سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله الرحمن الرحیم

قل لا اسئلکم علیه اجرا الا الموده فی القربی_بگو(ای پیامبر)من هیچ پاداشی از شما بر رسالتم درخواست نمیکنم مگر محبت و دوست داشتن نزدیکانم(اهل بیتم) شوری ایه 23

باز هم محرم الحرام فرا رسید و باز هم مصیبتی دیگر قلب امام زمان(عج) را فشرد باز هم خاطره بقیع ویران در دلهای عاشقان زنده گشت و باز هم دست مسلمان نماهای شیطان صفت مصیبتی بر خاندان مطهر رسول الله(ص) وارد ساخت . اری بیست و سوم محرم است سالروز تخریب حرم مطهر امام هادی و امام حسن عسکری(علیهم السلام) مگر خاندان ال الله و فرزندان رسول الله(علیه السلام) چه گناهی مرتکب شده اند که بعد  از 1200 سال از شهادتشان  باز هم دست کینه و دست حسادت و دست بعض این مصیب و این فاجعه را صورت داد.ایا این است سزای رسول خدا ؟ ایا این است سفارش خداوند در قران کریم به خاندان پیامبر حبیب و عزیزش؟ ایا این محبت است نسبت به این خاندان؟

نمیدانم انان که ادعای مسلمانی میکنند چگونه دست به این اعمال میزنند؟

نمیدانم علمای انها که فتوای این جنایت را میدهند از کدام ایه قران کریم  و کدام سنت این دستور را گرفته اند؟

نمیدانم  و نمیدانم و نمیدانم؟

از خداوند متعال خواستار هدایت برای همه ما مسلمانان و فهم و شعور حقیقی از اسلام ناب محمدی(صل الله علیه و اله) و سیر در راه  وسیرت رسول اکرم و اهل بیت مطهرشان(صلوات الله علیهم) را خواهانم.

بر ما و همه مسلمانان جهان و خصوصا دولت و ملت عراق است که کما کان دست به همت گمارده و هر چه زودتر به بنای ان حرم مطهر و ان بارگاه معطر بپردازیم و باشکوهتر و با عظمتر از اول انرا بازسازی کنیم تا نور هدایتی باشد برای دنباله روان نور و خاری باشد بر چشم دشمنان خداوند متعال و رسول و خاندان گرامیشان(صلوات الله علیهم اجمعین) انشاء الله.

الامان از این مصیبت الامان / گشت ویران خانه صاحب زمان / بارالها شد خراب  ان مرقدی / کا رمیده اندر ان جان جهان

این مصیبت عظمی را به پیشگاه حضرت حجت(عج) وتمامی شیعیان و دوستاران خاندان ال محمد(صلوات الله علیهم)  و بالخصوص اعضای محترم این کلوپ تسلیت عرض می نماییم.یا علی مدد

به نظر شما وظیفه ما در قبال این مصیبت عظمی چیست؟

سامرا بعد از تخریب



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    خون بر شمشیر پیروز است

    بیایید همگی برای تمامی سفارت خانه های کشور های حامی اسرائیل شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را بفرستیم   

      آنها در هیچ جا نباید آرامش داشته باشند!!!  

    روی لینک ها کلیک کنید تا وارد سایت شوید   

    سفارت آلمان  

     سفارت فرانسه

    پست های الکترونیک سفارت انگلیس 

    پست الکترونیک: BritishEmbassyTehran@fco.gov.uk 

    پست الکترونیک: Chancery.Tehran@fco.gov.uk

    پست الکترونیک: Tehran.Consular@fco.gov.uk

    پست الکترونیک: PPA.Tehran@fco.gov.uk 

    پست الکترونیک: info@ir.britishcouncil.org 

    پست الکترونیک: ComEnquiries.Tehran@fco.gov.uk 

    روزی یه ایمیل هم براشون بفرستیم

    کلی روحشون شاد میشه!!

    مرگ بر آمریکا

    مرگ براسرائیل 

    مرگ بر انگلیس

    اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.  

    امام خمینی(ره)



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    پیام به مناسبت فاجعه غزه

    حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به آقای اسماعیل هنیّه نخست وزیر دولت قانونی حماس، با اشاره به شکست و خفت ارتش مجهّز رژیم صهیونیستی در مقابل "صبر و شجاعت و فداکاری" مجاهدان دلیر و مردم مظلوم غزه تأکید کردند:

     ایمان و ایستادگی شرافتمندانه شما و آحاد مردم غزه در برابر یکی از فجیع ترین جنایات جنگی تاریخ،‌ "آمریکا، حامیان رژیم صهیونیستی و خیانتکاران و منافقان امت اسلامی" را رسوا کرده است و ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم عزت امت اسلامی دشمن ضد بشر را هر روز دچار ذلت بیشتری خواهد کرد. متن پیام به این شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیّه

    سلام علیکم بما صبرتم

    صبر بیست روزه‌ی شما و مجاهدان دلیر و از جان گذشته و آحاد مردم غزه در برابر یکی از فجیع ترین جنایات جنگی جهان و تاریخ، پرچم عزت را بر سر امت اسلام به اهتزاز در آورده است. شما ثابت کردید که دل سرشار از ایمان به خدا و قیامت و روح منیع و عزیز مسلمانی که ذلت و تسلیم درباره‌ی ظلم و زور را بر نمی تابد، آنچنان قدرتی می آفریند که حکومتهای جبّار و مستکبر و ارتشهای مجهّز در برابر آن ناتوان و ذلیل اند.

    ارتشی که قدرت فداکاری و شهادت طلبی شما آن را بیست روز است پای در گل در پشت دروازه ‌های غزه به خفت افکنده همان است که ظرف شش روز بخشهای عظیمی از سه کشور عربی را زیر سیطره‌ی خود در آورد. به ایمان و توکل خود، به حسن ظنّ خود به وعده‌ی الهی،‌ به صبر و شجاعت و فداکاری خود ببالید که امروز همه‌ی مسلمانان به آن میبالند. جهاد شما تا امروز آمریکا و رژیم صهیونیست و حامیان آنان و سازمان ملل و منافقان امت اسلامی را رسوا کرده است.

    امروز نه فقط ملّتهای مسلمان، که بسیاری از ملتهای اروپا و آمریکا حقانیت شما را از بن دندان پذیرفته‌ اند. شما همین امروز هم پیروزید و با ادامه‌ی این ایستادگی شرافتمندانه دشمن زبون و ضد بشر را باز هم بیشتر به ذلت و شکست خواهید کشاند. انشاءالله

    بدانید که "ما وَدَّعَک رَبُّک و ما قَلی" و بدانید که "و لَسَوفَ یُعطِیک رَبُّکَ فَتَرضَی"

    انشاءالله با اینحال حوادث خونین و فاجعه بار غیر نظامیان فلسطینی بخصوص کودکان مظلوم و معصوم، دلهای ما را غرق خون کرده است. حوادث ناشی از جنایتهای غاصبان فلسطین که هر روز چندین بار از همه‌ی کانالهای تلویزیونی ما پخش می شود ملت ما را ماتمزده و عزادار ساخته است.

     اَعظَمَ الله لَکُم الجَزاء وَ عَجَّل لَکُم النَّصر، بدانید که وعده‌ی خدا راست است که فرمود: " وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیز" و فرمود: "وَ مَن جاهَد فَانّما یُجاهِدُ لِنَفسه ..." 

    خیانتکاران عرب هم بدانند که سرنوشت آنان بهتر از یهودیان جنگ احزاب نخواهد بود

    که خداوند فرمود: "و اَنزَلَ الَّذین ظَاهَرُوهُم مِن اَهلِ الکِتَاب وَ مِن صَیَاصِیِهم ..."

     ملتها با مردم و مجاهدان غزه اند. هر دولتی که بر خلاف این عمل کند فاصله‌ی خود و ملّتش را عمیق تر میکند و سرنوشت چنین دولتهایی معلوم است. آنها نیز اگر به فکر زندگی و آبروی خودند باید سخن امیرالمؤمنین علیه السلام را به یاد آورند که فرمود:

     "المَوتُ فی حَیاتِکُم مَقهورین وَ الحَیاةُ فی مَوتِکم قاهِرین"

     به شما و مبارزان غزه و همه‌ی مردم مظلوم و مقاوم شما درود می فرستم و در کنار همه‌ی تلاشهایی که دولت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از شما وظیفه‌ی خود دانسته است، شب و روز هم شما را دعا میکنم و صبر و نصرت را برای شما از خداوند عزیز قدیر مسألت می کنم.

    و السلام علیکم و علی عباد الله الصالحین و رحمة الله و برکاته

     

    سید علی حسینی خامنه ای 18 محرم 1430   26 دیماه 1387



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    باید بر این همه بی رگی و بی غیرتی اعراب بدترین سخنان را نثار کرد نمیدانم این چند روز هر که را می بینم آشفته است و حرف از غم و اندوه و سخن از مظلوم و ظالم میزنند چرا که این بی همتان وددمنشان سران کشورهایی که خود را عرب می نامند و سالهاست که نشان داده اند پول و ثروت برای آنها انسانیت است ?، چطور ملت آزاده و با غیرت ما راحت بنشینند و فقط نظاره گر باشند. درد مردمان فارس فقط درد ظلم به اطفال و در یک کلام بشریت نیست بلکه درد سکوت، ناجوانمردی، بی غیرتی و....

    آخر کجاست آن همه فریادی که زمان جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران؟؟؟؟ کجاست اون دلارهایی که برای از پای در اوردن ایران مسلمان خرج کردند؟؟؟؟ تا مگر صدام و صدامیان را کمک کرده و به فریاد عرب نادان تری چون خودشان برسند. همه اینها از داشتن غیرت عربی سخن می گفتند حال آنکه فقط فرمان اربابان آمریکایی و انگلیس و اسرائیلی خود را اجرا می کردند.آری این بی غیرتی سران کشورهای عربی و همراهی آن ها با اسرائیل، غزه را به خاک و خون کشیدجای بسی تاسف است که ملتها بر این سران چرا نمی شورند و داد نمی طلبند؟؟

    وقتی شور و هیجان جوانان غیور را میبینم که برای یاری رساندن به مظلومین غزه در این روزهای سرد در فرودگاه و در مقابل ساختمان حامیان منافع مصر تجمع می کنند و انزجار خود را از این همه دریوزگی رئیس جمهور مصر اعلام میکنند و حاضرند که جان خود را در مقابل امداد و نجات مردم بی پناه و دست خالی غزه بدهند. بیسار خوشحالم که در بین این چنین مردمان غیرتمندی زندگی میکنم و به خود می بالم که هنوز خون مردان مجاهدی چون چمران و بهشتی و حاج همت ها وو...و همه شهدای قهرمان مان در رگهای این فرزندان وطنم در جوش و خروش است. برادر و خواهر مسلمان و هم وطنم از شما سپاسگزارم که این همه همت و تعصب را به جهانیان نشان دادید.

    اگر خروش و دغدغه های شما نبود پیام مظلومین غزه آنچنان که باید به گوش آزادگان جهان نمیرسید. این همه تقلا و این همه تلاش تو را می ستایم.

    برادر و خواهری که در غزه به مسلخ کشیده شده ای؛ با تو نیز سخنی دارم که شاید یکی از شما این سخن را بشنود. برایت محزون و بسیار غمگینم؛این 17 روز چونان 17 سال برایم گذشته است. شاید باور نکنی خواب از چشمانمان ربوده شده و هر روز و هر ساعت که اخبار انچه را که بر تو میگذرد را می شنویم هر بار با تو می گیریم و هر دفعه آتش به دلمان می گیرد. چه کنیم و چگونه تحمل کنیم که رهبر فرزانه مان ما را به صبر و صلاح دعوت کردند و به قول ایشان دستمان بسته است.

    **همه‌ی مجاهدان فلسطین و همه‌ی مؤمنان دنیای اسلام به هر نحو ممکن موظف به دفاع از زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه‌اند و هر کس در این دفاع‌ مشروع و مقدس کشته شود شهید است و امید آن خواهد داشت که در صف شهدای بدر و اُحد در محضر رسول‌الله صلی‌الله‌علیه‌وآله‌ محشور شود**مقام معظم رهبری **

    از انحرافات و رذایل اخلاقی یهود از گذشته پر از انحراف و عناد این قوم هر چه بگویم کم است همین را عرض کنم که

    خداوند خشم و غضب خود را بارها از یهود عنود لجوج اعلام داشته و به خاطر این که آن ها برای خداوند فرزند قائل شدند و پیامبران الهی را به ناحق کشتند و با ملائک خدا دشمن بوده و هستند و اهل امر به معروف و نهی از منکر نبودند بر همین اساس خداوند علما و عامه یهود را به شدت مورد مذمت قرار داده است البته این چند رو گروه هایی ازاد اندیش در بین این قوم پیدا شدند که از این خون آشامی اعلام برات کنند ولی اکثر به اتفاق این قوم همه جای تاریخ به سپید کردن روی دژِخیمان کل تاریخ پرداخته اند.سخن اخرخداوند را

    قسم به هر چه که عزت وعظمت قیام ابا عبدالله است می دهم که در این ماه سراسر اندوه به عزت ابا عبدالله نجات مظلومین از چنگال این درندگان خون اشام را با پیروزی تمام فراهم کند و درسی باشد برای دیگر دیو سیرتان که دیگر چنگ و دندان نتوانند به مظلومی نشان دهند

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    شب توبه است کاش از غفلت هامان تو به کنیم

    کاش می فهمیدیم که فرصت از دست می رود

    حسین جان الان هم صدای هل من ناصر تو را می شنویم

    اما چرا دست و پا بسته شده ایم؛ حسین وای  حسین

    یا لطیف

    به او که آزادی را در نگاه حسین(ع) به اسارت کشید!

    در این قفس محدود بودن اسیر است و در فغان گردش یک لحظه چشمان حسین(ع) ، تا به آتش کشد نیزه زار شوریده دلش را ، تا غرق شود در هبوط بخشش حسین(ع) ...

    دلش با دسته ای بسته ، رهگذر کوی مهربانی او شد ...تا کنوندریده ای رهگذری با چشمی نابینا و دلی خسته مالک بندگی عشق او شود؟! آنکه خود را آزاد بر بندگی و اسارت عشق می کند ... و چه چیز در اوست؟!

    امشب دل زنگار گرفته ات را آینه ای در برابر آینه خویش کن تا ابدیت عشق حسین(ع) را در آن به سیر بنشینی ... و توبه کن بر آنچه هستی ات را به خاموشی نفهمیدن و ندیدن می کشاند ... آنگونه توبه کن ه حر را به بزرگی بودنش به کمال رسانی ...

    آنگونه که امشب تو حر حسین باشی.

    آنچه سنگین است بر غم دلم ، نگاه پر محبت توست یا حسین(ع) کهمرا بیچاره ماندن می کند. مرا آسمانی کن. تاب ماندن بر زمین نیست.

    مرا در بودن خودت سیراب کن ، آنگونه که حر را ...

    شهید مسیحی

    - دهه ، این دیگه کیه؟

    - هیس هیچی نگو ، فرمانده گردان آوردتش ، از مشهد دستشو گرفته همین جوری آوردتش.

    - بابا ، این سوسوله رو برای چی آورده؟ نگاه یه صلیب طلایی هم گردنشه.

    - آره ، آخه  مسیحیه. اسمش هم فریک .... هست.

    - عجبی! آخه چه جوری جور شده؟!

    - هیچی بابا! این یارو روزهای اول جنگ با فرمانده گردان همین جوری میان ده روز منطقه و می رن ، فریک می خواسته جنس از اهواز بخره. شنیده اهواز جنس ارزونه.

    حالا دوباره فرمانده اونو تو مشهد دیده ، توی اغذیه فروشی .گفته : بازم بیا بریم. اونم همین جوری اومده ، نه پرونده ای ، نه اعزامی.

    روزها می گذشت ، فریک با هیچ کس حرف نمی زد. روی تختش توی آسایشگاه می نشست ، زل می زد به بچه ها ، به نماز جماعت خوندنشون ، به سینه زنی هاشون ، به نماز شباشون ، به صمیمیتشون و خلاصه همه چیزشون.یواش یواش صلیبش رو برداشت. دیگه می یومد وضو می گرفت ، وامیستاد ، تو صف درد دلاشم به محسن می گفت.حسابی محسن روگرفته بود سرکار.محسن هم سنگ تموم گذاشت ، صبح تا شب باهاش بود.  حالا دیگه برای خودش هم قبر داشت.  اسمشو گذاشت مجتبی.از وقتی مداح ، روضه تشییع جنازه امام مجتبی(ع)را خونده بود اسمشو عوض کرد.میگفت:تشییع جنازه من همین طوری میشه؛خانواده فاسد، مسیحی(مثلا) و ضد انقلابم.تابوتم رو با تیر می زنن. اینارو تو راه عملیات برای محسن گفته بود.

    کربلای 8 بود،صبح امدن سر شماری. انجوی: حاضر. محسن: حاضر.مجتبی:.... تا گفتن مجتبی؛همه نگاهها رفت ظرف محسن. آخه با هم بودن.سرش رو انداخت پایین،آروم گفت:اولش تیر خورد،نیومدعقب!بعد ترکش خورد ؛ بازم نیومد عقب.آخرش هم رفت رو مین خلاصه چیزی ازش نموند!!

    پودر شد!....دیگه مجتبی غصه تابوتش رو نمی خورد.هم روحش پرید و هم جسمش!و فریک شد مجتبی... و اینجاست دانشگاه واقعی! همین!

    ذکر نیزه

    ای کسانی که ایکان آورده اید،توبه کنید و به سوی خدا باز گردید،توبه ای که بعد از آن بازگشتی به سوی غیر خدا نباشد!

    آیه 8/سوره تحریم

    از زبان دوست

    امام حسین (ع): هرکسگره ای از مشکلات مومنی باز کند و مشکلش را بر طرف نماید،خدا وند متعال مشکلات دنیا و آخرت او را اصلاح نماید.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی