینجانب صبورانه به مشی گذشته ادامه دهم» به راستی در طی این چهار سال از کدام فرصت برای نقد غیر منصفانه دولت استفاده نکردید؟ شما دفاع از این دولت را حرام می‌دانستید. شما در این نامه هم به صراحت «ادامه وضع موجود را به صلاح نظام و کشور ندانستید» کجا صبر کردید؟ هر‌آنچه نباید گفته شود در این نامه و سایت‌ها رسانه‌های منتسب به شما در این چهار سال گفته شد. پس چگونه ادعای صبر و صبوری دارید به راستی ولایت‌پذیری این‌گونه است؟
    3- با چه حجتی سرنوشت انقلاب را با سرنوشت فرزندان خود و عده‌ای افراد خاص یکی دانسته‌اید؟
    4- به‌رغم تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر سلامت انتخابات و حفظ آرامش آیا زیر سؤال بردن سلامت انتخابات، مشابه مواضع سال 76، و القای تقلب و ایجاد بستر بحران با نوشتن این نامه ولایت‌پذیری است؟
    5- شما را چه شده است که مشی تخریب و سیاه‌نمایی را برای دولتی با «جهت‌گیری دینی و ارزشی»، «سخت‌کوش و پرتلاش»، «عدالت‌ورز»، «ساده‌زیست و مردم‌گرا»، «دارای روحیه‌ تحول‌گرا»‌ که مایه «امید دادن به مردم، اعاده عزت ملی و استقلال حقیقی» شده برگزیدید و چشم خود را بر دستاوردهای خیره‌کننده آن در عرصه‌های مختلف بسته‌اید؟
    6- لحن تند و نگاه تیره حاکم در این نامه که حکایت از عصبانیت شما دارد، ما را نسبت به رفتارهای بعدی شما به جد نگران کرده است. آقای هاشمی تا دیر نشده نگاه خود را در قبال گفتمان انقلاب اسلامی و اصول اساسی مواضع حضرت امام (س) همچون عدالت‌خواهی، استکبار‌ستیزی و انزجار نسبت به لیبرال‌ها و منافقین و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و اشرافی‌گری و توجه به محرومین و پابرهنه‌ها و... و همچنین مواضع حکیمانه رهبری اصلاح کنید و اجازه سواستفاده به دشمنان خارجی و افراطیون داخلی را ندهید. آقای هاشمی آیا می‌دانید با این نامه در زمین فتنه‌گران، کینه‌توزان، سکولارها، لیبرال‌ها، دگراندیشان و کانون فتنه‌ بازی می‌کنید؟ آیا می‌دانید این کانون بنا دارد شما و سوابق شما را برای امیال نامشروع خود هزینه کند؟
    مردم آگاه، مسلمان و انقلابی ایران در فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی همیشه هوشمندانه داور و بازی‌گردان اصلی بودند. آنها همیشه آمادگی دفاع از ارزشها و تداوم انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت را داشته‌اند. ملت افتخار پاسداری از ارزشها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را با رشادت و شجاعت به اثبات رسانده‌اند. بی‌شک این بار نیز مردم گفتمانی را برخواهند گزید که پاسدار ارزشها باشد و با آفت‌ها و ناخالصی‌های انقلاب به طور جدی مبارزه کند. امروز روزی است که ملت بزرگ ایران تصمیم دارد فرمان تاریخی رهبری را برای مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، و تحقق گفتمان پیشرفت و عدالت عملی کرده و حماسه دیگری بیافریند.
    آقای هاشمی ما به عنوان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی مطالب زیادی پیرامون نامه شما داریم که به بعد موکول می‌کنیم. ولی خاطرنشان ساخته که آمادگی داریم در هر کجا و هر زمانی که لازم بدانید در مورد رفتار و عملکرد نزدیکان شما خصوصاً آن فرد هتاکی که بیان و رفتارش شهره خاص و عام است، به مناظره پردازیم. تا معلوم شود این نزدیکان شما هستند که با اعمالشان موجبات تضعیف و تخریب شما را فراهم می‌کنند و لازم نیست به دنبال دلیل وضعیت خویش از بیرون بستگانتان باشید.
    والعاقبه للمتقین
    جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

    در حاشیه این لینک درد نوشته وحید جلیلی در نامه‌ای به سید مهدی شجاعی را هم مطالعه بفرمایید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    با توجه به ایام انتخابات و جو سیاسی موجود و با وجود برخورد و گفتار و خواسته های مقام عظمی ولایت در مورد رفتار های انتخاباتی باز هم بد اخلاقی ها و شیطنت هایی از سوی مخالفین و افرادی که دچار اضمحلال سیاسی شده اند بیش از پیش دیده می شود و برای اینکه خود را اثبات کنند به تخریب و مخدوش سازی چهره کاندیدا های دیگردست زده اند. در این بین فشار و تخریبی که به کاندیدای رئیس جمهوری نهم وارد شده است چشمگیر تر و عوام فریبانه تر بوده است کسانی که در طول 8 سال نتوانستند خوش خدمتی به اربابان خارجی خود را کنار گذاشته و به حقوق و وضع مردم کشور رسیدگی کنند باز بر آن شدند تا با شیوه ای دیگر اذهان عمومی را به سمت و سویی سوق دهند که وضعیت کنونی کشور در خطر جدی و فرو پاشی قرار دارد و اینکه اینان منجی و نجات بخشی هستند که بعد از یک دوره سخت و تحقیرآمده اند که دو باره مراسم و مراحل آباد سازی سیاسی و فرهنگی گذشته خویش را تکرار کنند.آری اینچنین بوده؟ آیا مردم بعد از این همه بی درو دروازگی فرهنگی و این همه رکود علمی و فرهنگی و تزلزل سیاسی آن دوران تیره هشت ساله باز هم مب ازمایند آنچه را خطاست؟ در بین این مردم فرهنگیان و اندیشمندانی هستند که اگر تنها اینان افشاگری کنند مردم عوام حتی به بردن نام اینان حاضرنخواهند شد. از دید گاه این مردم فردی که چهار سال از بهترین دوران خود را شبانه روز وقف کرد و در خدمتگزاری به ضعفا و اقشار کم در آمد جامعه لحظه ای کوتاهی نکرد و عزت و اقتدار ملی و علمی (از یاد برده شده )ملت ایران را بازگردانید مانند کسی است که: با خوش خدمتی و ترس از اینکه در جهان نام وی را دشمن و مخالف امیال استعمار ببرند و همچنین دروازه بانی که گل شکست را از طرح گفتگوی تمدنها خورد ؟؟ دیدیم که ایشان بعد از اینکه فهمید در بین مردم فهیم و عزت مند و غیرتمند جای ندارد با کناره گیریه موذیانه و گرفتن دست فرد دیگری که سالها خود را د رپشت بومهای خاک خورده نقاشی جوانی پنهان کرده بود آماده تقابل و تخریب دیگری است تا بتواند باز هم در سر نوشت ملت قهرمان ایران وقفه ای ایجاد کند. کسی که خود با القاب و انساب دروغین مثل دکترین به مردم شناسانده بود و کمترین ساست و سواد کشور داری را نداشت و در همه حال مملکت را به دست تیمی از افراد خود سپرده بود که حتی نمیتوانست روی کارهای انجام شده کشور بدون حضور این افراد تو ضیحی بدهد. اکنون با همراهی یکی دیگر از کاندیدهای این دوره به تخریب دولت خدمتگزار پرداخته است . اینان از هر کاری که توانسته اند خود داری نکرده ، ازبستن روبان های سبز به سرو دست جوانان تهیج شده و همچنین درو دیوار های شهر که با بنر های گران آزین بندی شده گرفته تا میتینگ هایی که بالغ بر 800 میلیون هزینه ,همچنین ساختن فیلمهای تخریبی نظام به بهانه فیلم انتخاباتی گرفته تا دروغ بستن ها برای حمایتهای مراجع وخانواده های معزز شهدا و نخبگان دینی و علمی و همینطور از مجالس طرب و آهنگ های رپی و رقص که به قولی می گفتند ندای ممد نبودی ببینی شهر ازاد گشته را با این مضمون باید خواند(ممد نبودی ببینی رقص آزاد گشته)بهره برداریهایی میکنند و دراین میانه حتی آقا زاده ها و پدارانشان از ارسال هزینه های بیت المال و شخصی و تبیغات رسانه ای گرفته تا وعده های انتسابی وحمایت های بی حد و حسابساکت ننشستند و دست به کار شدند و به خیالی واهی که احاد مردم با این مظلوم نمایی ها و این سیا ه بازی های متداول یک بار دیگر به چاه خود انداخته و انجام دهندآنچه را که نتوانستند طی سالها انجام دهند. علاوه براین باید دقت داشت که نماینده این گروه حتی برنامه ای را ارائه نکرده است که در آن برای حقوق و حمایت مردم کم درامد و مستضعفی که ایشان نام می برد جایی در نظر گرفته شده باشد و دائم می گوید این مردم مرا دوست می دارند و برای آمدنم دخیل بسته اند. این سوال را باید پرسید .آیا هنوز فکر میکنید مردم به آنچه حقشان است بی اطلاع هستند؟آیا این مردم بعد از گذشت سی سال استقامت و تحمل مصائب وارد شده از داخل و خارج توسط دشمنان باز هم خواهان افتادن در دامان شرق و غرب و شیاطین صهیونیست و اربابانشان هستند؟ آیا شما فکر کرده اید که ملت وقتی طعم پیروزیهای علمی و هسته ای را تلخ میدانند که این چنین لابه پوشی از نا کارایی سیاست های شکست خوده تان در طی ریاست و حکومت بر مردم نجیب ایران می کنید؟ آیا در همین روز گذشته ندیده اید که در مشهد مردم چگونه خد متگزار خود را استقبال کردند؟ حتما دیده اید و باز هم دست نخواهید برداشت. این مردم هنوزطعم تلخ آزادیهای غربی را می دانند؛ مردم خود قیم خود هستند و در زیر سایه رهبریت معظم آنچه را که اصلح است انتخاب خواهند نمود. جامعه کنونی با چشمان باز و شعوربالای سیاسی خود در انتخاب سرنوشت ساز خود حتما فرد اصلح را انتخاب خواهد نمود. قشر فرهنگی علمی جامعه نیز با عهد و پیمانی نا گسستنی با آرمانهای اسلام که همان گفتار امام راحل و رهبری است در کنار این مردم قهرمان وآگاه ایستاده اند و در پیش برد اهداف و خواسته های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش وایستادگی خواهند نمود.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9   10      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی